Ericsson demonstrează Societatea Permanent Conectată în această săptămână la București

01 Jul 2015

Evoluția continuă către Societatea Permanent Conectată stimulează inovația în toate sectoarele economice. Industrii cât se poate de diferite încep să conștientizeze nevoia de a adopta cele mai noi tehnologii și modele de business pentru a rămâne competitive într-o lume din ce în ce mai conectată.

Ericsson demonstrează Societatea Permanent Conectată în această săptămână la București

Evoluția continuă către Societatea Permanent Conectată stimulează inovația în toate sectoarele economice. Industrii cât se poate de diferite încep să conștientizeze nevoia de a adopta cele mai noi tehnologii și modele de business pentru a rămâne competitive într-o lume din ce în ce mai conectată. Domeniul IT&C are potențialul să creeze o transformare profundă, schimbând societatea din interior. Ne aflăm într-un punct de cotitură, în care următorul val de inovații, susținut de o mobilitate tot mai mare și soluții de cloud, va cataliza noi modele de business și servicii. Toate acestea privesc în egală măsură operatorii telecom și companii TV sau din alte industrii, dar chiar și societatea ca întreg.

În contextul roadshow-ului internațional „Let's turn Change into Growth”, Ericsson se întâlnește față în față cu clienți, parteneri, universități, inovatori și autorități din fiecare țară vizitată și, împreună, discută despre noi moduri în care tehnologia poate să aducă îmbunătățiri  activității lor și, în special, nivelului de performanță pe care îl pot susține. Experții internaționali Ericsson vor explica și vor demonstra practic modurile prin care soluțiile IT&C deschid o nouă cale către creștere.

Mai exact, pe parcursul celor cinci zile de roadshow, între 30 iunie și 3 iulie, Ericsson prezintă noi tendințe, insight-uri și demo-uri practice ale modurilor în care:

România joacă un rol important în strategia Ericsson de a contribui la crearea Societății Permanent Conectate. Centrul de Servicii Globale (GSC) Ericsson din București ajută peste 70 de milioane de persoane din toată lumea să comunice în fiecare zi, prin activități de monitorizare și administrare de la distanță a rețelelor. În același timp, echipe din GSC implementează proiecte  inovatoare precum echipamente purtabile care îmbunătățesc siguranța și eficiența operațiunilor, conectând și administrând, de asemenea, flote de vehicule și vapoare din toată lumea sau livrând servicii interactive de TV prin cloud. Centrul deservește 35 de clienți internaționali.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul