Companiile sunt provocate sa adopte noi strategii, sa creeze medii care sa stimuleze creativitatea si pasiunea angajatilor si sa promoveze inovatia

25 Aug 2016

Creativitate, Inovare, Pasiune – Noul concept antreprenorial

Companiile sunt provocate sa adopte noi strategii, sa creeze medii care sa stimuleze creativitatea si pasiunea angajatilor si sa promoveze inovatia

Creativitate, Inovare, Pasiune – Noul concept antreprenorial

PR - Concord Communication,in parteneriat cu Asociatia pentru Antreprenoriat Romania, vor organiza, in ziua de 12 octombrie a.c., intre orele 9.00 – 16.00, la Ramada Plaza Hotel Bucuresti, a doua editie a Conferintei „Creativitatea in Business”.

Creativitatea si inovatia au devenit, in ultimele decenii, abilitati cheie pentru atingerea succesului in afaceri in economiile dezvoltate. Daca in trecut conceptul de creativitate era asociat, in special, cu profesiile artistice, astazi, gandirea creativa a dobandit un rol important si in business, ca urmare a nevoii de a dezvolta produse si servicii care sa se diferentieze de cele ale competitorilor. Intr-o piata in care concurenta este tot mai acerba, orice antreprenor poate confirma importanta puterii creative pentru a lansa si administra o afacere noua, precum si pentru a construi o organizatie, acolo unde inainte nu exista nimic. Abilitatea de a raspunde rapid la schimbarea conditiilor din piata necesita, de asemenea, un nivel ridicat al creativitatii, in cazul companiilor existente de ceva timp.

Stimularea creativitatii si explorarea unor teritorii noi, complet necunoscute anterior, pot conduce la cresterea productivitatii organizatiilor si la succesul lor. Din acest motiv, companiile, mari sau mici, sunt provocate sa adopte noi strategii de business, sa creeze un mediu care sa stimuleze creativitatea si pasiunea angajatilor si sa promoveze inovatia.

In cadrul Conferintei „Creativitatea in Business”, antreprenori si angajatori de top, fondatori ai unor business-uri inovative, precum si consultanti in antreprenoriat si comunicare vor prezenta povesti de succes si vor oferi raspunsuri la intrebari cheie:

Evenimentul se va incheia cu un curs Master Class, care va familiariza participantii cu avantajele deprinderii unor tehnici din domeniul creativitatii si al inovatiei.

Participantii care se inscriu la conferinta pana la data de 30 septembrie 2016 vor primi gratis, din partea editurii BMI Publishing, cartea „Sa-l intelegem pe Michael Porter – Ghid esential despre concurenta si strategie” scrisa de Joan Magretta. Mai mult, se vor bucura de experiente inedite oferite de antreprenori care gandesc creativ si care vor stimula audienta sa participe si sa testeze cele mai noi produse ale lor.

Evenimentul se adreseaza:
• Managerilor care vor sa formeze echipe creative, cu ajutorul carora pot aduce plus valoare companiilor,
• Angajatilor care sunt preocupati de dezvoltarea profesionala continua,
• Actualilor antreprenori care vor sa isi dezvolte afacerile si sa aduca ceva nou, inovativ in domeniile lor,
• Viitorilor antreprenori care vor sa isi construiasca propria afacere, dar vor sa se diferentieze de concurenta.

Pentru mai multe detalii privind agenda conferintei, speakerii confirmati si pentru inscriere, va rugam sa accesati link-ul: http://bit.ly/2bMVCB6 

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul