Descrierea aplicației
Ce inseamna Qubi Service?
  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului (tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponi...
    Citește tot arrow_forward
Ce inseamna Qubi Service?
  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului (tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponibil pentru toti cei implicati direct in activitatea companiei dar mai poate fi considerat si un model de interactivitate si buna colaborare cu clientii.
Caracteristici si beneficii
  • Urmarirea in timp real a activitatii de service
  • Acces personalizat in sistem in functie de meniuri si permisiuni specifice ( se pot crea accese diferentiate pentru dispecer, tehnician, validator, client , etc )
  • Nomenclatoare clienti , locatii client, activitati, materiale, costuri, depozite, unitati service (masini, gestiuni ), tehnicieni, utilizatori.
  • Calendar distribuire resurse
  • Tiparire raport de service in format pdf in functie de starea la care au fost adaugate elementele componente
  • Expedierea raportului de service prin e-mail catre client, direct din aplicatie
  • Multiple statusuri de executie ale raportului
  • Diverse categorii de rapoarte ( Mentenanta, Garantie, Service platit , etc )
  • Incarcare fisiere (facturi scanate sau fotografiate ) pentru inregistrarea rapida a deconturilor
  • Alerte de instiintare a diferitelor actiuni
  • Importul semnaturii clientului direct in raportul de service
  • Management fisiere
  • Scalabilitate ridicata privind modificarea numarului de useri, a punctelor de lucru sau a locatiilor clientilor.
  • Creare automata istoric de interventii si gestionare pe fiecare client individual
  • Posibilitate de vizualizare online pentru clinenti prin portal web care.
  • Usor de configurat prin meniul de Administrare, modulat pe categorii: utilizatori, resurse, clienti, locatii, activitati, materiale, costuri si depozite. Totodata se pot prestabili parametrii de activitate si permisiunile pe fiecare utilizator in parte.
  • Usurinta in utilizare, cu optiuni intuitive si interfata prietenoasa.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • Windows
  • CentOS
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
  • Engleză
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
PitiClic si Emotica in gradina lui Mos Suflet

Educaţie şi inteligenţă emoţională pe muzică de saxofon. Scopul acestui program este acela de a oferi copilului posibilitatea de a învăţa prin joc să îşi înţeleagă şi să îşi controleze emoţiile. Emoţiile tratate sunt: bucurie,  tristeţe, furie şi frică  deoarece acestea pot fi  identificate şi diferenţiate atât de copiii de 3-4....

CentroTerm

Aplicatie care permite introducerea, centralizarea şi prelucrarea dosarelor pentru acordarea de ajutoare pentru încălzirea locuinţelor conform OUG 107/ 2006 Funcţii: scanare documente şi declaraţii pe propria răspundere prelucrare baze de date alfanumerice listarea automată a: dispoziţiilor de acordare/neacordare a ajutorului pentru încălzire (energie termică/ga....

Procesare cereri de despagubire

Solutia este dedicata gestionarii volumelor mari de dosare si automatizarii fluxului de procesare a dosarelor de daune - gestioneaza intregul flux, de la nota de constatare daune si pana la aprobarea platii. Solutia Procesare cereri de despagubire este o componenta din "Fabrica de Solutii Star Storage - Solutii de business adevarate, nu platforme". Captura automata date -....