Q5 ERP este un sistem ERP integrat 100% romanesc, dezvoltat in tehnologie web, accesibil prin orice browser, care se poate adapta la diversele cerinte de particularizare cerute pe piata din Romania
Q5 ERP dispune de o interfata moderna, ergonomica, adaptabila la orice rezolutie (desktop, laptop, tableta sau telefon).
Q5 este un sistem ERP 100% conceput si realizat in Romania si pe care il puteti implementa beneficiind de cel mai bun raport calitate pret.
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul stocurilor
- Management de proiect
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Instalare pe calculator/server - Linux
- Instalare pe calculator - MacOS
- Cloud, SaaS, Web
- SaaS
- On premises
- Windows
- CentOS
- Ubuntu
- Redhat
- Română
- Engleză
- Prin browser
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Webinar
- În intervalul orelor lucrătoare
- Versiune de trial
- Demo individual
- Demo video
- Demo în cadrul unei prezentări
Caracteristici generale
- Dezvoltat in tehnologie web, accesibil prin orice browser
- Interfață modernă, ergonomică, adaptabilă la orice rezoluție (desktop, laptop, tableta, telefon)
- Acces în sistem pe bază de profile setate la nivel de grup de utilizatori
- Sistem de plăți și calcul cu până la cinci monede straine configurabile cu preluarea automata a cursului de schimb
- Adaptabil la diverse cerințe de particularizare
- Export nativ al datelor tabelare in Excel, CSV, PDF, șabloane
- Panou de control general cu diversi indicatori: sold casa si banca, total achiziții si vânzări, total facturi neincasate, etc
Managementul vanzarilor
- Preluarea automată date clienți de pe site-ul ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
- Comenzi de vânzare (Oferta , Comanda, Comanda retur) cu status variabil
- Consolidare comenzi vânzare
- Preluare automată a prețurilor de vânzare din listele de prețuri atribuite clienților
- Facturare clienți cu descărcarea concomitentă a stocurilor
- Facturare recurenta
- Matrice de discount aplicabilă pe liste de prețuri și intervale de timp
- Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
- Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
- Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factura de client
- Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
- Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
- Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
- Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
- Facturarea electronică
- Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
- Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
- Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) - integrare cu casa de marcat.
- Limita de creditare pentru clienți
- Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
- Copiere conținut între comenzi
Managementul achizițiilor
- Seturi de date furnizori cu preluarea automată a datelor de pe site-ul ANAF
- Comenzi de cumpărare, consolidare comenzi cumpărare
- Asocierea reperelor interne cu coduri de furnizor și emiterea comenzilor pe coduri de furnizor
- Recepții pe baza comenzilor de cumparare
- Evidența receptiilor parțiale pe fiecare comanda
- Posibilitatea generarii de etichete coduri bare la recepție
- Înregistrare facturi furnizori cu înregistrarea concomitentă a recepțiilor
- Preluarea automată a prețului de cumpărare cu posibilitatea actualizării acestuia în funcție de ultima recepție
- Evidența plăților complete sau parțiale pentru fiecare factură de furnizor
- Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în cazul excepțiilor
- Verificarea periodică a bonității furnizorului pe site-ul ANAF (calitate plătitor tva, tva la încasare, etc)
- Tipărire documente: comenzi, NIR, etc
- Rapoarte și statistici cumpărări : Top 20 furnizori, Furnizori neplătiți , Evoluție preț cumpărare articole, etc
- Aprovizionare directă (recepția se face concomitent cu înregistrarea facturii de la furnizor)
- Copiere conținut între comenzi
- Raport modificare prețuri de achizitie
Gestiunea stocurilor
- Seturi de date articole
- Seturi de date depozite
- Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
- Grupe de produs
- Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
- Posibilitate de setare produse alternative
- Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
- Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
- Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
- Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare
- Reevaluare stocuri
Managementul producției
- Comanda de producție cu introducere produse finite, materii prime și consumabile, operațiuni, produse reziduale
- Statusuri comenzi producție : planificată, lansată, finalizată
- Șabloane producție - rețetare, cu posibilitate multiplicare
- Necesar producție produse finite din comenzile de vânzare sau din stocuri minime cu generare automată a comenzilor de producție
- Verificarea stocurilor de materii prime și consumabile înaintea lansării în producție
- Trasabilitatea produselor finite în comenzile de vânzare
- Import retetare multiple
- Planificarea condiționată a unui lanț de producție prin comenzi de producție dependente de altele predecesoare
- Marcare control de calitate și refacere comenzi de producție
- Calcularea costurilor indirecte, fixe (energie, apa, etc) prin distribuirea facturilor pe comenzile de producție
- Decalarea automată a comenzilor dintr-un lanț de producție
- Vizualizare stare lanț de producție cu diagrama Gantt
- Avertizări la comanda de producție în cazul lipsei stocului de materii prime
- Generare comenzi de producție din comenzi de vânzare
- Refacerea unei comenzi cu produse refuzate, evidențierea materialelor neconsumate, generarea unei noi comenzi de producție
- Asocierea comenzilor de cumpărare cu comenzile de producție pentru stabilirea datei de lansare în producție
Management service
- Seturi de date tehnicieni, locații client, mașini și obiecte de service
- Comenzi de service de diferite tipuri : Service plătit, Garanții, Mentenanțe, Punere în funcțiune, etc.
- Evidenta materialelor, activităților de manopera și a altor costuri în comanda de service
- Descărcări stocuri pe baza comenzilor de service
- Facturarea comenzilor de service
- Integrare nativă cu portalul de service Qubiservice
- Centralizatoare manoperă tehnicieni
- Normare activitate și evidențiere status
- Raport marja comenzi de service
Managementul proiectelor
- Evidențiere în secțiunea calendar a disponibilității fiecărui membru de echipă
- Suport pentru proiecte cu activități multiple având predecesori și succesori
- Echipe de lucru distincte pentru fiecare activitate
- Integrat cu modulele existente (comenzi, stocuri, financiar, contabilitate, salarizare, etc)
- Urmarirea stadiului proiectelor în diagrama Gantt
- Posibilitatea copierii de activități din alt proiect
- Plan de facturare
- Vizualizare încărcare participanți în alte proiecte
- Evidențiere zile libere, sărbători legale și calcul automat al zilelor lucrătoare pentru fiecare activitate din proiect
- Istoric de lucru pt. fiecare proiect, incluzând fișiere atașate
- Manager de fișiere integrat pentru fiecare proiect
- Mesagerie între participanții la un proiect
- Notificări în zona de alerte (dublate de e-mail-uri) pentru o serie de evenimente
- Evidenta costurilor si a veniturilor suplimentare pe subproiecte
- Evidenta marja estimata si realizata per proiect si subproiect
- Salvarea succesiva a costurilor estimate
- Emiterea ofertelor direct din proiect
Contabilitate
- Plan conturi complet editabil , Jurnale multiple
- Dimensiuni contabile (centru de cost , angajat, client, comandă , proiect, etc)
- Autogenerare elemente dimensiuni contabile
- Note contabile automate, predefinite, pentru tranzacții de stoc (intrări, ieșiri, transferuri) și cele financiare (facturi furnizori și clienți, încasări , plăți, amortizări, salarii), cu previzualizare și posibilitate modificare
- Note contabile manuale cu posibilitatea salvării de șabloane
- Imobilizări : amortizare liniară, degresivă, accelerată. Calcul automat în baza planului de amortizare. Fișa mijlocului fix.
- Deconturi cheltuieli
- Inregistrari DVI
- Balanța de verificare și fișa de cont
- Bugete multiple la nivel de conturi și dimensiuni contabile, preluarea bugetului din anul precedent
- Raport P & L - profit si pierdere
- Raport Cash Flow
Contracte
- Șabloane contracte personalizate cu generarea automată a acestora în format Word
- Definirea perioadelor de lucru (zi, noapte, weekend) și a tarifelor aferente în funcție de client , in cazul contractelor de Service
- Acte adiționale la contracte
- Conectarea cu modulele financiare prin preluarea din contracte a condițiilor si eșalonărilor de plată, termene de plată și de livrare , alte informații relevate
Solicită un demo pentru Q5 ERP
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Q5 ERP completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!