Fermierii au nevoie de IT

01 Jul 2015

Pregătirea și gestionarea culturilor și a lucrărilor agricole sunt foarte importante şi au un impact semnificativ în obținerea recoltei și implicit a profitului. Susținerea acestui proces cu o soluție informatică aduce o mulțime de avantaje, prin corelarea costurilor cu veniturile realizate, inclusiv veniturile din subvenții.

Fermierii au nevoie de IT

Pregătirea și gestionarea culturilor și a lucrărilor agricole sunt foarte importante şi au un impact semnificativ în obținerea recoltei și implicit a profitului. Susținerea acestui proces cu o soluție informatică aduce o mulțime de avantaje, prin corelarea costurilor cu veniturile realizate, inclusiv veniturile din subvenții.

Soluția informatică "Managementul Fermelor Agricole", realizată de specialiștii din SIVECO Romania, se bazează pe înţelegerea şi cunoaşterea problemelor cu care se confruntă fermierii și permite gestionarea tuturor activităților care se desfășoară într-o fermă de mici/mari dimensiuni.

“În cele mai multe ferme, situațiile se țin pe hârtie sau într-un Excel, informațiile sunt necentralizate și necorelate. De regulă, inginerul-șef are o mulțime de atribuții și nu poate acoperi toate procesele care trebuie urmărite într-o fermă. De dezvoltarea fermei nici nu mai poate fi vorba, oricât de bine pregătit ar fi personalul. De aceea, ajutorul informatic este mai mult decât necesar. Pentru că avem o experiență valoroasă în proiectarea soluțiilor informatice pentru agricultori și pentru că știm care sunt nevoile proprietarilor de ferme, am realizat soluția informatică de Management al Fermelor Agricole și suntem convinși că va aduce plus-valoare tuturor celor care o vor utiliza. Este important de știut că fermierii pot accesa fonduri europene pentru achiziția de sisteme informatice”, a declarat Gabriel Lospa, directorul Departamentului eAgriculture din SIVECO România.

Ce avantaje aduce soluția? În primul rând, fermierii gestionează informații importante privind suprafețele agricole: harta cu terenuri agricole în proprietate sau cu terenuri arendate, gestiunea și rotația culturilor, gestiunea lucrărilor agricole. Astfel, ei sunt la curent în orice moment cu istoricul culturilor, fertilizatorii folosiți, lucrările agricole executate, resursele utilizate şi rezultatele obţinute. Planificarea si monitorizarea lucrărilor agricole - lucrări mecanizate, lucrări pregătitoare, cheltuieli tehnologice – este esențială pentru orice fermier.

Toți fermierii își doresc să aibă sub control consumurile de combustibil, materiale (semințe, fertilizatori, erbicide, etc), resurse umane și primesc acest sprijin din partea soluției de Management al Fermelor Agricole care îi ajută să reducă substanțial costurile.

Informațiile generate de sistem sunt extrem de utile oricărui fermier pentru urmărirea bunului mers al afacerii sale:

Soluția informatică pentru Managementul Fermelor Agricole permite interfațarea facilă cu module de gestiune Financiar-Contabilă.

Mai mult decât atât, soluția este accesibilă de pe mobil, tabletă sau laptop, de oriunde, oricând. Astfel, fermierii pot să rezolve în timp util orice situație apărută. Soluția nu necesită cunoștințe avansate de informatică, fiind ușor de utilizat cu o interfață intuitivă. De asemenea, fermierii beneficiează de instruire pentru utilizarea soluției și suport din partea echipei de specialiști SIVECO România.

SIVECO Romania este liderul caselor româneşti de software şi unul dintre liderii regionali de succes în domeniul eLearning, eHealth, eAgriculture, eCustoms, eGovernment și eBusiness din Europa Centrală şi de Est. Compania dezvoltă şi exportă soluţii IT şi proiecte de consultanţă cu valoare adăugată ridicată către ţări din Comunitatea Europeană, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.

Compania a fost înfiinţată în 1992 şi are, la nivel internaţional, peste 1.000 de angajaţi.

Adresându-se organizaţiilor private şi publice, SIVECO Romania s-a specializat în execuţia de proiecte informatice complexe şi de mare amploare.

Soluţiile SIVECO Romania contribuie la reducerea decalajelor digitale şi îmbunătăţesc activitatea multor instituţii publice precum Ministerul Agriculturii, Ministerul Educaţiei Naţionale, Ministerul Sănătăţii, Ministerul pentru Societatea Informaţională, Ministerul Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice, Ministerul de Finanţe.

De-a lungul celor 22 de ani de existenţă, compania şi-a construit o reputaţie solidă, fiind recompensată cu peste 200 de premii interne şi internaţionale.

Mai multe informaţii despre companie şi produsele sale puteţi obţine vizitând www.siveco.ro, www.facebook.com/siveco şi www.linkedin.com/company/siveco-romania.

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Care sunt criteriile DESI și cum le poți respecta?

Programul de Digitalizare pentru IMM-uri a introdus, și promovează deja, criteriile DESI/criteriile de digitalizare pentru evaluarea proiectelor finanțate din surse nerambursabile. Pe termen lung, aceste criterii se vor generaliza, deoarece fac...

Citește articolul
Softlead

Cât costă și ce include un magazin online performant?

Cu o creștere estimată la 8 trilioane de dolari până în 2026, industria e-commerce reprezintă un sector semnificativ ce coagulează vânzări rezultate din mai multe domenii de activitate. De aceea, nevoia de a investi...

Citește articolul