Indiferent dacă doriţi să multiplicaţi, să trimiteţi informaţia mai departe, să cautaţi sau să arhivaţi documente cu ELO puteţi realiza toate acestea cu un efort minim. O serie de caracteristici vor asigura faptul că documentele arhivate pot fi regăsite rapid şi sigur. Bineînţeles, termenul de document nu se limitează strict la documentele fizice, pe format hartie. Acestea includ: imagini, fișiere audio, videoclipuri, fișiere CAD, etc.
ELO vă oferă suportul necesar pentru a face faţă volumului din ce în ce mai mare de documente. Economisiți astfel timp, bani, spațiu și energie cu sistemul nostru de document management și arhivare electronică.
Iată care sunt beneficiile solutiilor ELO de managament al documentelor:
- Arhivare – organizarea arhivei de date și documente, reducerea timpului de accesare a documentelor și introducerea unor metode mai simple de căutare a informațiilor din documente
- Workflow – prin punerea la dispoziție a unei tehnologii ce ofeăa transparența în cadrul proceselor de afaceri, face disponibilă vizualizarea fluxului ce se desfășoară între angajați și departamente și descoperă procesele de creare, revedere și redistribuire a documentelor
- Document Management – stocarea documentelor pe versiuni, administrare acces (pe grupuri, persoane, documente)
- Confidențialitatea datelor și securizarea confidențialității prin implementarea unor funcții de securitate ce permit incriptarea unor colecții de documente, cu alte cuvinte permit restricționarea accesului unor persoane neautorizate la documente confidențiale
- Mobilitatea - prezența unui modul de replicare integrat asigură sincronizarea securizată a informațiilor și documentelor arhivate între userii mobili și arhiva centrală de date indiferent de locație
- Disponibilitate crescută de accesare de pe internet – INTERNET GATEWAY prin utilizarea unui browser standard (Internet Explorer, Netscape for Windows, Unix/Linux, Mac)
- Drepturi multiple de acces
- Arhivare electronică
- Partajare documente
- OCR
- Indexare documente
- Semnătură electronică
- Căutare avansate în text
- Controlul versiunilor
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- SaaS
- On premises
- Windows
- MacOS
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin standarde
- Curs
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Demo în cadrul unei prezentări
Arhivarea și securitatea datelor
- asigură integrarea tehnologiilor pentru stocarea datelor pe termen lung, cum ar fi tonomatele, roboții cu bandă sau EMC Centera
- se rulează procesele serverului pe mai multe platforme hardware
- poate fi implementat pe clustere de server
- stocați și gestionați date din diferite surse într-un depozit central
- se integrează cu sisteme terțe pentru gestionarea globală a datelor fiscale
- pista de audit completă a modificărilor documentelor asigură transparența maximă
- criptare securizată AES pe 256 de biți (standard de criptare avansată)
- funcții de permisiuni extinse pentru funcționalități, documente și părți ale depozitului
Colaborare și mobilitate
- datorită integrării cu Microsoft Teams, se pot partaja documentele și folderele salvate în ELO ECM Suite cu un canal Teams, de exemplu, și puteți utiliza multe alte funcții ECM chiar în software-ul de colaborare de la Microsoft
- asigură un răspuns rapid la solicitările clienților
- eficientizează schimbul ușor cunoștințe și idei și rezolvă provocările în echipă
- garantează accesul la datele comerciale și permit îndeplinirea sarcinililor obișnuite fără restricții
Procese și fluxuri de lucru
- se pot aproba documentele cu un singur click
- are rolul de a automatiza procesele de afaceri complexe
- controlează procesele folosind formulare
Căutare și analiză de date
ELO iSearch:
- ajută la găsirea documentelor și informațiilor în doar câteva secunde
- identifică compușii și cuvintele de bază/semnificative și sugerează termeni asociați, corectează greșelile de ortografie și greșelile de scriere pe măsură ce scrieți
- returnează sinonimele termenului de căutare introdus
ELO Analytics:
- se analizează și se structurează cantități mari de date în câteva secunde
- se elimină necesitatea bazelor de date BI externe
- opțiunile de vizualizare flexibile ajută la înțelesul datelor mari
- gestionarea drepturilor ELO acoperă funcțiile de grup și rol
Tehnologie și clienți
- prezintă arhitectură modulară client/server compatibilă cu SOA, serviciu Windows pe 64 de biți de înaltă performanță și conexiuni de servicii web la Microsoft Exchange și la depozitul ELO
- oferă acces prin smartphone sau tabletă la funcțiile ELO ECM Suite cu aplicația ELO pentru dispozitive mobile
- contribuie la automatizarea proceselor
- oferă securitate și protecție a datelor
- este capabil să ruleze instanțe în paralel pentru a asigura un transfer optim, chiar și cu volume mari de date
- disponibil pe diferite sisteme de operare: Windows, MacOS, UNIX, Linux
Solicită un demo pentru ELO ECM Suite
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația ELO ECM Suite completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!