Ce inseamna Qubi Service?

  • Qubi Service este un portal de service mobil, cu aplicabilitate universala catre companii care asigura servicii de mentenanta, intretinere si de asistenta tehnica cu personal de teren.
  • QubiService este dezvoltat in tehnologie web si este accesibil prin orice browser Rezolutie adaptiva in functie de ecranul dispozitivului (tel mobil, tableta, PC ).
  • Poate fi definit ca fiind un portal de programari si urmariri ale interventiilor, disponibil pentru toti cei implicati direct in activitatea companiei dar mai poate fi considerat si un model de interactivitate si buna colaborare cu clientii.

Caracteristici si beneficii

  • Urmarirea in timp real a activitatii de service
  • Acces personalizat in sistem in functie de meniuri si permisiuni specifice ( se pot crea accese diferentiate pentru dispecer, tehnician, validator, client , etc )
  • Nomenclatoare clienti , locatii client, activitati, materiale, costuri, depozite, unitati service (masini, gestiuni ), tehnicieni, utilizatori.
  • Calendar distribuire resurse
  • Tiparire raport de service in format pdf in functie de starea la care au fost adaugate elementele componente
  • Expedierea raportului de service prin e-mail catre client, direct din aplicatie
  • Multiple statusuri de executie ale raportului
  • Diverse categorii de rapoarte ( Mentenanta, Garantie, Service platit , etc )
  • Incarcare fisiere (facturi scanate sau fotografiate ) pentru inregistrarea rapida a deconturilor
  • Alerte de instiintare a diferitelor actiuni
  • Importul semnaturii clientului direct in raportul de service
  • Management fisiere
  • Scalabilitate ridicata privind modificarea numarului de useri, a punctelor de lucru sau a locatiilor clientilor.
  • Creare automata istoric de interventii si gestionare pe fiecare client individual
  • Posibilitate de vizualizare online pentru clinenti prin portal web care.
  • Usor de configurat prin meniul de Administrare, modulat pe categorii: utilizatori, resurse, clienti, locatii, activitati, materiale, costuri si depozite. Totodata se pot prestabili parametrii de activitate si permisiunile pe fiecare utilizator in parte.
  • Usurinta in utilizare, cu optiuni intuitive si interfata prietenoasa.

Informații despre soluție

Modalitate de licențiere:

SaaS, On premises

Modalitate de accesare:

Instalare pe calculator/server, Accesare prin intermediul rețelei companiei, Accesare prin internet

Sistem de operare:

Windows, CentOS

Limba în care este disponibilă aplicația:

Română, Engleză

Accesare de pe dispozitive mobile:

Prin browser

Integrare cu alte sisteme:

Da, prin dezvoltare la cerere

Instruire:

Curs, Webinar, Prin intermediul documentației

Suport tehnic:

În intervalul orelor lucrătoare

Public țintă

Dimensiunea companiei:

Companie mică, Companie mijlocie, Companie mare

Număr de angajați:

1-10, 100-500, 11-30, 31-100

Urmarirea in timp real a activitatii de service prin accesare via internet browser

Urmarirea in timp real a activitatii de service prin accesare via internet browserUtilizatorii pot sa primeasca informatii in timp real cu privire la diferite activitati din cadrul companiei. Agentii de teren pot accces si interactiona via aplicatii cu alti colegi de pe teren sau aflati la birou.

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare

Cloud

5

1

Yes

1

1

Transporturi

Școli de soferi

IT&C

Internet

Energie

Constructii

Catering și restaurante

Asigurari

Arhitectura

Administrație publică