Descrierea aplicației

SeniorINVENTORY este o solutie pentru managementul previzionarii si optimizarii stocurilor pe baza istoricului comenzilor anterioare, oferind utilizatorilor posibilitatea de a pregati in mod optim stocul necesar pentru vanzarile viitoare, reducand in acelasi timp riscul de supra stoc si numarul de reveniri al comenzilor.

Pe langa reducerea semnificativa a timpului de planificare a stocurilor, SeniorINVENTORY te ajuta sa obtii pana la:

  • 15% Crestere a venitu...

    Citește tot arrow_forward

SeniorINVENTORY este o solutie pentru managementul previzionarii si optimizarii stocurilor pe baza istoricului comenzilor anterioare, oferind utilizatorilor posibilitatea de a pregati in mod optim stocul necesar pentru vanzarile viitoare, reducand in acelasi timp riscul de supra stoc si numarul de reveniri al comenzilor.

Pe langa reducerea semnificativa a timpului de planificare a stocurilor, SeniorINVENTORY te ajuta sa obtii pana la:

  • 15% Crestere a veniturilor

Previzionarea necesarului de stoc in concordanta cu volumul comenzilor de la clienti va genera o crestere a satisfactiei acestora si implicit venituri mai mari.

  • 20% Reducere a stocurilor

Planificarea in mod optim a stocurilor tinand cont de evolutia cererii, permite reducerea in siguranta a stocurilor fara a afecta gradul de onorare a comenzilor de la clienti.

  • 5% Crestere a productivitatii

Pe langa automatizarea proceselor specifice aprovizionarii, intuitivitatea crescuta a aplicatiei le va permite angajatilor sa verifice si sa planifice mai rapid stocurile a mii de produse.

  • 15% Diminuare a cheltuielilor

Estimarea corecta a necesarului de marfa te ajuta sa eviti situatiile in care ai stoc in minus sau in exces, favorizand scaderea costurilor de aprovizionare si depozitare.

Cum functioneaza?

  • Pe baza comenzilor primite de la clienti in trecut, se face o previzionare a cererii viitoare si ulterior se stabileste cat la suta din aceasta se doreste a fi acoperita.

  • Se stabileste necesarul de stoc pentru acoperirea comenzilor ce se estimeaza ca vor veni, in functie de previzionarea facuta anterior.

  • Apoi sistemul va propune achizitia sau transferul produselor necesare, in functie de stocul deja existent in toate locatiile companiei. Astfel, luand in calcul stocul din toate locatiile este evitata aparitia stocului in exces si pierderile provocate de acesta.

  • Pentru a asigura fluxul complet de informatii in cadrul companiei, SeniorInventory poate fi integrat cu SeniorERP. Astfel, va transmite catre acesta ordinele de productie, comenzile de aprovizionare sau cele de transfer, in functie de situatia fiecarui produs.

  • Un alt avantaj al sistemului de planificare a stocurilor este acela ca permite gruparea produselor in functie de anumite caracteristici comune, permitand utilizatorului sa verifice intr-un timp mult mai scurt situatia stocurilor a mii de produse. El poate planifica verificarile la diferite intervale de timp in functie de fiecare grup. Astfel, grupele de produse aflate intr-o situatie critica pot fi verificate zilnic, in timp ce altele pot fi verificate o data pe saptamana sau chiar lunar.

  • In cazul in care apar comenzi neprevazute sau situatia financiara este precara, utilizatorul poate interveni in sistem modificand setarile acestuia.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
TeamPOS

TeamPOS este un software intuitiv si simplu de utilizat, chiar si pentru începatori. Software-ul dispune de o interfata inovativa si prietenoasa datorita ferestrelor redimensionabile, deplasabile si a meniurilor contextuale.TeamPOS ofera o flexibilitate mult sporita pentru punctul de vanzare datorita faptului ca nomenclatorul de produse si preturi este salvat pe calculatorul din backoffice....

Modul Gestiune

Modulul Gestiune este o solutie completa, care permite controlul si evidenta stocurilor, asigurand aprovizionarea la timp si conform necesitatilor, precum si cresterea productivitatii depozitelor printr-o gestiune eficienta a stocurilor. Acest modul este proiectat pentru a facilita operarea stocurilor si miscarilor de stocuri rapid si eficient, astfel incat sa permita dezvoltarea bazei strategice ....

SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE)

Principalele functionalitati Posibilitate de operare a tuturor tipurilor de documente (intrare, iesire, consum, transfer, retur, storno) conform legislatiei in vigoare Interfata operare folosind tastatura/touchscreen Vanzare prin scanare cu emitere de bon fiscal, folosind diverse modalitati de incasare: numerar, card, bonuri de masa .etc, cu posibilitatea preluarii automate a greutatii din ca....