Descrierea aplicației
Ce inseamna Qubi Service?
  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului (tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponi...
    Citește tot arrow_forward
Ce inseamna Qubi Service?
  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului (tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponibil pentru toti cei implicati direct in activitatea companiei dar mai poate fi considerat si un model de interactivitate si buna colaborare cu clientii.
Caracteristici si beneficii
  • Urmarirea in timp real a activitatii de service
  • Acces personalizat in sistem in functie de meniuri si permisiuni specifice ( se pot crea accese diferentiate pentru dispecer, tehnician, validator, client , etc )
  • Nomenclatoare clienti , locatii client, activitati, materiale, costuri, depozite, unitati service (masini, gestiuni ), tehnicieni, utilizatori.
  • Calendar distribuire resurse
  • Tiparire raport de service in format pdf in functie de starea la care au fost adaugate elementele componente
  • Expedierea raportului de service prin e-mail catre client, direct din aplicatie
  • Multiple statusuri de executie ale raportului
  • Diverse categorii de rapoarte ( Mentenanta, Garantie, Service platit , etc )
  • Incarcare fisiere (facturi scanate sau fotografiate ) pentru inregistrarea rapida a deconturilor
  • Alerte de instiintare a diferitelor actiuni
  • Importul semnaturii clientului direct in raportul de service
  • Management fisiere
  • Scalabilitate ridicata privind modificarea numarului de useri, a punctelor de lucru sau a locatiilor clientilor.
  • Creare automata istoric de interventii si gestionare pe fiecare client individual
  • Posibilitate de vizualizare online pentru clinenti prin portal web care.
  • Usor de configurat prin meniul de Administrare, modulat pe categorii: utilizatori, resurse, clienti, locatii, activitati, materiale, costuri si depozite. Totodata se pot prestabili parametrii de activitate si permisiunile pe fiecare utilizator in parte.
  • Usurinta in utilizare, cu optiuni intuitive si interfata prietenoasa.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Instalare pe calculator/server - Linux
  • Instalare pe calculator - MacOS
Modalitate de licențiere
  • SaaS
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
  • CentOS
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
  • Engleză
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Webinar
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Versiune de trial
  • Demo individual
  • Demo în cadrul unei prezentări
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
4RES

Solutie software oferind suport in participarea pe piața de energie a Producatorilor de E-SRE (Energie din Surse Regenerabile) Functionalitati de baza: Prognoza orara a productiei de energie SRE câteva zile în avans (prognoză pe termen scurt) Crearea orarului de vânzare a energiei bazat pe prognoza producției de energie E-mail automat cu orarul de vanzare e energi....

Resource Navigator

Resource Navigator nu este un program de contabilitate, ci este un set de instrumente informatice moderne care rezolvă nevoile de evidență si urmărire procese in cadrul organizației. Poți crea, modifica documente singur sau cu ajutorul consultantului tău fără să ai nevoie de programatori. Ai la dispoziție tipuri de documente simple, complexe, tip gant sau calendar, grid ....

Aplicatie Web pentru Case de Expeditii

Documentele de transport si pentru clienti sunt imediat completate si gestionate rapid. Mai mult de 70% timp salvat si operativitate mare cu clienti si transportatori. Costuri interne reduse cu peste 40%. Salvati timp, urmariti rapid comenzile, analiza executiei lucrarilor se face in timp real la toate nivelurile, operativitate mare si management al performantei mai bun. ....