Descrierea aplicației

StarCapture Mobile este o solutie avangardista dezvoltata in special pentru echipamente mobile. Ruland pe Windows 8.1, solutia te ajuta sa cresti mobilitatea si impactul fortei tale de vanzari pentru ca in final sa semnezi mai multe contracte. Fii prezent acolo unde este si clientul tau. Fii mobil!

Incheie mai multe contracte indiferent de locatia clientului si eficientizeaza activitatea de înregistrare a noilor clienti in sistemele informatice (BI, ERP) din cadrul companiei tal...

Citește tot arrow_forward

StarCapture Mobile este o solutie avangardista dezvoltata in special pentru echipamente mobile. Ruland pe Windows 8.1, solutia te ajuta sa cresti mobilitatea si impactul fortei tale de vanzari pentru ca in final sa semnezi mai multe contracte. Fii prezent acolo unde este si clientul tau. Fii mobil!

Incheie mai multe contracte indiferent de locatia clientului si eficientizeaza activitatea de înregistrare a noilor clienti in sistemele informatice (BI, ERP) din cadrul companiei tale!

Stim ca mobilitatea si viteza de reacţie sunt elemente esenţiale ca să rămâi competitiv în mediul de afaceri actual!

Iti oferim StarCapture Mobile, ca solutie on-premise sau ca serviciu in cloud!

Solutia StarCapture Mobile este o modalitate simpla si eficienta de a mentine si de a imbunatatii relatia cu clientii prin incheierea sau reinnoirea contractelor cu acestia, de pe dispozitivele mobile: Android, iOS și Windows sau orice tableta,  calculator (PC, laptop) pe care ruleaza Windows 8.1 sau Windows 10.

Colecteaza automat si fara erori datele de identificare ale clientilor tai, direct din actele de identitate ale acestora si completeaza automat datele capturate in sabloanele de contract sau in alte formulare, simplu si fara batai de cap!    

Cu StarCapture Mobile vei reusi:

  • sa reduci erorile de inregistrare sisa cresti viteza de procesare a datelor
  • sa ai mai mult timp pentru vanzari de tip consultativ
  • sa imbunatatesti timpul alocat vanzarilor noilor produse si servicii
  • sa contribui semnificativ la imbunatatirea imaginii companiei
  • sa fii prezent direct in locatia clientului pentru incheierea contractelor 
  • sa ai o mai buna securitate si trasabilitate a datelor.

Cum functioneaza?

Aplicatia ofera pentru ergonomie maxima. Folosind cele mai noi functionalitati ale sistemului de operare Windows 8.1 pentru echipamente mobile si puterea solutiei StarCapture de captura a datelor, datele clientilor sunt preluate in cateva momente direct din fotografia cartii de identitate facuta pe loc cu tableta si sunt folosite pentru a precompleta automat documente, cum ar fi oferte, contracte etc.

Caracteristici de top

  • interfata de utilizare prietenoasa
  • gestiunea facila a dispozitivelor, utilizatorilor si a drepturilor de acces
  • administrarea obiectivelor atribuite fortei de vanzare
  • raportarea si monitorizarea la nivel de agent de vanzare
  • sincronizarea automata cu serverul central
  • functionarea offline pentru flexibilitate maxima.

Out of the box  

  • Captura datelor din sabloane fixe sau documente  ad-hoc (ex: extragerea datelor din cartile de identitate)
  • Captura semnaturilor olografe 
  • Completarea automata a  fisierelor de tip PDF
  • Incarcarea pachetelor personalizate (datasheets, documente informative)
  • Sincronizarea cu SharePoint pentru prelucrarea datelor

Cui se adreseaza? 

Oricarei companii, indiferent de domeniul de activitate in care vrea sa-si construiasca o forta de vanzari puternică si mobila, care sa fie prezenta in teren pentru interactiune directa si eficienta cu clientul final. 

Indiferent daca iti desfasori activitatea in asigurari, vanzari, distribuţie, sanatate sau in orice alt domeniu care implica interactiunea directa cu clientul, StarCapture Mobile reprezinta cea mai potrivita alegere pentru afacerea ta!
 

Disponibilitate

Aplicatia este disponibila, atat ca serviciu in cloud pe baza de abonament lunar, cat si in  varianta on premise la sediul tau, prin instalare si integrare cu sistemul actual existent. Forta ta de vanzari are acum acces la un birou mobil care sa-i permita sa creasca numarul de contracte semnate si sa ajungă la clienţi indiferent de locaţia acestora.

Fara configurari sau instalari care sa dureze mult!

Forta ta de vanzari are acum acces la un birou mobil care sa-i permita sa creasca numarul de contracte semnate si sa ajunga la clienti indiferent de locatia acestora.

Elimina timpul pierdut cu reintroducerea datelor despre clienti in diverse sisteme interne si creeaza o baza de date actualizata cu informatii reale si preluate corect care sa-ti aduca rapid un numar mare de contracte semnate!

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de licențiere
  • On premises
Modalitate de accesare
  • Accesare prin intermediul rețelei companiei
  • Accesare prin internet
  • Instalare pe calculator/server
Sistem de operare
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Engleză
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
HERMES SFA

HERMES SFA este #1 in Romania - aplicatie mobila pentru automatizarea fortei de vanzare & merchandising, Hermes SFA este folosita in prezent de peste 6500 utilizatori, inclusiv de companii multinationale de top, in 22 tari. Aplicatia HERMES, disponibila pe platforma Android, sprijina consistent intreaga activitate desfasurata de agenti pe teren: presales si Van-Sales si pune la dispozitie s....

Entersoft Mobile SFA

Entersoft Mobile® Sales Force Automation, SFA creste eficacitatea fortei de vanzari a unei companiei prin acces la informatii in timp real si scurtarea procesului de vanzare. Specialistii in vanzari se pot bucura de o aplicatie cuprinzatoare pe un ehipament mobil de tip Smartphone sau tableta, indeplinindu-si si actualizandu-si sarcinile pe teren ca si cum ar fi la birou.  Entersoft....

iBee Agent SFA

iBee Agent SFA este aplicatia mobila pentru sistemul de gestiune iBee ERP. Intr-o singura aplicatie ai: toata baza de date cu clientii din zona ta; toate produsele pe care le ai la vanzare; creare comenzi atat online cat si offline; functia de incasare a facturilor; raport vanzari si incasari zilnice. Acum vei putea sa-ti cresti veniturile prin reducerea timpilor operationali....