Aplicația ERP WinMENTOR ENTERPRISE vă permite să integrați și să automatizați toate procesele din cadrul firmei într-o singură aplicație, rezultatul fiind o reducere a erorilor de operare, o creștere a profitabilității și a disponibilității informațiilor necesare pentru fundamentarea deciziilor manageriale.
Interconectivitatea modulelor WinMENTOR si conectivitatea aplicatiei cu periferice de gestiune (case de marcat, cititoare de coduri de bare, cântare electronice, terminale de culegere de date, etc.) aduce in prim plan simplitatea culegerii datelor initiale si usurinta in transmiterea informatiilor si in manevrarea datelor contabile si de gestiune.
Valoarea programului sporeste prin implementarea rapida a cerintelor si ideilor venite de la utilizatorii de zi cu zi. Colaboratorii si clientii nostri, fara exceptie, prin efortul lor, conjugat cu dorinta noastra de a crea un instrument puternic de gestionare a informatiilor, au contribuit si contribuie permanent la perfectionarea continua a pachetului de programe WinMENTOR
WinMENTOR ENTERPRISE este o soluție unică dezvoltată integral în România, pentru companiile din România, care respectă în totalitate legislația în vigoare dar oferă și instrumente puternice pentru administrarea financiară a firmei, urmărirea stocurilor și a inventarierii, administrarea producției, urmărirea relațiilor cu clienți, urmărirea aprovizionării, etc
- Modul financiar contabilitate
- Administrare depozit
- Managementul relației cu clienții
- Managementul resurselor umane
- Managementul stocurilor
- Managementul forței de vânzări
- Managementul achizițiilor
- Managementul depozitelor
- Portal web
- Sistem de BI
- On premises
- On premises
- Instalare pe calculator/server
- Accesare prin intermediul rețelei companiei
- Accesare prin internet
- Instalare pe calculator/server
- Accesare prin intermediul rețelei companiei
- Accesare prin internet
- Windows
- Windows
- Română
- Engleză
- Română
- Engleză
- Nu
- Nu
- Da, prin standarde
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- În intervalul orelor lucrătoare
MODUL GESTIUNE ȘI CONTABILITATE
WinMENTOR asigură posibilitatea introducerii planului de conturi specific firmei Dvs. Cu aceste adaptari puteti folosi analitice pe un numar nelimitat de nivele. Programul calculeaza automat coeficientul diferentelor de pret la marfuri, închide automat conturile de venituri si cele de cheltuieli, conturile de TVA.
Aplicaţia generează inventarul la data precizată de utilizator, pe baza documentelor de intrare/ieşire, afisând stocul scriptic. Se poate introduce stocul faptic, determinat în urma inventarierii şi cu ajutorul proceselor verbale de diminuare/marire stoc, se realizeaza ajustarea stocului scriptic la cel faptic. Aplicaţia permite listarea tuturor documentelor primare care evidenţiază mişcarea produselor în cadrul firmei Dvs (transferuri, bonuri de consum, note de predare, procese verbale, etc.).
Programul permite evidenţierea vânzărilor/încasărilor, distinct pe fiecare agent în parte. În WinMENTOR se poate ţine evidenţa comenzilor emise către furnizori si a comenzilor de la clienţi, cu tipărire de facturi proforme.
-
furnizori interni;
-
furnizori externi (valută);
-
avize de expediție;
-
facture la aviz - evidenţa facturilor nesosite
-
bonuri fiscal;
-
transferuri între gestiuni (nota transfer);
-
modificări de pret ;
-
diminuări de stoc;
-
bonuri de consum ;
-
note de predare;
-
inventar;
-
facturi de vânzare in lei și valută;
-
ieșiri pe avize de expediție
Stocuri
WinMENTOR rezolva integral problema stocurilor, în strânsa legatura cu aspectul contabil. Iata câteva caracteristici:
WinMENTOR înregistreaza orice tip de discount, cu posibilitatea de distribuire pe preturi a discounturilor de la furnizori si generarea automata de discounturi pentru vânzari în functie de valoarea facturii, volumul tranzactiilor încheiate cu clientul, cantitatea facturata catre un client sau termenul de plata a facturii. Pentru toate tipurile de documente de vânzare se pot urmari termene de plata si majorari de întârziere la plata |
Furnizori și clienți
WinMENTOR dă posibilitatea împarţirii în clase de încadrare, în functie de necesitatile curente de operare, pentru identificarea rapida a partenerilor. Pachetul de programe pastreaza în nomenclatorul de parteneri o singura înregistrare, indiferent de moneda tranzactiei sau de tipul contabil al partenerilor (furnizori, furnizori de imobilizari, furnizori platiti în avans
|
Solicită un demo pentru WinMENTOR ENETRPRISE
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul WinMENTOR ENETRPRISE completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!