De la click la livrare: reprezentanții Urgent Cargus vin la TeCOMM Cluj

07 Oct 2015

TeCOMM este evenimentul de referință al pieței de comerț electronic din Transilvania ce va avea loc în 21 şi 22 octombrie 2015, în Cluj Napoca. 

De la click la livrare: reprezentanții Urgent Cargus vin la TeCOMM Cluj

TeCOMM este evenimentul de referință al pieței de comerț electronic din Transilvania ce va avea loc în 21 şi 22 octombrie 2015, în Cluj Napoca. 

În cele 2 zile de eveniment, participanții vor putea să întâlnească și reprezentanții Urgent Cargus - susținătorul principal TeCOMM și una dintre cele mai mari companii de pe piața de curierat intern din România. Din 2014 prin fuziunea a două dintre cele mai importante companii de curierat din România, Urgent Cargus deține și utilizează singura rețea națională de 140 centre și depozite și o flotă de peste 2.600 de vehicule de curierat. În prezent, compania are peste 2.900 de angajați și a avut vânzări cumulate de peste 68 milioane de euro în 2014.

Evoluția pozitivă a rezultatelor Urgent Cargus din prima parte a anului 2015 vine în urma procesului accelerat de consolidare și integrare a operațiunilor, cât și a investițiilor realizate. Volumele transportate au continuat să crească pe ambele segmente de clienți, B2B și B2C, susținute de expansiunea ponderii comerțului online, acesta ajungând să reprezinte 50% din cifra de afaceri a companiei. “Urmărim cu atenție dinamica pieței de comerț online, estimată pentru 2015 la o valoare totală de 1,3 miliarde euro, precum și întărirea poziției pe care o deținem în zona de clienți B2B.”  a explicat Gian Sharp, CEO Urgent Cargus.

TeCOMM cuprinde două zile de prezentări, debate-uri şi workshopuri susținute de specialiști din UK, Rusia și România, printre care se numără reprezentanţi ai unor branduri importante precum Urgent Cargus, FAN Courier, Mastercard, IKEA, Altex, Google, Bitdefender, iProspect (UK), eCommerceMasterplan (UK), Holistic Email Marketing (UK), Paravion, BestKids etc. Doi dintre principalii speakeri internaționali fac parte din World's Top 50 Email Marketing Influencer și Top 10 comentatori de eCommerce din lume.

Evenimentul organizat de Libero Events se află la cea de-a cincea ediție și este adresat oamenilor de afaceri care deţin magazine online sau îşi doresc un start-up pe acest domeniu, dar și specialiştilor de marketing implicaţi în activitatea de online a business-urilor, specialişti/consultanţi în ecommerce, design/usability, promovare online şi SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare şi de curierat.

Conceptul TeCOMM Cluj 2015 este Power to the customers, ceea ce înseamnă că puterea stă în mâinile consumatorului. Această ediție, a cincea la număr,  cuprinde și alte două evenimente conexe menite să ajute specialiştii din turism și marketing: Digital Travel Forum și MarkDay.” a declarat Bogdan Ciocian - organizator TeCOMM.

Digital Travel Forum este evenimentul dedicat tuturor celor care activează în domeniul turismului: operatori şi agenţi de turism, hotelieri, linii aeriene, Distribution Systems (GDS) şi reservation (CRS). Participanții vor lua parte la prezentările speakerilor precum Ana Sipciu (Google), Remus Vișan (Paravion), Eugen Potlog (Conectoo by Conversion)  și Andrei Cișmaru (Bitdefender).

MarkDay este evenimentul de marketing digital care reuneşte 4 specialiști în domeniu: Andrei Cișmaru (Bitdefender), Anabela Luca (adLemonade), Claudiu Fărcaș (ProfitShare by Conversion), Eugen Potlog (Conectoo by Conversion). Speakerii vin pregătiţi în data de 22 octombrie cu sfaturi concrete şi soluţii practice pentru campaniile de marketing.

Până la data de 11 octombrie puteți beneficia de reduceri pentru orice tip de bilet achiziționat. Prețurile pentru conferință pornesc de la 49 euro, mai mult, organizatorii oferă și reduceri atractive pentru grupuri. Vezi aici toate prețurile.

Proiectul TeCOMM susține titlul de Capitală Europeană a Tineretului.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul