Descrierea aplicației

Soluție colaborativă ce integrează toate departamentele organizației și asigură control eficient al resurselor, fluxului de lucru, veniturilor și costurilor, pentru fiecare proiect care se desfășoară în compania ta. Aplicația optimizează fluxul informațional și oferă acces la un sistem centralizat de gestionare a documentelor.

BENEFICII

  1. Folosirea eficient...
    Citește tot arrow_forward

Soluție colaborativă ce integrează toate departamentele organizației și asigură control eficient al resurselor, fluxului de lucru, veniturilor și costurilor, pentru fiecare proiect care se desfășoară în compania ta. Aplicația optimizează fluxul informațional și oferă acces la un sistem centralizat de gestionare a documentelor.

BENEFICII

  1. Folosirea eficientă a resurselor și creșterea nivelului de satisfacție a clienților, ceea ce sporește profitul și productivitatea companiei;
  1. Reducerea duratei operaționale; printr-un sistem standardizat de facturare;
  1. Acces în mod constant la bugetul planificat vs. bugetul actual, ceea ce oferă o imagine de ansamblu asupra costurilor (notificări în cazul în care se depășește bugetul previzionat);
  1. Urmărirea deadline-urilor și resurselor alocate pentru fiecare proiect, pentru îmbunătățirea relației cu clienții; 
  1. Monitorizare completă a parteneriatelor și contractelor semnate, datorită posibilității de a crea și accesa cu ușurință istoricul colaborării cu fiecare client;
  1. Planificare mai eficientă a producției, ținând cont de comenzile clienților și de disponibilitatea resurselor interne și externe; 
  1. Informații precise, pentru un proces decizional bine pus la punct;
  1. Comunicare mai bună între membrii echipelor de dezvoltare.

 

TEHNOLOGII

  • Microsoft Azure
  • Microsoft .Net

 

FUNCTIONALITATI

  • Flux de lucru standardizat pentru agențiile de advertising
  • Gestionarea programului de lucru
  • Bază de date ce conține informații despre clienți, furnizori, zona financiară etc
  • Modul complex de analiză și raportare, bazat pe informațiile stocate în baza de date
  • Modul complex dedicat facturării, cu validare automată a datelor introduse în aplicație
  • Sarcini alocate zilnic și notificări automate
  • Template-uri predefinite pentru diverse documente, ce conțin și funcția de auto-complete
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Resource Navigator

Resource Navigator nu este un program de contabilitate, ci este un set de instrumente informatice moderne care rezolvă nevoile de evidență si urmărire procese in cadrul organizației. Poți crea, modifica documente singur sau cu ajutorul consultantului tău fără să ai nevoie de programatori. Ai la dispoziție tipuri de documente simple, complexe, tip gant sau calendar, grid ....

SmartCash RMS 2018

Implementata in mii de unitati comerciale si numarand o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, solutia SmartCash Retail Management System, dezvoltata de Magister, este, in prezent, cea mai raspandita platforma software pentru retail din Romania. Platforma se adreseaza retelelor comerciale cu un numar mediu si mare de puncte de prezenta, in continua expansiune si cu o larga raspandire teritoria....

HubStore

HubStore este o platformă software distribuită în cloud care realizează interconectarea oricărui canal de vânzări (magazin online, marketplace) cu platforme ERP sau WMS, platforme B2B ale furnizorilor, transportatorilor şi centrelorde distribuţie. Automatizează şi eficientizează procesul de vânzare, sub aspectul costurilor, al vitezei de procesare, securităţii date....