Descriere

Pluriva este o companie IT furnizoare de solutii informatice complete: ERP, dezvoltare software si servicii informatice de business. Scopul Pluriva il constituie eficientizarea modelului de business al clientilor si cresterea performantei si profitabilitatii acestora. Valorile definitorii ale firmei sunt: Inovatia, Flexibilitatea, Profesionalismul si Spiritul de echipa.

Compania numara 60 de angajati, avand competente in analiza, dezvoltare, implementare, suport, servicii de infrastructura software si hardware. Reteaua de parteneri si reprezentanti nationali Pluriva acopera toate judetele tarii si constituie garantia executarii unor servicii de implementare si suport de cel mai inalt nivel.

Sediul central se afla in Bucuresti, locul unde compania a fost infiintata in anul 1998. Pe parcursul celor 14 ani de activitate, Pluriva a proiectat, conceput, dezvoltat si implementat numeroase solutii informatice in beneficiul unor companii cu activitate complexa de distributie, prestari servicii, retail si productie. Parteneriatele Pluriva cu Cisco, IBM, QlikView si Kaspersky Lab, precum si statutul de Microsoft Silver Partener demonstreaza reputatia deosebita de care se bucura compania.

Printre cei mai importanti clienti ai companiei se numara: Grupul Rompetrol, Emporiki Bank, Areva SA, Total Media, Vector International sau Salzgitter Mannesmann SA.

Pluriva isi propune sa devina un lider regional in furnizarea de solutii informatice complete pentru afaceri.

Cere un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Noutăți de la Pluriva

Cea mai influentă carte de sisteme ERP, best-seller-ul ”ERP Modern. Alegerea, implementarea & utilizarea sistemelor informatice de business”, va fi publicată în România de către compania de software de afaceri Pluriva

Premieră editorială în România, în domeniul sistemelor software pentru afaceri: cartea ERP Modern. Alegerea, implementarea & utilizarea sistemelor informatice de business, de Marianne Bradford, PHD, este prima traducere în limba română a unui best-seller internațional despre sistemele ERP – Planificarea Resurselor Întreprinderii și va fi publicată de compania Pluriva.

Citește tot

Pluriva organizează demonstrația live ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii” - dedicată managementului vânzărilor

Pluriva organizează la București, în data de 9 martie 2016, conferința ”Pluriva Sales Tools: Noi sisteme IT pentru creșterea afacerii. Demonstrație LIVE într-un sistem ERP&CRM de nouă generație”.

Citește tot

De la “Prospectarea Pietei” la “Vanzari Repetate” – Cum transformi solutiile IT in avantaj competitiv pentru afacerea ta

Pluriva organizeaza conferinta <<De la “Prospectarea Pietei” la “Vanzari Repetate” – Cum transformi solutiile IT in avantaj competitiv pentru afacerea ta>>. Evenimentul se va desfasura in data de 10 februarie 2016, la Hotelul Central din Cluj Napoca si se adreseaza Managerilor de Vanzari, Managerilor Generali, Directorilor Comerciali, Area Sales Managerilor, Directorilor de Marketing si Directorilor IT.

Citește tot

Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru noua cotă de TVA de 20%

Sistemul Pluriva ERP este pregătit pentru ca de la 1 ianuarie 2016 toți utilizatorii să lucreze în aplicație pe noua valoare a cotei de TVA.

Citește tot

Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente

Pluriva organizează evenimentul „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente. Demonstrație LIVE”.

Citește tot

Conferinţă Pluriva la Cluj Napoca: „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente.

Pluriva organizează evenimentul „Ticket Resolved: Un nou mod de organizare a activității de service şi mentenanţă echipamente. Demonstrație LIVE”. Conferinţa se va desfăşura în data de 18 noiembrie 2015, la Hotelul Central din Cluj Napoca şi se adresează Managerilor de Service, Directorilor Tehnici, Directorilor Generali şi Managerilor de Mentenanţă şi Intervenţii Echipamente.

Citește tot