Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

15 Apr 2024

Probabil mulți cunosc deja faimosul brand canadian „BlackBerry”. Compania a fost fondată în 1984 sub numele de Research In Motion (RIM) și este cunoscută în special pentru linia sa de smartphone-uri Blackberry, care au fost populare printre profesioniștii din mediul de afaceri pentru capacitățile lor de e-mail și mesagerie securizate. Astăzi, Blackberry continuă să ofere soluții de comunicații sigure pentru companii și guverne, cu accent pe securitatea cibernetică, internetul obiectelor și tehnologia vehiculelor autonome.

Cum a reușit Blackberry să eficientizeze fluxurile de expediere cu ajutorul soluției software 2Ship?

Suntem mândri că BlackBerry a ales 2Ship Solutions pentru a-și rezolva provocările globale legate de transport. 2Ship este o platformă de expedieri, cu peste 500 de soluții de transport integrate, ce își propune să automatizeze sistemul logistic până la cele mai fine procese, să centralizeze expedierile, să reducă timpul de lucru și costurile de transport.

Discuțiile inițiale între 2Ship și BlackBerry au adus în atenția noastră o serie de provocări cu care aceștia se confruntau și la care nu identificaseră încă o soluție complexă de rezolvare.

Iată câteva dintre principalele probleme întâlnite de companie în procesele sale:

Prin adoptarea 2Ship ca platformă de gestionare a expedierilor globale, Blackberry a avut ca principale obiective:

În urma utilizării 2Ship ca platformă globală de transport, Blackberry a analizat impactul asupra proceselor logistice și a identificat o serie de îmbunătățiri majore ale procesului de expediere, cum ar fi cele de mai jos:

• Îmbunătățirea seminificativă a productivității în procesul lor de expediere datorită formularelor vamale standardizate și digitalizate, ecranelor de expediere preconfigurate cu diferite niveluri de permisiuni, procese standard și simplificare pentru toți utilizatorii globali

• O sarcină de lucru semnificativ mai mică și întârziere în departamentul de expediere de la  sediul central, deoarece acum volumul de muncă este distribuit într-o rețea globală descentralizată.

• Economii impresionante de costuri prin consolidarea transportatorului, selectarea transportatorului la cel mai mic cost, reducerea erorilor de expediere, eliminând astfel penalitățile costisitoare, întârzierile și taxele.

• O tranziție cu succes la un sistem digital, eliminând documentația pe hârtie care era ineficientă și predispusă la greșeli și omisiuni ale utilizatorilor.

• Vizibilitatea mult îmbunătățită a expedierilor și a detaliilor de urmărire, precum și timpii de tranzit îmbunătățiți prin eliminarea blocajelor și erorilor care au crescut timpul de livrare a comenzilor clienților Blackberry.

Pe scurt, 2Ship a permis BlackBerry să livreze cu ușurință din 22 de zone de corespondență și centre de distribuție diferite, la un cost mai mic, cu mult mai puține erori și întârzieri, ceea ce duce la o eficientizare dramatică a transportului lor, oferind în cele din urmă un rezultat mai bun pentru BlackBerry și o creștere a satisfacției clienților săi.

2Ship este un furnizor de sisteme de management al transportului pe bază de cloud, care ajută companiile să selecteze cel mai bun serviciu de curierat la cel mai bun preț. Zilnic optimizăm interacțiunile dintre retaileri și curieri, eficientizând costurile aferente serviciilor de curierat cu până la 20% și crescând performanța de livrare, îmbunătățind experiența clientului final.

 2Ship este cea mai inteligentă soluția de expediere care ajută companiile să-și automatizeze procesele, să reducă costurile de transport și să îmbunătățească eficiența operațională. Sute de magazine online, companii de distribuție, furnizori terți de logistică și expeditori de marfă folosesc 2Ship în fiecare zi pentru a expedia mai inteligent și pentru a scurta lanțul logistic. O adevărată soluție software cu o ofertă de transport, este folosită de clienții din întreaga lume pentru a expedia toate tipurile de marfă, de la colete la camioane întregi, de la servicii de livrare în aceeași zi . Soluția 2Ship se concentrează pe centralizare, control și vizibilitate. Este singura soluție care leagă întregul lanț de aprovizionare: furnizează toți transportatorii, conturile și serviciile într-un singur sistem pentru cumpărături cu tarif real în timp real, cu toate locațiile de livrare, administratori și utilizatori, comenzi, inventar și expedieri.

Combinarea tehnologiei, datelor și inteligenței artificiale (AI)/ cu imaginația și gândirea creativă a menținut 2Ship în fața curbei, pe măsură ce lanțul de aprovizionare continuă să evolueze.

2Ship este conceput pentru a oferi o experiență perfectă pentru companii, ajutându-vă să ajungeți la clienți noi și să vă dezvoltați afacerea. Cu evaluare în timp real, livrare, urmărire, actualizări de livrare și acces la o rețea vastă de transportatori și curieri, 2Ship TMS este soluția supremă pentru companiile care doresc să se dezvolte sau să se extindă pe piețele europene și globale.

Interfața noastră unică este ușor de utilizat, iar caracteristicile avansate permit companiilor să-și optimizeze operațiunile de transport și pur și simplu să livreze mai inteligent. La un nivel înalt, suntem o soluție cuprinzătoare pentru toate nevoile dvs. de expediere, în toate locațiile dvs. din întreaga lume, de la operațiunile mailroom până la fluxurile de lucru complexe de administrare a comenzilor.

2Ship administrează și sarcinile înainte de expediere, cum ar fi gestionarea stocurilor și onorarea comenzilor. Cu IMS (Soluția noastră de gestionare a stocurilor și inventarului), companiile își pot centraliza nivelurile stocurilor din toate depozitele, magazinele de vânzare cu amănuntul vânzare... cu toate punctele de vănzare și ERP-urile online. Acest lucru asigură că toate sursele de comenzi au cele mai recente niveluri de inventar, facilitând gestionarea și vânzarea a ceea ce aveți în stoc.

2Ship simplifică, de asemenea, procesul de ridicare și ambalare în depozit, oferind atât opțiuni de hârtie, cât și de aplicații mobile pentru gestionarea comenzilor. Capacitățile noastre de automatizare îmbunătățesc eficiența în depozit, reducând munca manuală și minimizând erorile. Cu platforma noastră, companiile se pot bucura de o experiență de îndeplinire fără probleme la fiecare pas.

Mai mult, 2Ship solutionează problema direcționării comenzilor; alocarea „cea mai bună” locație pentru a onora fiecare comandă pe baza inventarului în timp real disponibil și a adresei de livrare a clientului. Acest lucru permite ridicarea rapidă din magazin și opțiunile de livrare în timp real în aceeași zi pentru cumpărători. Sistemul nostru calculează metoda optimă de ambalare pentru fiecare comandă și oferă tarife real-time la finalizarea comenzii (inclusiv posibile markupuri), asigurându-se că clienții noștri nu sunt afectați prin perceperea unor tarife de expediere inexacte.

Înțelegem că retururile sunt o parte inevitabilă a desfășurării afacerii, motiv pentru care oferim o soluție de returnare orientată către clienți, care este atât eficientă, cât și ușor de utilizat. Platforma noastră simplifică procesul de retur, inclusiv fluxurile de lucru pentru retururi ad-hoc, etichete de retur pretipărite, reaprovizionarea mărfurilor returnate.

2Ship este deasemenea un partener de business, consultant in cresterea automatizarii in orice tip de companie. www.2ship.com

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

5 activități din construcții care pot fi optimizate cu ajutorul aplicațiilor software potrivite

În industria construcțiilor, companiile se confruntă cu diverse provocări legate de eficiența proceselor și gestionarea proiectelor. Aplicațiile software enterprise pot juca un rol esențial în abordarea acestor provocări, oferind...

Citește articolul
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Digitalizare IMM Nord-Vest: Află secretul unui proiect tehnic de succes!

Agenţia de Dezvoltare Regională (ADR) Nord-Vest a lansat un demers de consolidare a culturii digitale în mediul de afaceri! 

Citește articolul