Îmbunătățiri Calendis Business – Profil Public și Pachete de Servicii

22 May 2018

Încercăm în permanență să îmbunătățim aplicația Calendis Business pentru a te ajuta cât mai mult în managementul programărilor și în alte procese de business. Cele mai recente astfel de îmbunătățiri sunt legate de Profilul Public și Pachete de Servicii.

Îmbunătățiri Calendis Business – Profil Public și Pachete de Servicii

Profil Public

Secțiunea Profil Public din Setările tale are acum un design nou, conceput astfel încât să-ți ofere o simulare a profilului tău existent pe platforma de programări online calendis.ro sau a felului în care acesta ar arăta după publicarea lui pe platformă.

Calendis Business - profil public

 

Pentru a schimba ceea ce apare pe această simulare a profilului tău public sau pe profilul tău deja publicat, dă click pe butonul “Editează profilul” din colțul dreapta-sus.

Serviciile vor apărea pe profilul tău public în măsura în care setezi permisiunea de a se crea programări online la specialiștii care le oferă.

Salvarea modificărilor pe care le faci nu implică publicarea profilului sau modificarea profilului deja publicat.

Pentru a publica profilul sau a face ca modificările pe care le-ai efectuat să fie vizibile pe calendis.ro, dă click pe butonul roșu din colțul stânga-jos, fie acesta “Publică profilul” sau “Publică modificări”.

 

 

 

 

 

Profilul public pe calendis.ro oferă clienților tăi posibilitatea de a-și face programări online la serviciile pe care le oferi. Tu și restul persoanelor cu care colaborezi petreceți astfel mai puțin timp la telefon și vă puteți ocupa de lucruri mai importante. În plus, poți atrage clienți noi din rândul vizitatorilor platformei calendis.ro.

 

Pachete de Servicii

Calendis Business - pachete de servicii

 

 

Pachetele de Servicii nu mai aparțin unei categorii de servicii, ci au categoria lor proprie, fiind acum mai ușor de găsit în meniul din stânga calendarului atunci

când vrei să programezi clienți la aceste pachete.

Dacă aveai pachete cu servicii din categorii diferite, probabil ți s-a întâmplat să trebuiască să faci un efort de memorie sau să petreci câteva secunde până găseai categoria de servicii de care aparținea pachetul atunci când voiai să programezi un client.

Acum pachetele sunt clar delimitate de restul categoriilor și serviciilor pentru ca tu să poți programa clienții la acestea mai ușor și mai rapid.

 

 

 

 

 

Încearcă noul design și noile setări și nu ezita să ne contactezi dacă ai nelămuriri sau nevoie de ajutor.

Dacă încă nu folosești Calendis Business pentru managementul eficient al programărilor, creează-ți cont aici.

Calendis este aplicația completă de programări pentru businessul tău.

Calendis este o platformă de programări online flexibilă și ușor de folosit care eficientizează procesele de business, de la programarea fiecărei întâlniri cu clienții tăi până la monitorizarea și raportarea eforturilor tale și ale angajaților tăi.

Ajutându-te să reduci timpul pierdut pe diverse sarcini administrative și să crești eficiența diferitelor procese din cadrul business-ului tău, Calendis este o investiție profitabilă atunci când platforma este folosită corect.

Calendis are următoarele funcționalități:

  • Calendar pentru programări organizate, rapid și ușor de gestionat
  • Notificări SMS și email legate de programări trimise clienților
  • Rapoarte pe diverși indicatori de performanță ai businessului tău
  • Bază de date în care introduci informații despre clienții tăi
  • Funcționalitate de trimitere a email-urilor promoționale
  • Opțiunea de a le permite clienților să se programeze online la serviciile tale

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

FreyaPos lansează o inițiativă de sprijinire a micilor retaileri din România. Planul Retail Smart: 100 de licențe gratuite

FreyaPos, dezvoltator de soluții software pentru Horeca & Retail, anunță lansarea unei inițiative de susținere a micilor retaileri din România prin furnizarea gratuită a 100 de licențe software de gestionare a...

Citește articolul
Softlead

Digitalizarea caselor de amanet – soluții eCommerce potrivite și module recomandate

Industria caselor de amanet a cunoscut o dezvoltare semnificativă în ultimii ani pe piața din România. Conform datelor, în 2022 cifra de afaceri din acest sector a înregistrat o creștere impresionantă de 23% comparativ cu...

Citește articolul