ERP Transart - cel mai semnificativ release din ultimii ani

26 Feb 2015

Transart anunta disponibilitatea noilor kituri ale aplicatiilor din gama ERP: B-ORG si Neomanager. Dupa mai bine de trei luni de teste extensive facute impreuna cu un grup clienti, noul kit este disponibil incepand de astazi pe situl de suport clienti. 

ERP Transart - cel mai semnificativ release din ultimii ani

Transart anunta disponibilitatea noilor kituri ale aplicatiilor din gama ERP: B-ORG si Neomanager. Dupa mai bine de trei luni de teste extensive facute impreuna cu un grup clienti, noul kit este disponibil incepand de astazi pe situl de suport clienti. 

Principalele imbunatatiri aduse includ optimizari si extinderi functionale ale circuitelor de aprovizionare, o noua interfata de vanzare Retail POS, noul modul - Centre Cost strans integrat cu restul componentelor, precum si actualizari la legislatie, armonizarea cu norme europene si compatibilizarea cu cea mai noua versiune a platformei Microsoft SQL Server.

Consecventi cu viziunea noastra de a dezvolta produse trainice, verificate, produse pe care te poti baza pe termen lung, in aceasta noua versiune am selectat cateva dintre cele mai solicitate extinderi functionale cerute de utilizatori. Este vorba de dezvoltari cu impact semnificativ in aproape toate ariile de operare, dezvoltari menite sa aduca flexibilitate si eficienta in operare precum si un control mai detaliat al elementelor ce determina profitabilitatea afacerii.” a declarat dl Septimiu BLAGU – Manager Analiza ERP.

Suntem convinsi ca noutatile aduse de acest kit vor fi extrem de apreciate de catre clientii Transart, in principal de catre cei care deruleaza afaceri de comert, import si distributie, dar si de catre segmente de piata mai specifice cum ar fi producatori si distribuitori din industria carnii.

Iata si lista scurta a principalelor imbunatatiri cuprinse in noul kit:

Dorim sa ne asiguram clientii de importanta feedback-ului pe care il primim de la ei. Acest feedback va continua sa reprezinte principalul criteriu de orientare in alegerea directiilor de dezvoltare si imbunatatire a produselor Transart.

Sistemul integrat propus de Transart este construit in jurul nucleului ERP, extrem de bine articulat si optimizat – si care interconecteaza componenta de gestiune cantitativ-valorica a stocurilor de produse cu procesele de aprovizionare, stocare, vanzare sau administrare financiar-contabila a afacerii. Nucleul ERP asigura operarea integrata a mai multor puncte de lucru ale unei afaceri de comert - depozite si magazine, operare in care procesele critice - aprovizionare, stabilire pret, vanzare, facturare si livrare sunt in mare masura automatizate.

Pentru afacerile de distributie care resimt nevoia de coordonare si control a activitatii desfasurate de agentii de vanzare pe teren, sistemul HERMES SFA este optiunea #1 in Romania - aplicatie mobila de top, adaptata nevoilor de presales, vansales si culegere date din piata. Pentru fluidizarea operatiunilor de intrare/iesire a marfii din depozit prin utilizarea codurilor de bare, propunem aplicatia Warehouse Manager dezvoltata complet inhouse, aplicatie strans integrata cu sistemul ERP. Pentru analize departamentale de business – vanzari, clienti, produse, furnizori, analiza profitabilitatii si a cashflow-ului, propunem BI Adviser, un instrument din gama business intelligence, proaspat modernizat si extins, de asemenea strans integrat cu ERP-ul.

Intrucat detinem controlul complet pe dezvoltarea software a tuturor acestor componente, sistemul integrat propus de Transart este probabil cel mai competitiv sistem, cu adevarat functional, adresat companiilor romanesti din zona comert-distributie. Vorbim de un sistem profesional, stabil si robust, adresat celor care doresc sa faca pasul catre sisteme integrate, sisteme ce propun optimizari si automatizari semnificative in fluxurile operationale interne ale companiei (core business) la un cost adaptat pietei locale.

O serie de companii de prestigiu la nivel national si regional utilizeaza cu succes sistemul ERP de la Transart: Agro Ardeal, AgroInvest, Allcolors, Amigo & Intercost, Androx, Bellplast, Bene International, Bertis, Biotur, Brahms International, Bronto, Campack, China Town Romania, CIT Grup, Compania Indiilor Orientale, DST Industries, Door Met, Dorsan, Dynamic Selling Group, El Casio, Electric Group, Elferom Plus, Emcos, ESBAL Rulmenti, Eternal Beauty, Eurocompozite, Eurodidactica, Eurodiet Med, Europan, Eximtur, Expert Cosmetics, Extruplast, Freestar, Hobby Star, Hypericum Impex, Icelandia Fabrica de Gheata, Geraico Prodcom, Gerola Prodinvest, Inalco, Incremental, Indis Partener, Instant International, Knox Group, Koldtex, Kronstil, Leco Impex, Logicode, Medident Exim, Madd Electronics, Maravet, Maxoll, MGN Impex, Mobexpert, Motilor Pralina, Medas Impex, MVA Chemie, NICOLE-MI SERV, Novalex, One CS Distribution, Optica Optofarm, Optimed, Ortopedica, Osteopharm, Pin Plus Pin, Perfect Seal, Persam & Co, PGA Electric, Prodalcom, Prosoft, R&B Com, Resco, Rompolykem, Sabco S, Salice, Seda Invest Simultan, Sky Grup, Sondex, Star Lubricants, System Plus, Techno Pro, Tora Security Systems, Toptools, Totalitaris, Transcarpatica, Ultra Obi, Unior Tepid, Vandana, Valpet, Wintercom, Wooden Technic, Zad Tiara.

Viziunea Transart

Detalii pe www.transart.ro

#1 în Romania pe SFA – aplicații mobile pentru forța de vânzari și merchandising. Transart este unul dintre principalii furnizori de software pentru afaceri. Dispunand de o gamă completă de aplicații profesionale proprii  - B-Org ERP, HERMES SFA, BI Adviser și Warehouse Manager, Transart propune un sistem stabil, verificat, integrat într-o platformă ERP de top, perfect adaptată la legislația si la specificul pieței din Romania.

Oferind aplicatii stabile si ergonomice cu grad ridicat de adaptabilitate la specificul afacerii, Transart a castigat increderea mai multor companii multinationale de prestigiu. Astfel, sistemele mobile din gama HERMES SFA precum si o serie de proiecte la cheie dezvoltate de Transart pe zona de Business Intelligence sunt utilizate astăzi în 24 de tari.

Societatea TRANSART are birouri comerciale in Bucuresti, Iasi si Timisoara, sediul si centrul de dezvoltare software fiind in Cluj-Napoca. Avand o colaborare foarte buna cu Universitatea Babes-Bolyai din Cluj Napoca, absolventii acesteia sunt principala sursa de recrutare de personal pentru firma TRANSART.

Experienta firmei acopera o arie vasta in domeniul IT:

• solutii pentru automatizarea fortei de vanzare (SFA)
• solutii software pentru distributie si retail
• solutii software pentru logistica si sisteme de management al depozitelor
• solutii in domeniul “Business Intelligence”
• aplicatii web
• dezvoltarea de software outsourcing pentru pietele externe
• sisteme pentru managementul afacerilor

Principalele domenii acoperite de TRANSART in dezvoltarea de software outsourcing (SDO) sunt:

• project management
• analiza de business si consultanta
• proiectarea si dezvoltarea aplicatiilor
• instalarea on-site a sistemelor software
• realizarea integrala de produse software, bazata pe specificatiile clientului
• documentatie tehnica si de utilizator
• training si consultanta
• asistenta tehnica, mentenanta si service

Viziunea Transart

  • Pornim cu o fundație solidă, facem lucrurile temeinic, verificăm o data în plus și suntem atenți la detalii.
  • Pentru noi este importantă stabilitatea: stabilitatea Transart, stabilitatea afacerilor clienților noștri, stabilitatea produselor pe care le livrăm.
  • Facem lucrurile ca pentru noi: trainic, temeinic, alegând cele mai potrivite tehnologii, platforme și echipamente.
  • Suntem deschiși la îmbunătățiri, dar conservatori când vine vorba de afectarea performanței și stabilității produselor noastre.
  • Livrăm soluții adaptabile la nevoile clientului, soluţii ce sunt puse în valoare prin spiritul ThinkClient! al echipelor de analiza, dezvoltare, testare, implementare si suport.
  • Lucrăm în echipă și creștem împreună cu clienții noștri.
Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul
Softlead

Aplicația software Vaunt introduce modulul de evaluare gratuită a prețului apartamentelor

VAUNT, platforma de management al vânzărilor dedicată sectorului rezidențial, introduce un nou modul, Client Portal. Prin intermediul acestuia, clienții cumpărători au acces la date în timp real despre valoarea în piață a...

Citește articolul