Un sistem integrat complet care permite optimizarea procesului de preluare a comenzilor în dispeceratul de taximetrie reducând timpul petrecut pentru a prelua o comandă și permițând preluarea mai multor comenzi în paralel. Așadar, operatorii vor fi mai productivi și clienții mai satisfăcuți. Taximetrele vor beneficia de prioritizarea comenzilor în funcție de timpii petrecuți în stații, precum și după alte criterii. Administratorii vor avea un mai bun control putând modifica regulile de operare precum și observa rezultatul acțiunilor prin rapoarte specifice și statistici în timp real.
Punem la dispoziție aplicații de mobil (iOS și Android) care se pot personaliza cu logo-ul și detaliile dispeceratului, prin care clienții pot plasa comenzi direct către taximetrele în așeptare fără intervenția unui operator uman.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe mobil (Android nativ)
- Instalare pe mobil (iOS nativ)
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- Prin aplicație dedicată pentru iOS
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Webinar
- Prin intermediul documentației
- Permanent (24/7)
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Preluare comenzi telefonice de către operatori
Operatorii pot prelua mai multe comenzi simultane, clienții ascultând un mesaj de așteptare în timpul căutării mașinii.
Permite preluarea comenzilor de către operatori prin linia telefonică folosind oricare din următoarele variante:
- Linii analogice
- Linii digitale
- Centrală VoIP (în cloud)
Operatorii au acces la următoarele funcționalități:
- Stocarea și vizualizarea de informații despre clienți (nume și observații relevante)
- Alegerea rapidă a unei adrese dintr-o listă de adrese precedente
- Posibilitatea introducerii unei adrese noi cu validare de Str. Nr, bl scară sau locație din cele aprobate de administrator
- Adăugarea de observații personalizate pentru comandă și posibilitatea de adăugare rapidă de observații predefinite:
- Transport marfă
- Comisioane
- Cumpărături
- Cabluri baterie
- Plată cu cardul (POS)
- Propagarea comenzii prin aplicațiile mobile sau prin stația radio
- Avertizarea (sau blocarea) cu privire la indicativele ce au penalizări active (pedepse)
- Specificarea informațiilor relevante (Indicativul ce pleacă la comandă, stația din care a plecat, timpul estimat de șofer, etc.)
Monitorizarea comenzilor în timp real
Toate informațiile completate pentru finalizarea comenzilor (fie de operatorul în cauză fie de alți operatori sau direct de clienți prin intermediul aplicațiilor mobile) sunt afișate într-o listă comună.Această listă poate fi accesată în timp real de către toți operatori ce au acces în platformă cât și de administratori pentru a monitoriza și optimiza procesul de preluare a comenzilor în dispecerat.Împreună cu istoricul și detaliile comenzilor precedente se poate obține și o înregistrare audio a convorbirii telefonice între client și operator
Monitorizarea indicativelor în timp real
- Operatorii pot observa locația fiecărui indicativ pe o hartă mare a orașului (în timp real) precum și durata de staționare a fiecărui indicativ ce se afă în așteptarea comenzilor în perimetrul unei stații
- Se poate căuta un indicativ cu localizare pe hartă și prin stații
- Se afișează stațiile împreună cu indicativele staționate și timpii aferenți
- Se poate observa perimetrul stațiilor pe harta orașului
- În baza regulilor agreate între dispecerat și indicative și în cadrul limitelor stabilite de administrator, operatorii pot acorda penalizări indicativelor.
- Operatorii pot folosi trimite anunțuri generale sau mesaje unor anumite indicative prin intermediul aplicațiilor mobile
Control total asupra modului de funcționare a sistemului
Administratorii pot modifica regulile de funcționare ale dispeceratului și ajusta parametrii în următoarele moduri:
- Pot permite sau retrage accesul operatorilor în sistem
- Pot introduce și modifica străzi/numere/blocuri și scări (sau pot aproba din cele introduse de operatori în timpul folosirii soluției)
- Pot introduce și modifica locații / intersecții
- Pot ajusta împărțirea orașului pe stații la un nivel foarte specific. Astfel încât fiecărei număr de stradă îi va reveni cea mai apropiată stație putând astfel adresa situația comună în care numerele pare de pe o parte a unei străzi sunt arondate unei stații mai apropiate pe un sens de mers față de numerele impare de pe partea cealaltă ce vor fi arondate altei stații mai apropiate pe sensul celălalt.
- Pot administra flota de indicative putând specifica următoarele informații:
- Indicative, nr. De licență, Mașină
- Proprietari (PFA sau SRL)
- Administratori
- Situația șoferilor
- Situația plăților
- Situația penalizărilor
- Administratorii pot bloca temporar accesul indicativelor la comenzi cauzate de întârzierea plății sau pentru penalizări.
- Pentru penalizări se poate opta pentru blocarea accesului la comandă sau pentru avertizarea operatorului, dar permiterea atribuirii comenzii chiar dacă indicativul este penalizat. În acest caz administratorul are acces la rapoarte specifice ce prezintă numărul de comenzi acordate în perioada de penalizare.
- Administratorii pot specifica opțiuni specifice pentru fiecare operator:
- Culoarea operatorului în tabel
- Dacă permite adăugare de străzi/numere sau dacă doar le poate folosi pe cele existente
- Dacă poate acorda comenzi și în perioada de penalizare sau nu
- Poate modifica parola operatorilor
- Numărul de comenzi simultane pe care le poate prelua un operator
Rapoarte și statistici pentru optimizarea activității
Administratorii pot urmări și optimiza activitatea dispeceratului prin intermediul următoarelor rapoarte și statistici:
- Număr mediu de comenzi pe lună/săptămână/zi
- Zile ore de încărcare maximă
- Număr mediu de comenzi pe operator
- Număr mediu de comenzi pe stații
- Număr mediu de comenzi pe indicativ sau grup de indicative
- Parametrii de productivitate pentru operator (număr mediu de comenzi pe interval de timp, număr de comenzi simultane în perioade de vârf, număr de comenzi greșite, timpul mediu petrecut în comandă)
- Grafice comparative de productivitate între operatorii de dispecerat
- Grafice comparative de productivitate între indicative
- Numărul de comenzi nepreluate defalcat pe motive (convorbire întreruptă, nu s-a găsit mașină, taximetru care nu a onorat comanda, client care nu a onorat comanda, altele)
- Listă de comenzi într-o anumită perioadă filtrată după (stație, indicativ, operator)
- Pot compara situațiile enumerate mai sus cu situațiile din alte perioade de timp pentru a cuantifica parametrii de funcționare după ce au implementat o serie de măsuri
- Numărul indicativelor active la diferite intervale din zi
- Fluctuația indicativelor prin stații sau zone din oraș
Aplicații mobile pentru clienți
Clienții pot plasa comenzi direct taximetriștilor prin intermediul aplicațiilor mobile.
Aplicații iOS și Android actualizate pentru ultimele versiuni de sisteme de operare.
plicațiile se pot personaliza cu denumire și logo.
- Verificare număr de telefon cu cod trimis prin sms
- Plasare de comandă către indicative din stații sau la liber
- Posibilitate de specificare observații pentru comandă
- Posibilitate de schimbare de mesaje (chat) cu taximetristul
- Urmărirea taximetrului pe hartă până ajunge la locație
- Acordarea de feedback pentru o cursă (steluțe de la 1 la 5 și o observație scrisă)
- Păstrează un istoric de curse și marchează locațiile uzuale
Solicită un demo pentru Flux
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Flux completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!