Noutăți it&c

Până la 1 milion de euro investiți în start-up-urile din a treia rundă de accelerare a Techcelerator, prin partenerul strategic GapMinder.VC

22 ianuarie 2019

Începând de azi, 22 ianuarie 2019, start-up-urile pot aplica aici pentru a se înscrie la cea de-a treia rundă de accelerare a Techcelerator, primul program de acest tip din România care susține și financiar companiile de tehnologie aflate la început de drum, cu ajutorul partenerului strategic, GapMinder Venture Partners BV, cofinanțat prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020. 

pana-la-1-milion-de-euro-investiti-in-start-up-urile-din-a-treia-runda-de-accelerare-a-techcelerator-prin-par 

1970-01-01 

Softlead

Studiul „Hei, Alexa!” confirmă: 95% dintre consumatori generației Y sunt reticenți în a avea o experiență la cumpărături asistată de roboți

22 ianuarie 2019

Studiul realizat la nivel global evidențiază clivajul imens dintre retaileri și consumatorii generației Y și oferă concluzii interesante despre rolul noilor tehnologii în experiența la cumpărături 

studiul-hei-alexa-confirma-95-dintre-consumatori-generatiei-y-sunt-reticenti-in-a-avea-o-experienta-la-cumpar 

1970-01-01 

Softlead

CHIVAS anunță câştigătorul ediției a IV-a „Chivas Venture” în România

22 ianuarie 2019

Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, a desemnat câştigătorul celei de-a patra etape locale în România. The Human Link este business-ul care va merge mai departe în etapa internaţională a competiţiei, unde va participa alături de alte 21 afaceri din toată lumea, în cursa pentru milionul de dolari pus în joc

chivas-anunta-castigatorul-editiei-a-iv-a-chivas-venture-in-romania 

1970-01-01 

Softlead

22 ianuarie 2019

M247 anunță  rezultatele studiului „Utilizarea Centrelor de Date în România: unde își stochează companiile datele” 

aproape-jumatate-dintre-companiile-din-romania-apeleaza-la-o-solutie-externa-de-stocare-a-datelor 

1970-01-01 

Softlead

Compania multinațională Carrefour a ales soluții de Inteligență Artificială (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului rețelei de distribuție și reducerea risipei alimentare

21 ianuarie 2019

Gigantul retail Carrefour a ales SAS® Viya® pentru optimizarea lanțului de distribuție, acțiune care face parte din planul de transformare globală a companiei, pentru a veni în întâmpinarea așteptărilor clienților prin soluții tehnologice avansate. Carrefour dorește să creeze un univers special care îmbină online-ul cu experiența din magazine, unde clienților fideli le sunt garantate și oferite produse de cea mai bună calitate la orice oră și oriunde. Utilizarea inteligenței artificiale pentru îmbunătățirea lanțului de distribuție este o premieră pentru segmentul de retail din Franța.

compania-multinationala-carrefour-a-ales-solutii-de-inteligenta-artificiala--ia--oferite-de-sas-pentru-optimi 

1970-01-01 

Softlead

Gabriela Mechea este noul Director Executiv al ANIS

21 ianuarie 2019

ANIS, Asociația Patronală a Industriei de Software și Servicii, are, începând cu 14 ianuarie 2019 un nou Director Executiv, în persoana Gabrielei Mechea, care o va înlocui pe Valerica Dragomir. După 17 ani în calitate de Director Executiv al ANIS, Valerica Dragomir își va continua traseul profesional în afara organizației.

gabriela-mechea-este-noul-director-executiv-al-anis 

1970-01-01 

Softlead

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

21 ianuarie 2019

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.

romanii-au-facut-cumparaturi-online-in-valoare-de-peste-35-miliarde-de-euro-in-2018-cu-30-mai-mult-decat-in-2 

1970-01-01 

Softlead

Magister Software își lansează noua identitate vizuală

17 ianuarie 2019

Anul 2019 începe cu un suflu nou pentru Magister, unul dintre principalii furnizori de soluții pentru retail din România. La aniversarea a 17 ani de activitate, compania se relansează cu o nouă imagine și o nouă strategie de dezvoltare, pregătită să ridice standardele de pe piața soluțiilor software și a serviciilor dedicate comercianților. Misiunea? De a susține și consolida comerțul autohton, pe o piață tot mai dificilă și mai competitivă.

magister-software-isi-lanseaza-noua-identitate-vizuala 

1970-01-01 

Softlead

17 ianuarie 2019

De la infractorii cibernetici, la propriul guvern, angajatori și chiar membrii familiei, oameni sunt îngrijorați în legătură cu cine le-ar putea accesa viața online 

de-la-infractorii-cibernetici-la-propriul-guvern-angajatori-si-chiar-membrii-familiei-oameni-sunt-ingrijorati 

1970-01-01 

Softlead