Cum se creează un cadru de lucru în care angajații obțin cele mai bune rezultate

23 Oct 2014

Analiza in timp real a competentelor angajatilor companiei si a necesitatilor lor de instruire se poate realiza eficient cu ajutorul unei solutii IT performante.

Cum se creează un cadru de lucru în care angajații obțin cele mai bune rezultate

Analiza in timp real a competentelor angajatilor companiei si a necesitatilor lor de instruire se poate realiza eficient cu ajutorul unei solutii IT performante.

Componenta a sistemului SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, solutia informatica pentru Managementul Performantei Angajatilor (MPA) vine in ajutorul managerilor din orice companie, personalului din departamentul de Resurse Umane, precum si angajatilor din cadrul organizatiei. Utilizand MPA pe platforma cloud, datele privind personalul companiei sunt gestionate la nivel central, putand fi accesate de toti utilizatorii autorizati cu ajutorul unui browser web.

Aplicatia genereaza o imagine clara a nivelului de pregatire a angajatilor si a modului in care competentele lor corespund cerintelor joburilor. Practic, sistemul acopera toate aspectele legate de managementul performantei salariatilor, incluzand proceduri automatizate, accesul la istoricul informatiilor, analize comparative sau statistice, generate la cererea utilizatorilor. Sistemul da informatii obiective privind nivelul de implicare a salariatilor, modul in care acestia isi rezolva sarcinile de serviciu si in ce masura respecta termenele de indeplinire a sarcinilor. Mai mult, el asigura pastrarea intregului istoric informational on-line, pe care il pune la dispozitia utilizatorilor autorizati.

Datele sunt procesate in timp real, fundamentand analize precum evolutia performantei in timp, asignarea competentelor pe niveluri de competente si pozitii ocupate in cadrul organizatiei; structura fortei de munca si necesitatile de instruire.

Nu in ultimul rand, folosind suportul informatic asigurat de aplicatia MPA, se poate crea un sistem de examinare si evaluare a performantelor personalului.  Parte componenta a solutiei integrate SIVECO Applications 2020 Project:Cloud, aplicatia pentru Managementul Performantei Angajatilor poate colabora si cu alte aplicatii existente deja in mediul de lucru curent, pentru a simplifica procedurile birocratice si procesul de luare a deciziei.

Eficienta acestui sistem se bazeaza pe expertiza acumulata de SIVECO Romania in peste doua decenii de furnizare si implementare de proiecte informatice integrate pentru beneficiari din domenii foarte diferite de activitate.

„Capitalul uman reprezinta cel mai important avantaj competitiv al unei companii de succes. Angajatii bine instruiti, care isi cunosc atributiile si le indeplinesc cu profesionalism, contribuie la expansiunea afacerii. De aceea, am dezvoltat sistemul informatic de Management al Performantei Angajatilor, cu ajutorul caruia managerii creeaza un cadru de lucru potrivit competentelor angajatilor”, spune Stefanita Ghita, director dezvoltare SIVECO Applications 2020.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul