Navigation

Ai o întrebare?

Ai nevoie de informații suplimentare sau de acces la un demo? Îți vom răspunde în cel mai scurt timp!

Planificator

Planificator

Ymens

Centralizarea sarcinilor de lucru pentru respectarea termenelor de predare

Soluția Planificator vă permite să atribuiți fiecărui angajat sarcinile care îi revin și termenele de predare aferente, împreună cu toate informațiile necesare pentru îndeplinirea lor. Pe parcursul dezvoltării activităților puteți verifica oricând etapele parcurse și ritmul lor de evoluție. Cunoscând maniera în care fiecare angajat iși îndeplinește activitatea zilnică, veți avea în orice moment o idee clară asupra eficienței fiecărui om din companie.

Corelarea sarcinilor individuale crește eficiența totală a companiei

Soluția Planificator pemite corelarea tuturor sarcinilor care au fost atribuite angajaților. Astfel, odată ce un angajat își duce la îndeplinire o sarcină prin intermediul soluției poate să atribuie mai departe o nouă sarcină pe același proiect unui alt coleg de echipă. În felul acesta, el își poate îndeplini la rândul său responsabilitățile fără întârzieri. Întreaga echipă iși poate îndeplini responsabilitățile fără întârzieri.

Pontaj centralizat pentru evaluarea performanței angajaților

Soluția pentru planificarea activităților de birou vă permite să centralizați pontajele fiecărui angajat. Astfel, puteți urmări absențele și orele suplimentare, pentru a măsura productivitatea fiecărui angajat și a lua decizii de resurse umane fundamentate.

Iar pentru că utilizați o soluție cloud, aveți:

- Costuri predictibile și reduse prin plata unui abonament lunar;
- Eficientizarea proceselor interne și creșterea productivității;
- Acces permanent la soluția Planificator de pe calculator, tabletă sau smartphone cu conexiune la internet, în orice moment, oriunde v-ați afla;
- Upgrade rapid și gratuit;
- Standarde înalte de securitate și posibilitatea de alocare roluri.

Informații despre soluție

Modalitate de licențiere: SaaS

Modalitate de accesare: Accesare prin internet

Sistem de operare: Windows, Ubuntu, Redhat, MacOS, CentOS

Limba în care este disponibilă aplicația: Engleză

Accesare de pe dispozitive mobile: Prin browser

Integrare cu alte sisteme: Nu

Instruire: Prin intermediul documentației, Curs

Suport tehnic: Permanent (24/7)

Public țintă

Dimensiunea companiei: Companie mare, Companie mică, Companie mijlocie, Multinationala

Număr de angajați: 1-10, 100-500, 11-30, 31-100, 500-2000, peste 2000

APLICAȚII INFORMATICE ALE COMPANIEI YMENS

Intranet
Intranet

Creșteți eficiența echipei oferindu-i acces la un spațiu unic de informare! Soluția Intranet este un centru de informare care pune la dispoziția echipei dumneavoastră toate informațiile de interes general din companie. Mai mult, această

Vizualizare
Comerciant
Comerciant

Creșteți veniturile prin eficientizarea forței de vânzări! Comerciant vă ajută să luaţi cele mai bune decizii pentru a îmbunătăţi şi atinge obiectivele de vânzare propuse. Această soluție de tip CRM vă oferă un

Vizualizare
Planificator
Planificator

Planificare eficientă pentru creșterea productivității echipei! Planificator este soluția cloud pentru gestionarea activităților de birou într-o manieră facilă și eficientă, care vă permite să atribuiți sarcini și

Vizualizare
Facturator
Facturator

Desfășurați activități financiare complexe în cel mai eficient mod! Soluția Facturator facilitează și fluidizează activitatea departamentului financiar din compania dumneavoastră, de la contabilitatea primară la contabilitatea

Vizualizare
Jurist
Jurist

Desfășurați-vă afacerea respectând legislația în vigoare! Jurist oferă departamentului juridic din compania dumneavoastră acces rapid la toate actele normative din România și ale Uniunii Europene precum legi sau decizii si

Vizualizare
Mesager
Mesager

Dezvoltaţi campanii de SMS Marketing fără ajutorul unei agenţii specializate!  Mesager este soluţia de tip SMS Marketing care vă ajută să dezvoltaţi campanii de comunicare prin SMS adresate atât clienţilor existenţi, cât

Vizualizare
Index
Index

Creșteți productivitatea prin gestionarea electronică a documentelor! Soluția Index pentru managementul documentelor electronice dezvoltată de Ello Digital Office România și oferită prin platforma cloud Ymens redă membrilor echipei

Vizualizare
eMagazin
eMagazin

Cu propriul magazin online câștigați noi oportunități de afaceri! eMagazin, soluție de tip e-commerce dezvoltată de Shopmania și oferită în platforma cloud Ymens, vă ajută să vă extindeți canalele de distribuție prin

Vizualizare
Recrutor
Recrutor

Alegeți candidatul ideal pentru echipa dumneavoastră! Recrutor permite creșterea eficienței proceselor de recrutare de personal prin selectarea CV-urilor potrivite din cele mai cunoscute surse din România, precum BestJobs și eJobs.

Vizualizare
Videoconf
Videoconf

Comunicați direct cu întreaga lume, în cel mai scurt timp și fără deplasări! Videoconf vă permite să comunicaţi cu partenerii de afaceri din toată ţara şi de peste hotare, direct din biroul dumneavoastră. Prin intermediul

Vizualizare
Corespondent
Corespondent

Comunicați rapid pentru a crește oportunitățile de afaceri! Corespondent este soluția cloud care asigură o comunicare rapidă și eficientă prin email. Puteți primi și trimite email-uri de pe orice tip de dispozitiv conectat la Internet.

Vizualizare
Integrator
Integrator

Dețineți controlul afacerii prin planificarea și utilizarea optimă a resurselor! Datorită faptului că soluția Integrator poate fi utilizată de toate departamentele din companie, aceasta devine centrul de control al afacerii dumneavoastră.

Vizualizare
Autolog
Autolog

Monitorizaţi flota auto prin GPS! Autolog este soluţia cloud care vă ajută să monitorizaţi flota auto a companiei dumneavoastră prin GPS. Datele despre flotă auto sunt transmise prin GPRS, iar dumneavoastră le puteţi accesa online,

Vizualizare