Descrierea aplicației

Solutia Administrarea Contractelor este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme".

 

 

Administrarea Contractelor

Solutia Administrarea Contractelor de la Star Storage asigura prin functionalitatile sale un model...

Citește tot arrow_forward

Solutia Administrarea Contractelor este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme".

 

 

Administrarea Contractelor

Solutia Administrarea Contractelor de la Star Storage asigura prin functionalitatile sale un model de lucru predefinit pentru a fi usor de pus in practica si adoptat pentru orice tip de organizatie, indiferent de domeniul in care activeaza.

 

 

Solutia poate fi adaptata si customizata pentru o implementare specifica, in functie de ceea ce se cere, adresand situatii reale si importante referitoare la contracte cu care se confrunta organizatiile din orice industrie. Desi in multe cazuri organizatiile se concentreaza asupra contractelor de achizitii, solutia de gestiune a contractelor poate fi aplicata cu succes pentru toate tipurile de contracte comerciale, fie ca ele sunt cu furnizorii sau clientii, tratandu-le atat unitar cat si in functie de specificul fiecarui model de afaceri.

Solutia Administrarea Contractelor de la Star Storage este construita pe platforma EMC Documentum si porneste de la elementele de baza ale evidentei contractelor comerciale si continua cu furnizarea de elemente esentiale lucrului pe durata de derulare a contractului.

In plus, utilizand aplicatia "Contract Admin by Star Storage" - extensia mobila a solutiei, organizatiile isi pot gestiona eficient contractele, documentele si evenimentele asociate in conditii de maxima mobilitate si intr-un mod sigur. Aplicatia " Contract Admin by Star Storage" este disponibila acum gratuit in Apple Store pentru utilizatorii solutiei Administrarea Contractelor si functioneaza pe iPhone si pe toate versiunile curente de tablete iPad. Pentru mai multe detalii despre aplicatia "Contract Admin by Star Storage", faceti click aici.

 Administrarea Contractelor este a doua solutie Star  Storage (prima fiind  Star Documentum Conector for  HCPcertificata de EMC si publicata in Galeria de Solutii  a liderului american, Star Storage fiind singura companie IT din  Romania cu doua solutii certificate de EMC.

Utilizatorii solutiei "Administrarea Contractelor" pot:

  • Sa gestioneze unitar toate contractele si informatiile asociate, fie ca acestea sunt de tip vanzare sau cumparare;
  • Sa aiba acces permanent, securizat la o evidenta foarte clara si completa a tuturor contractelor si a tuturor documentelor relationate la un contract - anexe, acte aditionale, comenzi, facturi etc., pe toata durata de viata a acestora;
  • Sa gestioneze setul complet de informatii, inclusiv modificarile aparute in timp (cum ar fi valoarea actualizata in urma actelor aditionale) prin fisa la zi a caracteristicilor contractuale;
  • Sa fie permanent la curent cu evenimentele importante din ciclul de viata al contractelor, pentru a nu pierde oportunitatea renegocierilor sau reinnoirilor din timp;
  • Sa aiba o perspectiva de ansamblu asupra tuturor partenerilor prin centralizarea tuturor informatiilor contractuale relevante despre un partener (integrand perspectivele de furnizor sau client);
  • Sa navigheze facil printre date si documente, tinand cont de nevoile specifice fiecarui departament din organizatie;
  • Sa-si minimizeze lucrul cu hartia si riscul pierderii contractelor si a documentelor asociate.

Solutia "Administrarea Contractelor" de la Star Storage a fost dezvoltata pe platforma EMC Documentum si poate fi implementata on-premises sau ca serviciu Cloud - StarVault eContracts accesat din Centrul de Date Star Storage Tier-III, conform specificatiilor Uptime Institute, oferind redundanta completa la nivel de alimentare cu energie electrica, climatizare, echipamente de retea si conectivitate, cu o disponibilitate garantata de minim 99,982% si securitate de top.

Solutia este disponibila atat pentru instalare si utilizare "on-premises" cat si ca serviciu Cloud - StarVault eContracts accesat din Centrul de Date Star Storage. Astfel, se evita investitia initiala in licente, echipamente IT, precum si in serviciile de implementare aferente. Totodata, ofera controlul total al costurilor si solutia devine functionala si se poate utiliza in termen foarte scurt.

Pe langa functionalitatile descrise anterior, solutia de gestiune a contractelor dezvoltata de catre Star Storage acopera in intregime tot fluxul operational.  Star Storage pune la dispozitia organizatiilor echipamente profesionale de scanare a contractelor si documentelor asociate, precum si componente integrate de captura si conversie a datelor din format hartie in format electronic, in vederea distribuirii acestora in diverse puncte de lucru.

Mai multe detalii ...

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Recomandat
DocuWare

DocuWare este o soluţie de ultimă generaţie pentru managementul documentelor electronice. Acesta poate procesa automat orice tip de document (documente financiar-contabile, documente administrative, prezentări, contracte) indiferent de sursă, prin proceduri interne de control, care sunt apoi clasificate si puse la dispozitia utilizatorului, pentru accesare ulterioara.Cu ajutorul DocuWare, toa....

StarCapture

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital. Acest lucru determina pastrarea documentelor fizice cat mai aproape de spatiul de lucru zilnic pentru a putea fi acce....

M-FILES

Aplicatia de document management M-Files pune la dispozitie functionalitati complete de salvare, arhivare, cautare, istoric, control, versionare, fluxuri de aprobare si raportare. Accesul la documente se face in functie de politica de securitate a organizatiei si se poate adapta la nevoile firmei. Informatia este astfel salvata intr-o baza de date unica si permite regasire usoara a informatiei. B....