Despre Regista.ro
Regista este un software de evidență a registrului de intrări și ieșiri dintr-o organizație, ce asigură clasificarea, distribuirea și repartizarea registraturii electronice către angajați pentru puncte de vedere, rezoluții, informare și rezolvare.
Iată care sunt principalele caractaristici si beneficii ale acestei soluții de management al documentelor:
- controlează când și cine operează registrul de intrări - ieșiri
- economisește timp găsind informația căutată
- fluidizeaza distribuirea sarcinilor și a informației pe departamente
- oferă notificări automate departamentul ce raspunde de soluționarea cazului
- preț accesibil de achiziție ce include testarea gratuită, instructajul și setarea contului, suportul și mentenanța, cât și dezvoltările viitoare
- se adaugă periodic funcționalități noi pentru fiecare modul
- nu necesită instalare, aplicația rulează direct în browser
- datele sunt protejate prin securizare avansată și bakup automat
- gasește în registrul de corespondență informațiile de care este nevoie
- controlează de la distanță cine, ce și când se fac operațiuni
- distribuie și urmărește realizarea sarcinilor între departamente
- se pot dezvolta rapoarte și functionalități personalizate la cerere
Modulele Regista sunt:
- Registratură electronică
- Managementul documentelor
- Verificare stare solicitări
- Formulare electronice
- Sesizări online
- Programări online
- Monitorul Oficial local
- Smart City
Evaluare generală
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Principalele funcționalități pentru Management documente
- Drepturi multiple de acces
Sistem de operare
- Windows
- Ubuntu
- MacOS
- CentOS
- Redhat
Accesare de pe dispozitive mobile
Integrare cu alte sisteme
- Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
- Webinar
- Prin intermediul documentației
Demo/trial
- Demo individual
- Demo în cadrul unei prezentări
Module disponibile în Regista.ro
Registratură electronică
- documente în lucru și cu termen depășit - afișare separată a documentelor în lucru și a celor expirate, pentru gestionare cu ușurință
- filtre și sortări - permite filtrarea și sortarea în pagină, astfel că se pot identifica cu ușurință documente cu numărul sau data dorită
- jurnal de schimbări - modificările aduse documentelor sunt salvate într-un jurnal ce poate fi accesat doar de către administratori
- rapoarte - se pot vizualiza rapoarte de modificări, cât și întregul proces de închidere pentru orice document
- metadate - pot fi atribuite oricărei intrări efectuate în sistem pentru a identifica cu ușurință documente ce aparțin unei serii comune
- nomenclatoare emitenți și destinatari - pentru o identificare ușoară a tuturor documentelor atribuite unei persoane, emitenții și destinatarii se salvează într-un nomenclator
Managementul documentelor
- fluxul de trimitere a documentelor - documentele pot fi trimise pe fluxuri prestabilite, atât între departamente, cât și de la un utilizator la altul
- organigramă pe 3 nivele - organizarea departamentelor pe 3 niveluri, pentru a permite selecționarea rapidă a departamentelor care fac parte din aceeași structură
- status document per departament - statusul documentelor (în lucru sau rezolvat) este afișat în corelație cu departamentele responsabile de soluționare, pentru a ști oricând ce departament are sarcini de efectuat
Verificare stare solicitări
- solicitantul poate verifica online starea documentelor trimise online sau depuse fizic la sediul instituției
- se elimină cozile de la ghișeu și se eficentizează activitatea în cadrul instituției
Formulare electronice
- completarea și trimiterea online a cererilor necesare pentru eliberarea de certificări fiscale, adeverințe de rol, autorizații și alte documente
- se pun la dispoziție exemple concrete de completare ale formularelor
- sunt integrate formulare pentru cereri specifice, dar și formulare generale pentru orice tip de solicitare
- posibilitatea de a atașa online documentele necesare
- după soluționarea cererii, beneficiarii primesc o notificare prin e-mail cu statusul ”Rezolvat” sau ”Respins”; email-ul poate conține și alte date cu privire la formularul depus
Sesizări online
- trimiterea online a sesizărilor
- se poate indica pe hartă locația sesizării
- permite adăugarea până la trei poze care să susțină veridicitatea sesizării depuse
- după trimiterea sesizării online, se va trimite un e-mail către cetățeni și unul către primărie; cetățenii sunt informați și după aprobarea sau respingerea publicării sesizării pe harta publică
- modulul permite filtrarea și sortarea sesizărilor, în vederea facilitării procesului de soluționare
Programări online
- programările se pot face online, de pe orice dispozitiv conectat la internet
- în eventualitatea unei programări, beneficarii sunt notificați prin email cu privire la starea programării
- permite filtrarea și sortarea programărilor, fiind de asemenea prevăzut cu butoane distincte pentru identificarea rapidă a programarilor din ziua curentă sau pentru ziua următoare
- modulul are rolul de a dezvolta prin automatizare și digitalizare, onferind o aplicație cu o interfață modernă și intuitivă
Monitorul Oficial local
- registrele publice sunt grupate în cele 6 etichete obligatorii: Statutul UAT, Regulamentele privind procedurile administrative, Hotărârile autorității deliberative, Dispozițiile autorității executive, Documente și informații financiare și Alte documente
- documentele înregistrate în aceste registre sunt publicate automat în secțiunea Monitorul Oficial Local
- aplicația este dezvoltată conform Codului Administrativ și permite instituțiilor să respecte OUG 57 din 2019
- fișierele electronice atașate documentelor din registrele Monitorului Oficial Local sunt salvate în siguranță, în Uniunea Europeană, în cloud-ul oferit de Microsoft
Smart City
- stație meteo - soluție de monitorizare a calității aerului ce înglobează o multitudine de senzori care măsoară temperatura, umiditatea, radiațiile solare, cantitatea de precipitații, presiunea atmosferică, punctul de îngheț și condensare
- parcări inteligente - sisteme de monitorizare și îmbunătățire a ocupării spațiilor de parcare pentru optimizări de timp și costuri
- poluarea aerului - sisteme de date interactive, în timp real, cu privire la metrici de calitate a aerului, precum umiditate, temperatură și variații ale compoziției
- contoare inteligente - sistem de contorizare cu informații în timp real și alerte în cazul deteriorării sau fraudei, cu autonomie de peste 16 ani, pentru eficientizarea consumului
- iluminat public inteligent - permite distribuirea sistemului de iluminat la nivel optim, în funcție de timp și loc, managementul instrumentelor necesare și reducerea poluării luminoase
Recenzii
Eficientizarea proceselor interne
Utilități
10-02-2021
Pro:
“În calitate de operator de salubritate care lucrează cu aproape 30.000 de clienți, atât persoane fizice cât și juridice, gestionăm un număr foarte mare de documente de diverse tipuri, iar provocările legate de managementul acestora au devenit, de-a lungul timpului, din ce în ce mai mari. Din acest motiv, am apelat la soluția Regista și, astfel, procedurile de lucru implementate în cadrul societății noastre au fost mult simplificate. Pe lângă accelerarea și eficientizarea proceselor, aplicația a scurtat timpul de răspuns pentru petiții, a facilitat accesul la informații și a permis fiecărui compartiment să își gestioneze singur documentele, reducând astfel birocrația.”
Contra:
Nu este cazul
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Scris de: M. B.
Director general
Soluționarea rapidă a lucrărilor
Administrare imobile - asociații de locatari
18-02-2021
Pro:
Cu Regista am fluentizat soluționarea unei lucrări a cărei rezolvare depinde de mai multe departamente. Colegii sunt automat notificați de starea în care se află soluționarea lucrării și fiecare știe clar de unde îi vor veni documentele și unde le va trimite după ce le-a operat. Nu există nicio confuzie legată de cine, când sau ce are fiecare de făcut. Evident, și solicitantului i se clarifică așteptările, având acces transparent la starea lucrării între momentul intrării și cel al ieșirii documentelor.
Contra:
Nu am identificat până în prezent.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: sub 10 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani
Scris de: L. B.
Inspector de specialitate secretariat, târgu frumos
Digitalizarea primariei ca la carte
Administrație publică
01-03-2021
Pro:
Ne bucurăm să vedem că aplicația Regista ne-a ajutat să facem demersuri considerabile în procesul de digitalizare a primăriei. Este important să asigurăm o comunicare mai bună între instituție și cetățeni și să-i ajutăm să-și rezolve o mare parte din treburi în mediul online. Consider că aplicația este eficientă pentru Sâncraiu de Mureș, mai ales datorită faptului că include o serie de module care acoperă mai multe nevoi, care sunt organizate simplu și eficient pentru cetățenii noștri. Mă bucur că există și posibilitatea de a rula aplicația și în limba maghiară, deoarece în comună se află un procent semnificativ de vorbitori ai acestei limbi
Contra:
Nu am identificat pana in prezent
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Scris de: P. I. B.
Primar
Aplicație ușor de utilizat
Administrație publică
02-03-2021
Pro:
Aplicația Regista a venit să completeze perfect activitatea care se desfășoară la nivelul instituției noastre, având în vedere că misiunile de audit au loc întotdeauna ”în deplasare”.
Este ușor de utilizat, permite înregistrarea documentelor chiar și de pe telefon, ceea ce duce clar la eficiența personalului, fiind vorba de accesibilitate și de acuratețea datelor. Accesarea aplicației direct din browser, fără a fi nevoie de instalare, modalitatea de accesare simplă, dar totodată stocarea în siguranță deplină, ajută mult în transmiterea de informații fără a mai fi nevoie de o persoană care să facă această muncă de ”secretariat”. Avem posibilitatea clară de gestionare a stării documentelor, spre a nu fi depășite termene limită, este foarte important că se pot atașa documente electronice, fiind astfel redusă birocrația. Într-un cuvânt, Regista este o resursă valoroasă pentru noi. Ne place!
Contra:
Nu am nimic de menționat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Scris de: A. D.
Președinte
Comunicăm mult mai bine cu cetățenii
Administrație publică
08-03-2021
Pro:
Am apelat cu încredere la portalul public e-Guvernare al aplicației Regista, care ne-a ajutat să facilităm modalitatea de lucru a funcționarilor din cadrul Primăriei Buziaș. Aplicația este ușor de folosit și foarte eficientă pentru întregul personal.
Acest pas ne ajută, de asemenea, să comunicăm mult mai bine cu cetățenii, fără ca aceștia să fie nevoiți să se deplaseze la sediul primăriei. Acum, locuitorii orașului verifică de acasă starea unei cereri înregistrate, pot depune cereri și formulare online și pot consulta documentele publicate în Monitorul Oficial Local. În plus, modulul de sesizări online s-a dovedit a fi de un real ajutor atât pentru cetățeni, cât și pentru autorități. Toate neregulile la nivel de localitate sunt abordate în timp real și sunt foarte ușor de manageriat datorită hărții interactive a orașului, din platforma Regista. Soluția noastră pentru digitalizarea instituției în condiții de siguranță, sporind eficiența modului de lucru, este Regista.
Contra:
Nu am găsit până acum.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Suntem mai aproape de locuitorii comunei
Administrație publică
15-03-2021
Pro:
Suntem într-o continuă digitalizare a activităților noastre și ne bucurăm că am luat din timp decizia de a oferi cetățenilor noștri modalități online de a ne transmite situații din teren pe care le putem îmbunătăți astfel încât să avem o comunitate mai frumoasă, mai modernă, mai sigură. Prin folosirea aplicației de Sesizări online de la Regista suntem mai aproape de locuitorii comunei și îi putem ține cu ușurință la curent cu modul în care vom soluționa problemele raportate de către ei, chiar de pe telefonul mobil. Suntem mult mai conștienți de problemele recurente ale localnicilor.
Contra:
Până acum, suntem toți foarte mulțumiți.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Beneficii pentru cetățeni
Administrație publică
24-03-2021
Pro:
Regista este aplicația pe care o folosim încă de la momentul lansării ei, iar modulele dezvoltate de echipa de specialiști Zitec de-a lungul timpului au soluționat nevoile noastre, simplificând mult procesele interne. Acest lucru are beneficii importante și pentru cetățeni, care pot face mult mai ușor sesizări online despre neregulile pe care le identifică pe teritoriul orașului nostru sau pot verifica tot online, foarte simplu, starea cererilor pe care aceștia le înaintează către primărie. De asemenea, prin secțiunea Monitorul Oficial Local, le oferim cetățenilor o modalitate mult mai simplă și mai la îndemână de a fi la curent cu informările publice.
Contra:
De la începutul utilizării și până în prezent, nu a semnalat nimeni niciun aspect care să necesite îmbunătățiri.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Ne bucurăm să vedem oamenii mulțumiți
Administrație publică
26-03-2021
Pro:
Prin utilizarea portalului public e-Guvernare Regista, am reușit să stabilim o comunicare mult mai bună cu cetățenii noștri. Modulele Formulare electronice și Sesizări online ne ajută să centralizăm și să răspundem cererilor și solicitărilor oamenilor într-un timp mai scurt.
Mai mulți cetățeni ne-au spus că sunt încântați de noile servicii online și că primăria orașului Tăuții-Măgherăuș a făcut pași vizibili în direcția digitalizării. Ne bucurăm să vedem că oamenii din comunitatea noastră sunt mulțumiți de modulele aplicației Regista, iar acest lucru se poate observa și în faptul că serviciile încep să fie utilizate de un număr cât mai mare de cetățeni.
Contra:
Nu am identificat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Comunicare îmbunătățită
Administrație publică
05-04-2021
Pro:
Procesul de gestionare a documentelor a devenit mult mai ușor de când folosim Regista, iar comunicarea între departamente este mult îmbunătățită. Pe de altă parte, și timpul de răspuns pentru solicitările venite din partea cetățenilor noștri a fost redus semnificativ, aceștia având posibilitatea să verifice online stadiul în care se află cererile lor fără a se mai deplasa la sediul nostru. În plus, aplicația este foarte ușor de folosit, mai ales că nu necesită instalare, putând fi accesată direct din browser.
Contra:
Nu am nimic de menționat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani
Am redus birocrația
Spital și clinica medicală
06-04-2021
Pro:
Am început să folosim Regista datorită nevoii de digitalizare la nivelul Spitalului Municipal Ploiești. Modul convențional, înregistrarea pe registru fizic tipizat, în care ne gestionam documentele înainte ne făcea să pierdem foarte mult timp. Cu această aplicație, am redus birocrația, iar acum avem o evidență structurată a documentelor interne, a corespondenței, cât și a documentelor externe provenite din relația cu celelalte instituții.
Putem să organizăm și să accesăm rapid documentele înregistrate direct de fiecare coleg din secția, laboratorul sau compartimentul său. De asemenea, la nivel de management, avem rapoarte și control asupra activității din întreaga instituție.
Contra:
Din experiența pe care o avem până în prezent, nu consider că sunt aspecte care necesită îmbunătățiri.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: peste 2 ani
Scris de: E. I. M. M.
Manager
Am rămas plăcut impresionat
Administrație publică
09-04-2021
Pro:
Cu ajutorul aplicației, am putut depune rapid toate documentele necesare pentru emiterea unui certificat fiscal, fără a mai fi necesar să mă deplasez la sediul primăriei. În plus, când am observat o neregulă am făcut sesizare online la primărie, indicând pe hartă locul exact, atașând chiar și o poză. Am rămas plăcut impresionat întrucât nu numai că sesizarea mea a fost postată imediat, dar am și primit răspuns cu soluția din partea domnului primar. Deja le-am spus și prietenilor mei despre această aplicație.
Contra:
Nu am nimic de menționat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Birocrație redusă
Administrație publică
13-04-2021
Pro:
De când folosim aplicația Regista, birocrația din cadrul instituției noastre a fost redusă semnificativ și beneficiem de o serie de avantaje în ceea ce privește organizarea și reducerea timpului de lucru.
Modulul Registratură electronică ne-a ajutat în procesul de digitalizare. Acum, toate documentele noastre sunt clasificate și organizate și se pot distribui ușor către departamentele abilitate pentru soluționare. De asemenea, portalul public e-Guvernare a facilitat comunicarea dintre funcționari și cetățenii comunei nostre.
Contra:
Nu sunt până acum.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Gestionăm și organizăm mai bine documentele
Educație
14-04-2021
Pro:
Soluționarea documentelor înregistrate la nivelul Liceului ”Grigore Moisil” Timișoara se realizează mult mai ușor de când folosim aplicația Regista. Datorită modulului destinat managementului documentelor, fluxul de lucru dintre liceul nostru și ceilalți parteneri fost eficientizat semnificativ. Știm exact cine are acces la anumite fișiere și avem garanția că acestea sunt stocate în siguranță.
De asemenea, modulul pentru registratură electronică, ne-a ajutat să gestionăm și să organizăm mai bine documentele înregistrate și să le accesăm mult mai rapid, datorită opțiunilor de clasificare.
Contra:
Toți utilizatorii din cadrul liceului sunt mulțumiți de noua schimbare digitală.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 6-12 luni
Sesizări mult mai structurate
Administrație publică
15-04-2021
Pro:
Am primit foarte multe sesizări din partea cetățenilor, prin intermediul platformei. Datorită modului în care este organizată, sesizările ajung la noi mult mai structurate și știm încă de la început către cine trebuie redirecționate pentru soluționare.
Localizarea exactă pe hartă și atașarea imaginilor ne ajută foarte mult în rezolvarea problemelor. Înainte să folosim Regista, mai primeam astfel de sesizări telefonice, însă erau destul de greu de gestionat din cauza informațiilor incomplete pe care le primeam.
Contra:
Nu am identificat până acum.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Scris de: R. V.
Funcționar public
Identificăm ușor eventualele blocaje
Educație
16-04-2021
Pro:
Nevoia de digitalizare rapidă a fost resimțită la nivelul Inspectoratului Școlar Județean Prahova, iar din acest motiv am decis să apelăm la serviciile oferite de aplicația Regista. Folosim modulele de registratură electronică și managementul documentelor, care au contribuit la reducerea birocrației și la facilitarea procesului de gestionare a documentelor, la nivel intern.
Toate informațiile pot fi căutate și filtrate în funcție de nevoile fiecărui compartiment, în vederea soluționării rapide. Aplicația ne ajută să identificăm ușor eventualele blocaje care pot apărea în procesul de soluționare.
Contra:
Până acum, toți utilizatorii s-au declarat mulțumiți de funcționalitățile Regista.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani
Scris de: C. P.
Inspector școlar general
Date stocate în siguranță
Educație
19-04-2021
Pro:
Am început să folosim Regista din nevoia de a avea o mai bună gestionare a documentelor pentru Inspectoratul Școlar Județean Neamț. Datorită aplicației, am redus semnificativ birocrația la nivelul instituției, iar timpul alocat pentru managementul documentelor a fost scurtat.
De asemenea, aplicația ne-a facilitat procesul de organizare online, deoarece avem informații despre data de intrare și ieșire a documentelor pentru fiecare departament și putem ține o evidență clară în ceea ce privește durata necesară rezolvării acestora. Avem garanția că toate datele sunt stocate în siguranță și putem accesa rapid informațiile de care avem nevoie.
Contra:
Nu am găsit
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: 1-2 ani
Scris de: M. O.
Inspector școlar general
Aplicația este ușor de utilizat
Educație
20-04-2021
Pro:
De când folosim modulul Registratură electronică al aplicației Regista, toate documentele interne din cadrul Universității Tehnice de Construcții București sunt mai bine organizate și mai simplu de urmărit.
Aplicația este ușor de utilizat și permite filtrarea documentelor în funcție de nevoia de căutare, iar acest aspect reduce considerabil timpul de soluționare al actelor. Este important că avem garanția stocării în siguranță a documentelor și că putem accesa Regista direct din browser, chiar și de pe telefon.
Cu această aplicație, am îmbunătățit comunicarea și timpul de răspuns dintre instituție, studenții noștri și partenerii instituționali!
Contra:
Nu am identificat până în acest moment.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Scris de: C. V.
Prorector
Schimbare digitală
Administrație publică
22-04-2021
Pro:
Comunicarea cu cetățenii noștri s-a îmbunătățit considerabil de când utilizăm portalul public e-Guvernare al aplicației Regista. Modulele puse la dispoziție ne ajută să rezolvăm mult mai rapid și organizat toate cererile venite din partea cetățenilor. Ne bucurăm să vedem că toate documentele sunt grupate automat în funcție de specificul acestora și le putem gestiona mult mai ușor decât în format fizic.
Funcționarii primăriei s-au adaptat rapid acestei schimbări digitale, pentru că aplicația are un format simplu și intuitiv, și spun că își pot rezolva sarcinile zilnice mult mai ușor.
Digitalizarea primăriei a fost posibilă cu ajutorul Regista, iar schimbările sunt apreciate atât de funcționari, cat și de cetățeni.
Contra:
Nu sunt până acum.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Aplicația vine în ajutorul cetăţeanului
Administrație publică
17-05-2021
Pro:
Din punctul meu de vedere, această aplicaţie este binevenită şi vine în ajutorul cetăţeanului care va scuti o grămadă de timp şi nu va mai fi nevoit să facă drumuri la primărie. Este o aplicaţie mai mult de cât utilă şi chiar facem apel la cetăţeni să utilizeze această aplicaţie. Ca şi un detaliu, aplicaţia poate fi utilizată şi în limbile engleză, germană, rusă, maghiară şi sârbă.
Contra:
Nu sunt.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Scris de: V. A.
Viceprimar
Digitalizare într-un timp scurt!
Educație
17-06-2021
Pro:
Am ales să utilizăm modulul Registratură electronică, pentru a înregistra și a gestiona mult mai ușor documentele interne. Una dintre cele mai utile funcționalități ale aplicației este meniul de căutări și filtrări. Funcția ne permite să găsim rapid toate documentele de care avem nevoie.
Într-o instituție de învățământ este nevoie de foarte multă organizare, iar aplicația Regita ne-a ajutat în acest sens. Am reușit să digitalizăm instituția într-un timp foarte scurt!
Contra:
Nu am identificat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 101-300 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Ne bucurăm că am luat decizia de a utiliza Regista!
Administrație publică
24-06-2021
Pro:
Când am aflat despre toate funcționalitățile aplicației Regista, am spus că cetățenii noștri au nevoie de astfel de module online. Portalul public e-Guvernare ne oferă o gamă largă de servicii publice online, de care atât cetățenii, cât și funcționarii sunt foarte mulțumiți. O mare parte dintre activitățile zilnice din cadrul primăriei sunt acum rezolvate mult mai rapid, iar birocrația s-a redus semnificativ.
Am activat recent și modulul pentru Plăți online și ne așteptăm ca banii să ajungă mai repede la bugetul local, pentru a-i putea investi în comunitate.
Ne bucurăm că am luat decizia de a utiliza Regista! Am redus birocrația, am digitalizat serviciile publice, iar cetățenii sunt foarte mulțumiți că pot beneficia de aceste facilități!
Contra:
Nu am văzut.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Comunicare online între primărie și cetățeni
Administrație publică
21-07-2021
Pro:
Am adus și în online comunicarea dintre primărie și cetățeni. Puteți evita cozile de la ghișee și puteți economisi timp, cu ajutorul portalului https://bals.regista.ro/. Prin intermediul acestei aplicații puteți depune cereri online pentru diverse solicitări, puteți face sesizări pe harta digitală a orașului Balș, puteți să faceți programări online, să verificați stadiul documentelor de acasă, în timp real, puteți plăti online și puteți avea acces rapid la documente de interes public.
Contra:
Nu am găsit.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Nevoia de digitalizare
Administrație publică
24-08-2022
Pro:
Suntem principalii reprezentanți ai elevilor, rolul nostru fiind de a ne asigura că acțiunile decidenților urmăresc în mod primordial interesele legitime ale elevilor. Am început să folosim Regista din nevoia de a avea o mai bună gestionare a documentelor pentru Consiliul Județean al elevilor Dâmbovița. De asemenea, aplicația ne-a facilitat procesul de organizare online, deoarece pentru includerea elevilor în cele mai importante foruri de dezbatere la nivel județean, organizarea documentelor trebuie să fie pliate pe nevoile și interesele reprezentanților. Astfel, cu ajutorul aplicației Regista toate documentele noastre sunt clasificate și organizate și se pot distribui ușor către echipele abilitate pentru soluționare.
Contra:
Nu am identificat.
Ușurința în utilizare |
5/5
|
Funcționalități |
5/5
|
Suport tehnic |
5/5
|
Raport calitate / preț |
5/5
|
Mărimea companiei: 21-50 angajați
Timp de utlizare software: 1-6 luni
Scris de: C. J. A. E. D.
Digital marketing specialist
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Regista.ro completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!
Alte aplicații software similare