Ce avantaje au companiile care aleg un sistem informatizat de management al deșeurilor

18 Dec 2014

Aveți o firmă care prelucrează deșeuri? Atunci cu siguranță aveți nevoie de un sistem informatizat care să vă asigure o evidență riguroasă a gestionării acestora.

Ce avantaje au companiile care aleg un sistem informatizat de management al deșeurilor

Aveți o firmă care prelucrează deșeuri? Atunci cu siguranță aveți nevoie de un sistem informatizat care să vă asigure o evidență riguroasă a gestionării acestora.

Componenta de Management al Deşeurilor este o aplicaţie cu interfaţă complexă, dar extrem de uşor de folosit, ce a fost proiectată pentru a susţine activitatea de gestiune a deşeurilor, începând cu producţia şi depozitarea şi terminând cu transportul şi eliminarea acestora.

Componenta de Management al Deşeurilor care face parte din pachetul informatic SIVECO Applications 2020 oferă multe avantaje: generează istoricul complet referitor la productia de deșeuri și identifică procedurile de eliminare a deșeurilor prin căutari-filtru. Principalele filtre de căutare sunt: data activității, deșeul implicat, responsabilul activității, codul unic. În plus, aplicația urmărește deșeurile depozitate în diferite locații pe diferite nivele de detaliu și obținerea unei conformități complete în cadrul rapoartelor standard incluse în modul. Aplicația este ușor de folosit oferind un mediu grafic „prietenos” cu utilizatorul. Rapoartele de profil sunt generate automat, la fel și documentele necesare depozitării, transportului sau eliminării deșeurilor. Astfel, se reduc erorile de gestiune și sunt evitate returnarea deșeurilor și a costurilor asociate.

Firmele pot afla oricând cantitatea de deșeuri care există în stoc şi momentul oportun pentru eliminarea acestora și pot urmări toate activitățile de transportare a deşeurilor, inclusiv depozitarea în diferite locații. Sistemul pe care noi îl punem la dispoziția managerilor poate genera automat rapoarte de profil, precum şi documente necesare depozitării, transportului sau eliminării deşeurilor. Toate aceste avantaje aduc economii de timp ca urmare a acurateţii şi uşurinţei în exploatare a bazei de date a sistemului, reduc erorile de gestiune și, nu în ultimul rând, eficientizează gestiunea deșeurilor conform normelor în vigoare”, a declarat Mihaela Baciu, Product Manager în cadrul SIVECO Romania.

Această componentă lucrează cu trei tipuri de entităţi principale: obiecte (containere, servicii sau centre de eliminare), activităţi (deplasări de deşeuri, proceduri de eliminare deşeuri sau facturi) şi documente (rapoarte, documente text sau grafice).

În procesul de gestiune a deşeurilor sunt 3 pași importanți: producţia/colectarea de deşeuri; depozitarea şi deplasarea deşeului în locaţii specifice; transportul şi eliminarea deşeurilor prin centre de eliminare interne sau externe.

Acestea sunt principalele activităţi pentru care aplicația a fost proiectata. De fiecare dată când un deşeu este produs de un anumit serviciu al beneficiarului se pot înregistra date relevante în baza de date (cine a produs deşeul, data, cantitatea, costul, locaţia unde a fost depozitat). Toate aceste informaţii sunt înregistrate în baza de date şi pot fi folosite ulterior ca date de bază pentru generarea rapoartelor istorice despre producţia de deşeuri.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul