Fluentis SFA, ales deja de diferite firme, permite organizarea activitatilor relative la business-ul firmei, permitand departamentelor comerciale si de customer care sa opereze in teritoriu, utilizand si generand informatii in timp real.

Incercare de vanzare este un sector cu potential ridicat de business. Datorita tehnologiilor Mobile se poate eficientiza si simplifica gestionarea, automatizand activitatile tipice ale celor care lucreaza in teritoriu, prin sincronizarea relatiei dintre operatorii externi si companie, facand posibil un schimb de informatii actualizate in timp real cu o calitate a datelor ce permite accelerarea si imbunatatirea logisticii tuturor proceselor.

Abordare off-line:  Pentru a oferi o mai mare autonomie fortei de vanzari care opereaza in teritoriu se pot furniza instrumentele mobile cu o baza de date la bord care sa contina toate informatiile strategice pentru propria activitate comerciala. Este posibil astfel sa se aiba la nivel local totalul clientilor si/sau a potentialilor clienti cu relative conditii comerciale, catalogul de produse cu lista de preturi, disponibilitatea in stoc a produselor, situatia administrativa a clientului, etc. De asemenea sunt disponibile toate functionalitatile comerciale care permit operarea in modalitate off-line in emisiile de oferte si/sau ordine, documente fiscale, ca si cum ar fi conectate la sistemul informational al companiei.

Sincronizare: abordarea off-line prevede sincronizarea informatiilor dintre dispozitivul mobil si sistemul informational al companiei. Acest lucru poate avea loc prin intermediul retelei Wi-Fi, in cazul in care operatorul reintra in mediul companiei, sau prin intermediul unui SIM corespunzator inserat in dispozitiv, prin GPRS. Aceasta sincronizare este configurabila de catre operator care o poate efectua in mod masiv sau, selectionand datele de interes, pe o baza selectiva. In acest fel, un operator care a dobandit un ordin poate decide sa-l sincronizeze, inserandu-l direct in sistemul informational al companiei.

Colectarea de comenzi: modulul Colectare de Comenzi intalneste exigentele unei structuri de vanzari articulate care presupune integrarea a doua realitati detasate:

  • activitatea interna a firmei, orientata in principal catre gestionarea stocului, a comenzilor si a agentilor;
  • a doua, constituita de activitatea de vanzare si de colectare de comenzi.

Modulul Colectare de comenzi rezolva problema de transmitere a informatiilor colectate sau emise de agenti cu aceste instrumente de lucru, actualizand datele cu stocurile relative si disponibilitatea inventarului, precum si cu datele clientilor noi, nomenclatoare, sarcini, intalniri si alte informatii auxiliare.

In domeniul Vanzari e posibila gestionarea vanzarilor, emterea avizelor cu sau fara valorizarea lor. Mai mult, este posibila vizualizarea si gestionarea intregii liste de clienti sau a celor care au participat la intalniri, verificarea statutul clientului pentru a putea elaborara diverse politici de vanzare, luand in considerare scadentele, avansurile, restantele si asa mai departe. Articolele pot fi cautate prin intermediul codurilor de bare, al descrierii, al codurilor sau filtrelor de identificare pentru grupuri sau subgrupuri.

Functionalitatile domeniului Stoc permit gestionarea bunurilor ’’in tranzit’’ in vehicul: incarcatura initiala sau inventar, incarcare sau descarcare de marfuri, insumarea restului cu o valorizare relativa.

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare

Cloud

5

1

Yes

1

1

SFA - Sales force automation