Aura - Asistent virtual
Un asistent virtual cu abilităţile lingvistice GPT - dar cu răspunsuri din datele întreprinderii.
Integrări
•Web Chat – site • WhatsApp • Microsoft Teams • Twilio SMS • Discord • Slack • Telegram• + multe altele
Cazuri de utilizare Aura pentru B2B/B2C
Asistență Tehnică și Suport Client: Răspunsuri rapide și personalizate la întrebările tehnice ale clienților; gestionarea automată a întrebărilor frecvente ale clienților în comerț și servicii.
Descrierea produselor/solutiilor: Generarea datelor din manuale de utilizare, instrucțiuni de siguranță, descrieri de produs și meniuri personalizate.
Ghidare Personalizată și Recomandări de Produse: Asistență în cumpărături prin sugestii personalizate de produse în e-commerce.
Automatizarea Comunicării de Marketing: informarea despre campaniile derulate și gestionarea reclamațiilor în mod eficient.
Directionarea și inregistrarea reclamațiilor: răspunsul la reclamațiile clienților într-un mod eficient.
Interogarea proceselor de productie : in productiile in care se lucreaza pe baza de retetar si se schimba frecvent in functie de proiect/comanda.
Gestionarea Interacțiunilor cu Clienții: Asistență pentru rezervări, programări- integrare cu calendar
Cazuri de utilizare Aura pentru comunicare internă
Suport HR și Răspunsuri la Întrebări: Furnizarea de răspunsuri automate la întrebările frecvente ale angajaților legate de HR, beneficii, politici interne și proceduri.
Onboarding și Formare:Asistență pentru noii angajați în procesul de onboard.Furnizarea de informații și materiale de formare
Traducerea și Localizarea Documentelor: Asistență în traducerea documentelor interne pentru echipe multinaționale, asigurând o comunicare eficientă în diverse limbi.
Analiza Feedback-ului Intern: Analizarea și sintetizarea feedback-ului angajaților pentru a îmbunătăți cultura organizațională și satisfacția la locul de muncă.
Gestionarea Cunoștințelor: Crearea și menținerea unei baze de date a cunoștințelor organizaționale, facilitând accesul rapid și ușor la informații esențiale.
Asistență în Situații de Urgență și Siguranță: Furnizarea de instrucțiuni și informații în cazuri de urgență sau situații neașteptate.Ghidare privind procedurile de siguranță și evacuare.
Consultanță și Suport Specializat: Oferirea de răspunsuri și sfaturi personalizate în domenii juridice, contabile și tehnice.
Suport IT Intern: Diagnoza și rezolvarea problemelor tehnice întâmpinate de angajați.Ghidare în utilizarea software-ului și a echipamentului de birou.
- Statistici
- Management concedii
- Demo în cadrul unei prezentări
- În intervalul orelor lucrătoare
- Prin intermediul documentației
- Da, prin standarde
- Prin browser
- Windows
- SaaS
- Instalare pe calculator/server - Windows
Solicită un demo pentru Aura
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Aura completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!