Power Hospital este un sistem informatic integrat, structurat modular, ce asigura un management eficient al tuturor departamentelor unui spital. Power Hospital se adreseaza atat spitalelor de stat cat si celor private, permitand evidenta completa a pacientilor, personalului, resurselor, gestiunilor si tuturor celorlalte compartimente administrative ale spitalului, cu accentul pe calculul corect al costurilor spitalizarii si pe stocarea tuturor informatiilor medicale in dosarul electronic al pacientului.

Power Hospital este implementat in majoritatea spitalelor private din Romania, iar numarul spitalelor de stat ce aleg solutia noastra este in continua crestere, lucru ce atesta faptul ca Power Hospital este in momentul de fata cel mai bun soft medical.

Internari – Externari

Sistemul informatic Power Hospital permite introducerea datelor pasaportale conforme cu cele DRG la internarea pacientului,  internarea acestuia in sectie cu indicarea salonului si eventual a patului, tiparirea primei pagini a Foii de Observatie cu posibilitatea atasarii codului de bare al fisei si printare de bratari personalizate cu cod de bare, programarea pentru externare si tiparirea decontului.

De asemenea, se poate realiza programarea pentru internare si pentru programarea pentru interventii chirurgicale (blocuri operatorii). In acest ultim caz sunt alocate si resursele necesare realizarii acestei actiuni.

Power Hospital pune astfel la dispozitie o sursa actualizata de informatii medicale si administrative, asociate cu fiecare pacient in parte si cu circuitul acestuia in cadrul unitatii sanitare.

Administrare IT

Datorita unui grad inalt de configurabilitate, sistemul permite administrararea si definirea utilizatorilor si a drepturilor acestora de acces in functie de activitatile specifice fiecarei unitati sanitare in parte.

De asemenea, permite definirea si parametrizarea sectiilor (suprafete, nr. de paturi, etc), definirea structurii organizatorice a unitatii (fiind permise inclusiv structuri de tip multi pavilion), definirea capitolelor de cheltuieli si a modurilor de repartizare a acestora, definirea parametrilor specifici pentru DRG, actualizarea manuala si automata a listelor de preturi (pentru proceduri, investigatii, baremuri de hrana).

Statistica

Power Hospital genereaza decontul pacientului prin culegerea informatiilor de pe Foaia de Observatie (consumuri: proceduri/interventii chirurgicale, pret/zi, spitalizare/sectii, analize de laborator, medicamente, materiale sanitare, regim alimentar, servicii medicale, transport, etc.). Pacientul este urmarit pe toata perioada internarii si sunt realizate prelucrarile de date necesare pentru externare: completarea Biletului de Iesire din Spital, Scrisoare Medicala, emiterea Decontului de Cheltuieli, etc.

Se realizeaza:

  • generare raportare catre DRG NATIONAL 2008 prin creare si export fisier de raportare cu toate cazurile pentru decontare si calculul valorilor conform diagnosticelor de pe Foile de Observatie finalizate.
  • generare raportare catre SIUI SPITALE pentru Foile de Observatie finalizate in vederea exportului fisierului XML specific.
  • importul fiserului care contine valorile relative ale cazurilor din DRG NATIONAL 2008.
  • prelucrarile de date ale aplicatiei “EXBUGET” pentru calculul indicatorilor economici de activitate ai spitalului si ai sectiilor din spital, asa cum este prevazut in ORDINUL MF nr. 1100/14.10.2005.

Sectii

Sistemul informatic Power Hospital realizeaza colectarea si stocarea de informatii medicale, la nivel de pacient si mai in detaliu pe caz si episod. Astfel, orice informatie medicala poate fi reprezentata si stocata in forma structurata in sistem, cuprinzand informatii diverse din toate specialitatile.

Aceasta flexibilitate deosebita este obtinuta prin posibilitatea de a  genera dinamic ferestre de introducere a datelor, sabloane pentru consultatii si crearea de dictionare de expresii si/sau cuvinte cheie pe care utilizatorul sa le poate utiliza in completarea documentelor medicale pe care trebuie sa le editeze.

In cadrul fluxului informational medical, sistemul are posibilitatea organizarii informatiilor medicale intr-o structura sugestiva pentru urmarirea cu usurinta a evolutiei anumitor aspecte referitoare la un pacient. La nivel de pacient (CNP) sunt grupate informatii medicale structurate pe caz (format din  episoade inlantuite), episod (format din actiuni), actiuni care pot fi consultatii la diferite specialitati, internare in spital, rezultate ale investigatiilor de laborator, medicamente,  imagistica, masuratori (greutate, temperatura, tensiune, inaltime, etc), etc.

De asemenea exista:

  • posibilitatea urmaririi evolutiei in timp a anumitor parametri in mod grafic;
  • posibilitatea stocarii imaginilor/filmelor rezultate din consultatiile de imagistica si analiza  acestora folosind vizulizarea multipreview (mai multe imagini alaturate) usurand astfel identificarea evolutiei in timp a anumitor aspecte;
  • posibilitatea stocarii documentelor, atat scanate cat si electronice (word, excel, imagini etc.) si atasarea lor la dosarul electronic al pacientului;
  • personalizarea modului de introducere a datelor in cadrul consultatiilor la nivel de specialitate, si in cadrul acesteia pentru fiecare medic in parte.

Prescriere Retete Electronice

Modulul de Prescriere Retete Electronice se adreseaza tuturor medicilor prescriptori, pentru care eliberarea retetelor electronice in regim on-line a devenit obligatorie incepand cu 1 ianuarie 2013, ca urmare a deciziei CNAS. Modulul este conectat permanent la serverul CNAS, preluand seriile electronice din SIPE (Sistem Informatic de Prescriere Electronica).

Modulul asista medicul in prescrierea corecta si rapida a retetelor electronice: preia automat lista de medicamente, si exporta datele in format compatibil SIUI, cu verificarea, validarea si semnalarea erorilor de introducere a datelor raportate.

  • Descarcarea online a seriilor electronice de pe serverul CNAS, necesare eliberarii retetelor electronice;
  • Generarea retetei electronice – completarea, salvarea si  validarea online pe serverul CNAS, a retetei eliberate;
  • Salvarea retetei validate pe serverul CNAS;
  • Anularea unei retete deja raportate;
  • Tiparirea retetei cu coduri de bare 2D, in dublu exemplar;
  • Raportare in format XML conform contractului cu casa de asigurari;
  • Generarea unei serii de rapoarte referitoare la retetele electronice emise (lista de retete emise intr-o anumita perioada etc).
  • Se permite semnarea retetelor electronice emise utilizand un singur certificat digital al institutiei – semnatura electronica pentru fiecare medic in parte nu este neaparat necesara;
  • Se realizeaza o baza de date unica – se pastreaza istoricul emiterii retetelor pe fiecare pacient in parte;
  • Se reduce considerabil timpului necesar prescrierii retetei  (pana la 2-3 minute) – ofera facilitati de multiplicare a unei retete pentru bolnavii cronici;
  • Se genereaza automat retetele in functie de tratamentul ales – posibilitatea ca fiecare medic sa isi creeze protocoale de tratament astfel incat pentru un anumit diagnostic sa poata utiliza un anumit tip de tratament;
  • Respecta toate regulile de prescriere ale unei retete, inclusive cele gratuite sau compensate, si ghideaza medicul spre emiterea unei retete corecte, prin mesaje explicite;

Informații despre soluție

Modalitate de accesare:

Accesare prin intermediul rețelei companiei, Instalare pe calculator/server

Limba în care este disponibilă aplicația:

Română

Integrare cu alte sisteme:

Da, prin dezvoltare la cerere

Instruire:

Curs

Suport tehnic:

Permanent (24/7)

Public țintă

Dimensiunea companiei:

Multinationala, Companie mare, Companie mijlocie, Companie mică

Număr de angajați:

1-10, 100-500, 11-30, 500-2000, 31-100, peste 2000

Interesat de această aplicație?

PRODUSE asemĂnĂtoare

Cloud

5

1

Yes

1

1

Spitale și clinici medicale