Descrierea aplicației

Soft1 CRM este instrumentul de care aveți nevoie pentru a maximiza oportunitățile, pentru a realiza campanii de marketing dedicate si eficiente, pentru a rezolva solicitările clienților într-un mod rapid si eficient dar si pentru a crește productivitatea din teren. Totodată, aveți posibilitatea ca oricând să extindeți funcționalitatea CRM-ului Soft1, personalizând soluția pe activitătile specifice pe care le întreprinde compania dumneavoas...

Citește tot arrow_forward

Soft1 CRM este instrumentul de care aveți nevoie pentru a maximiza oportunitățile, pentru a realiza campanii de marketing dedicate si eficiente, pentru a rezolva solicitările clienților într-un mod rapid si eficient dar si pentru a crește productivitatea din teren. Totodată, aveți posibilitatea ca oricând să extindeți funcționalitatea CRM-ului Soft1, personalizând soluția pe activitătile specifice pe care le întreprinde compania dumneavoastra.

Totodata, soluția mCRM devine un “musthave” pentru companii prin tehnologiile de ultimă oră pe care le oferă, prin solutiile de mobilitate incorporate care devin obligatorii în mediul de afaceri dar și prin flexibilitatea investiției.

Operarea soluției mCRM în Cloud crește potențialul de portabilitate operațională, prin folosirea dispozitivelor mobile. cum ar fi telefoanele smart, tabletele etc. și permite creșterea productivității angajaților, eficientizarea si flexibilizarea proceselor de marketing, vânzări și suport.

Soft1 CRM permite companiei să:

  • Reducă cheltuielile operaționale
  • Obțină vizibilitate în acțiunile de vânzări, marketing și servicii 
  • Îmbunătățească performanța de vânzări cu acces instant la toate cerințele clientului 
  • Accelereze ciclurile de vânzări
  • Crească productivitatea
  • Crească satisfacția clienților
  • Crească și să consolideze abilitatea/usurința de a adopta decizii
  • Obțină eficiență crescută în activitate - acces de oriunde și oricând la informațiile/rapoartele necesare

 

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Principalele funcționalități
  • Calendar și reminder
  • Chat
  • E-mail marketing
  • Managementul clienților
  • Managementul interacțiunilor
  • Managementul ofertelor și propunerilor
  • Managementul tichetelor de suport
  • Portal clienți
  • Rapoarte configurabile
  • Support pentru call center
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • CentOS
  • MacOS
  • Redhat
  • Ubuntu
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru Blackberry
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin dezvoltare la cerere
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
  • Webinar
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Optimis

Optimizare   Optimis este o soluţie software în cloud ce optimizează întregul flux de date încorporând 3 tipuri de sisteme – ERP (Enterprise Resource Planning), CRM (Customer Relationship Management) și SFA (Sales Force Automation). Construit pe o structură modulară, Optimis conectează toate departamentele unei companii, structurând și optimiz&acir....

Profi CRM

Profi CRM este o solutie tip CRM conceputa pentru companiile mici si mijlocii. Este foarte usor de folosit iar scopul sau principal este acela de a ajuta companiile mici si mijlocii sa se organizeze mai eficient si sa isi creasca vanzarile. Aplicatia ruleaza in cloud si este perfect optimizata pentru a fi folosita de pe orice device (desktop, laptop, tableta sau smartphone). Continutul este pastr....

Automatizare vanzari

Prin acestă soluție companiile beneficiază de managementul oportunităților, managementul clienților, a furnizorilor, partenerilor și a concurenței. Tot în cadrul acestei soluții, se pot genera oferte, se pot procesa comenzi și evidența contractelor..