Descrierea aplicației

esAgent este o aplicație mobilă de tip SFA (sales force automation), ce facilitează activitățile și tranzacțiile la punctele de vânzare (POS). Soluția permite agenților de vânzări să supravegheze comenzi, stocuri, prețuri recomandate sau oferte, să managerieze relația cu clienții și să ia decizii relevante, pe baza unei analize de date. esAgent oferă posibilitatea construirii unor ...

Citește tot arrow_forward

esAgent este o aplicație mobilă de tip SFA (sales force automation), ce facilitează activitățile și tranzacțiile la punctele de vânzare (POS). Soluția permite agenților de vânzări să supravegheze comenzi, stocuri, prețuri recomandate sau oferte, să managerieze relația cu clienții și să ia decizii relevante, pe baza unei analize de date. esAgent oferă posibilitatea construirii unor formulare predefinite și a unor rapoarte ce pot fi ușor customizate și integrate cu datele deja existente. 

esAgent este o soluție dedicată:  

  • Echipelor moderne sau tradiționale de vânzări din companii de producție
  • Companiilor cu activități de vânzare, directe sau indirecte
  • Agenților de „van-sales”
  • Directorilor de vânzări regionali sau account managerilor

 

BENEFICII

1.  Plasarea și vizualizarea statusului comenzilor, colectarea plăților, vizualizarea statusului comenzilor și chitanțelor;

2. Înregistrarea datelor de la punctele de vânzare, chiar și fără conexiune la internet – datele sunt sincronizate atunci când conexiunea se restabilește, apoi transferate către echipele centrale;

3. Integrare cu soluții ERP la cerere, pentru acces facil la resurse și date;

4. Calcularea bonusurilor, ce rezultă în motivarea agenților, prin crearea de clasamente în cadrul echipei și urmarirea anumitor indicatori de performanță;

5. Comunicarea eficienta - informațiile sunt distribuite în cadrul întregii echipe sau rețelei de agenți din teren, prin funcția de chat și distribuire de documente;

6. Accesarea de informații esențiale despre produse: stocuri disponibile, istoricul clienților, prețuri recomandare și costurile aferente, produse recomandate pe baza unor promoții, campanii și tendințe de cumpărare;

7. Printare de documente (comenzi, chitanțe etc), folosind o imprimantă portabilă;

8. Gestionarea mai eficientă a comenzilor și a plăților înregistrate;

9. Predefinirea rute și stabilirea unui orar;

10. Aliniere la standardele GDPR, deoarece aplicația îți permite să obții acordul clienților pentru colectarea și stocare datelor acestora (ex: câmpul dedicat prospectării unor noi locații / companii).

 

 

 

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Principalele funcționalități
  • Managementul clienților
  • Portal clienți
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Calendar și reminder
  • Rapoarte configurabile
  • Chat
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
  • Engleză
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Opportunity Plan CRM

Opportunity Plan CRM a fost creat cu obiectivul de a oferi companiei posibilitatea de a identifica, focaliza şi realiza noi oportunităţi de business. În ultimii ani, firmele sunt tot mai conştiente de faptul că pentru a menţine şi a creşte business-ul, nu este necesară doar o majoră şi profundă cunoaştere a pieţiei, dar devine importantă structurarea informaţiilor cu un in....

CRM365

SOFTGALAXYeste organizatia care detine, administreaza si finanteaza proiectul CRM365, una dintre primele companii din Romania care au transformat versiunea open-sourcea SugarCRM (una dintre cele mai performante platforme CRM din lume) intr-un model de business, reusind astfel sa implementeze cu succes peste 260 de proiecte pentru Managementul Relatiilor cu Clientii.   .

CAS genesisWorld xRM - CRM

Ce garanteaza succesul unei companii? Mintile din spatele acesteia, clientii  multumiti ca element central, angajatii motivati.Toate  acestea pot fi realitate cu o solutie CRM adecvata.   CAS genesisWorld este solutia standard pentru CRM, care va sprijina optim în managementul clientilor dumneavoastra. Este atât de flexibil si poate fi  adaptat în mod id....