Manager Financiar CRM (Customer Relationship Management) este o strategie comerciala care urmareste stabilirea unei relatii profitabile si de lunga durata cu clientii.Utilizeaza informatii despre clienti si parteneri pentru cresterea profitabilitatii unei companii prin eficientizarea activitatilor de management cu clientii, vanzare si marketing.
Implementarea unei soluții de management al clientilor ofera companiilor o solutie pentru a identifica, atrage si retine clienti. Astfel, o companie va putea avea o previziune de vanzari clara, iar echipele si departamentele vor lucra pe acelasi set de informatii, referitoare la fiecare client in parte.
In plus, Manager Financiar CRM se integreaza cu Manager Financiar Call Center realizand un canal de comunicare permanent intre o companie si clientii acesteia. Call center - ul ajuta la construirea efectiva a unei relatii de lunga durata cu clientii, creste nivelul lor de satisfactie si amelioreaza ratele de retentie, conducand, in acest mod, la extinderea portofoliului de clienti si, implicit, a veniturilor.
Acestea sunt principalele module ale Manager Financiar CRM:
- Home: de aici se pot accesa toate celelalte module cu ajutorul tab - urilor disponibile
- Anunturi: din acest modul se pot informa utilizatorii cu diferite anunturi
- E-mails: in acest modul se gestioneaza e - mailurile primite si trimise
- Calendar: acest modul ofera posibilitatea unei mai bune organizari a sarcinilor, intalnirilor si telefoanelor, avand o interfata usor de utilizat
- Intalniri: in acest modul se pot adauga/ vizualiza informatii despre intalniri. Utilizatorul poate filtra datele dupa o multitudine de criterii
- Contacte: in acest modul se pot adauga/ vizualiza informatii despre contacte. Utilizatorul poate filtra datele dupa o multitudine de criterii
- Telefoane: in acest modul se pot adauga/ vizualiza informatii despre telefoane. Utilizatorul poate filtra datele dupa o multitudine de criterii
- Sarcini: in acest modul se pot adauga sarcini intre utilizatorii. Acestea cuprind informatii despre stare, data de sfarsit, executant si coordonator
- Rapoarte: in acest modul se pot lista rapoarte legate de contacte, intalniri, telefoane, leaduri, oportunitatii, contracte etc
- My Portal: in acest modul se pot adauga link - uri catre site - uri sau aplicatii web folosite mai des
- Dashboard: in acest modul se pot afisa rapoarte despre oportunitatii in functie de stadiul vanzarii
- RSS: in acest modul se pot adauga link - uri catre stiri, webblog - uri si podcasting
- Oportunitati: in acest modul se pot adauga si administra oportunitati de vanzare. Pentru fiecare oportunitate este specificat agentul de vanzare, in ce stadiu se afla vanzarea si partenerul
- Leads: in acest modul se pot adauga contacte premature in procesul de vanzare care dupa evaluare se pot converti in contracte
- Notite: in acest modul se pastreaza notite cu fisiere atasate si contine data la care a fost realizata, persoana de care este legata si notita propriu - zisa
- Parteneri: in acest modul se afiseaza informatii de identificare despre parteneri. Se pot adauga intalniri, sarcini, persoane de contact, notite sau programa telelefoane din meniul partenerului
- Incidente: in acest modul se pot inregistra si administra probleme cu produsele sau serviciile oferite. Acestea pot fi raportate de useri sau de clienti
- Contracte: in acest modul se inregistreaza detalii si date legate despre contractele incheiate
- Lista de distributie: in acest modul se definesc liste de email-uri sau telefoane care ulterior se folosesc centralizat
- Variabile: din acest modul se pot seta variabile pentru modulele care utilizeaza aceste variabile
- Nomenclatoare: in acest modul se pot adauga, edita si sterge Nomenclatoare
- SMS: in acest modul se pot adauga si gestiona SMS - urile trimise
- Managementul clienților
- Support pentru call center
- E-mail marketing
- Managementul tichetelor de suport
- Managementul ofertelor și propunerilor
- Calendar și reminder
- Rapoarte configurabile
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Nu
- Curs
- Permanent (24/7)
Managementul contactelor
Prima functionalitate importanta in cadrul oricarui sistem CRM este cea de Managementul contactelor:
- baza de date cu informatii cat mai complete, actualizate si relevante despre clientii
Managementul interactiunilor
O alta functionalitate principala este Managementul Interactiunilor:
- planificarea si istoricul tuturor comunicarilor: telefoane, intalniri, oferte, etc
Managementul oportunităților de vânzare
O alta functionalitate, menita sa sprijine dezvoltarea este Managementul oportunitatilor de vanzare:
- prevede diverse capitole, de la generarea rapida a ofertelor, la previzionarea volumului de vanzari si urmarirea performantei agentilor
Managementul contractelor
Meniul Contracte este destinat inregistrarii informatiilor legate de contractele semnate cu clientii, furnizorii sau cu colaboratorii:
- permite inregistrarea urmatoarelor informatii legate de fiecare contracte: data la care a fost semnat, data la care se finalizeaza, starea acestuia, obiectul, valoarea si nu in ultimul rand partenerul/ colaboratorul
- pot fi detaliate produsele/ serviciile care fac obiectul contractului, ziua de facturare, gestiunea/ punctul de lucru din care se livreaza produsele, agentul de vanzari precum si alte clauze contractuale sau acte aditionale
Managementul incidentelor și activității de service
- permite centralizarea istoricului incidentelor reclamate de fiecare client in parte, oferindu o imagine detaliata a sesizarilor clientului si a raspunsurilor oferite
- reprezentantii de vanzari si de marketing vor avea si ei acces informatii, astfel incat sa fie informati in cazul in care intra in contact cu un client
- in functie de procesele definite in cadrul companiei dumneavoastra, se pot genera alerte automate in cazul in care un incident nu a fost tratat la timp
Solicită un demo pentru Manager Financiar CRM
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Manager Financiar CRM completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!