Ericsson prezintă soluții TV și media de ultimă generație la IBC 2015, cel mai mare târg internațional dedicat industriei de profil

26 Aug 2015

Pe măsură ce televiziunea se îndreaptă spre era internetului și trece printr-un proces de transformare disruptivă fără precedent, lanțul valoric tradițional din media evoluează într-un nou ecosistem dinamic. În centrul acestor schimbări se află consumatorul, mai ales datorită creșterii așteptărilor sale față de cum ar trebui să fie experiența TV în ziua de astăzi. 

Ericsson prezintă soluții TV și media de ultimă generație la IBC 2015, cel mai mare târg internațional dedicat industriei de profil

Pe măsură ce televiziunea se îndreaptă spre era internetului și trece printr-un proces de transformare disruptivă fără precedent, lanțul valoric tradițional din media evoluează într-un nou ecosistem dinamic. În centrul acestor schimbări se află consumatorul, mai ales datorită creșterii așteptărilor sale față de cum ar trebui să fie experiența TV în ziua de astăzi. 

Ericsson (NASDAQ: ERIC) va dezvălui la IBC 2015, cel mai mare târg internațional dedicat industriei media, soluții TV și media de ultimă generație menite să asigure satisfacția consumatorilor prin livrarea de experiențe complete și personalizate, conținut captivant și servicii în continuă dezvoltare. 

Mai mult decât atât, Ericsson își va consolida poziția de lider pe piața de procesare video definită prin software prin lansări de soluții inovatoare, prezentând și modul în care arhitecturile cloud sunt influențate pozitiv de numărul tot mai mare de servicii ale companiei dedicate industriei. De asemenea, Ericsson va demonstra beneficiile soluțiilor sale de integrare pentru companiile TV și media, portofoliu extins datorită achizițiilor unora dintre cele mai importante companii din industrie.

Ericsson va prezenta la IBC 2015:

„Suntem foarte mândri că reprezentăm un element cheie în evoluția industriei de TV și media către era internetului, o eră în care conținutul video și TV va fi și mai personalizat, conectat, durabil”, a spus Elisabetta Romano, Vice President and Head of TV and Media,  Ericsson. „Pe măsură ce ne apropiem de Societatea Permanent Conectată, consumatorii din ce în ce mai conectați vor dicta agenda industriei și îi vor motiva pe clienții noștri să-și concentreze eforturile spre a inova constant în materie de servicii și pentru a asigura loialitatea acestora. La IBC 2015, Ericsson va arăta modul unic în care își ajută clienții să răspundă provocărilor unei industrii în continuă schimbare prin furnizarea de servicii de top și informații esențiale despre atitudinile și comportamentul consumatorului de media.”

Pentru mai multe detalii despre prezența Ericsson la IBC 2015, puteți accesa pagina:

http://www.ericsson.com/thecompany/events/ibc2015

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare