Solutia software este destinată procesării automatizate a facturilor în cadrul unor companii care oferă servicii de contabilitate sau companii care vehiculează un volum mare de facturi. Aplicația acoperă întregul process de prelucrare a facturilor respective preluarea documentelor scanate, extragerea de date prin OCR-izare, verificarea și validarea datelor, introducerea reperelor din factură pe centre de cost, transfrul datelor automatizat in aplicatiile contabile și arhivarea documentelor finale
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Modulul de scanare și extragere de date din facturi (OCR)
Modulul OCR este reprezentat de soluția Chronoscan prin care se preiau documentele scanate, se sortează în funcție tipul documentului, sunt extrase datele din facturi, conform modelelor predefiniter, respectiv client, furnizor, data, nr factura, etc. și sunt transmise în cadrul modului de prelucrare.
Modulul prelucrare, verificare, validare și arhivare facturi
Modulul de prelucrare și arhivare a documentelor permite validarea datelor și pregătirea documentelor finaciare în vederea introducerii în aplicații contabile (CIEL, SAGA, etc.). Validarea datelor privind clienții/furnizorii se realizează în cadrul unui modul specializat care preia date direct de la ANAF. Modulul de administrare are la baza funcționalitățile modului de arhiva electronica iArchive, cuprinde secțiunea de gestionare a utilizatorilor, a grupurilor de utilizatori și rolurile acestora, tipologiile de documente, nomenclatoare și toţi parametrii aplicației.
Modulul de procesare automata a a datelor, Robot RPA.
Robot RPA procesează în mod automatizat datele prelucrate la nivelul arhivei, introduce și valideaza facturile la nivelul aplicației de contabilitate și transmite în arhiva electronică toate documentele valide.
Solicită un demo pentru CloudContaDoc - Sistem de digitalizare a documentelor contabile
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația CloudContaDoc - Sistem de digitalizare a documentelor contabile completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!