Descrierea aplicației

Gestionarea normelor si procedurilor este o solutie de business care asigura gestionarea in format electronic a reglementarilor si a procedurilor interne, cat si a altor documente ce trebuie supuse aprobarii managementului superior sau altui organism de aprobare.

Solutia Gestionarea normelor si procedurilor este o componenta din "

Citește tot arrow_forward

Gestionarea normelor si procedurilor este o solutie de business care asigura gestionarea in format electronic a reglementarilor si a procedurilor interne, cat si a altor documente ce trebuie supuse aprobarii managementului superior sau altui organism de aprobare.

Solutia Gestionarea normelor si procedurilor este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme".

Solutia permite gestionarea in format electronic a reglementarilor si a procedurilor interne, cat si a altor documente ce trebuie supuse aprobarii managementului superior sau altui organism de aprobare in cadrul institutiei, de la momentul crearii acestora, pana in momentul finalizarii. Documentele sunt trimise spre aprobare autoritatii competente pe baza unor fluxuri de aprobare distincte, in conditii de securitate prestabilite.

  • Template-uri
  • Dictionar de termeni si abrevieri
  • Management dosare de reglementare si documentele asociate acestora 
  • Gestionare fluxuri de lucruri 
  • Raportare

MAI MULTE DETALII...

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
ERA (Electronic Registry Administration)

Solutie de management al inregistrarii documentelor de intrare, de iesire sau interne; functionalitati de scanare, captura de date si rutare automata a documentelor. Solutia de business ERA (Electronic Registry Administration) este o solutie la cheie care asigura scaderea cu pana la 45% a costurilor operationale cu corespondenta ale unei organizatii. Aceasta solutie face parte din conceptu....

Star Alfresco Conector for HCP

Star Alfresco Conector pentru HCP reuneste functionalitatea tehnologiei de arhivare a volumelor mari de date - Hitachi Content Platform (HCP) si facilitatile oferite de Alfresco, platforma Open Source de top in Enterprise Content Management. Conectorul permite extinderea capabilitatilor de stocare a continutului gestionat de Alfresco astfel incat clientii sa poata gestiona optim volume mari de dat....

Dosarul virtual al clientului

Institutiile financiare inca se lupta cu gestiunea unei cantitati enorme de informatii provenite din documente in format fizic iar sistemele vechi nu pot gestiona orice tip de continut care este parte a unei situatii sau dosar. Alcatuirea unui dosar virtual al clientului este astfel o solutie necesara. Solutia Dosarul virtual al clientului este o componenta din "Fabrica de Solutii Sta....