Asocierea seriilor facturilor cu seriile chitantelor

11 ianuarie 2014

Am eliminat restricţia ce privea numărul de serii de chitanţe ce pot definite. Dacă până acum o companie putea defini o singură serie de chitanţe, acum se poate defini un număr nelimitat de serii de chitanţe

Asocierea seriilor facturilor cu seriile chitantelor

În atenţia companiilor care vor defini mai mult de o serie de chitanţe

Întrucât la emiterea de facturi vor exista mai multe serii de chitanţe, va fi necesar să asociaţi o serie de chitanţe pentru fiecare serie de facturi definită. Această asociere o puteţi face din contul Dvs., la meniul Serii chitanţe.

 

În atenţia companiilor care vor defini o singură serie de chitanţe

Întrucât va exista o singură serie pentru toate chitanţele emise, nu veţi fi obligaţi să realizaţi asocierea menţionată mai sus. Dacă totuşi doriţi să o realizaţi, o puteţi face în meniul Serii chitanţe din contul Dvs.

 

Vă puteţi accesa contul la adresa: https://management-companie.ro

ITCreative SRL

Web Design, Optimizare SEO, Solutii software personalizate, Aplicatii mobile, Re-design web, Implementare design website In toate companiile exista fluxuri informationale, de cele mai multe ori extrem de complexe. Urmarirea acestora poate deveni repede o povara pentru factorii de decizie, ceea ce conduce la intarzieri in luarea deciziilor. Solut...

Aplicații software recomandate

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare

5 Recomandări pentru managementul echipei de vânzări în contextul lucrului de la distanţă

Indiferent dacă este stare de urgenţă sau de alertă, îţi doreşti ca echipa de vânzări să-şi atingă target-ul. Apăsarea este că nu va mai întâlniţi şi interacţionaţi ca de obicei, deoarece oamenii lucrează de acasă. Iar după acum arată situaţia ultimelor două-trei luni, nu e tocmai simplu să coordonezi de la distanţă o echipă.

Citește tot arrow_forward

Digitalizarea elimină munca repetitivă din cadrul companiei Clini-Lab cu până la 80%

Principalele diferențe pe care le aduce digitalizarea în comparație cu procesele clasice de management sunt, în primul rând, legate de eficiență și o disponibilitate mult mai bună a informației, atât pentru manageri, cât și pentru angajați.Digitalizarea aduce beneficii care se văd în zona operațională, prin introducerea unor fluxuri clare și control...

Citește tot arrow_forward

Procesele se îmbunătățesc continuu, prin tehnologia Cloud

Despre experianța uneia dintre cele mai mari companii din domeniul construcțiilor de mașini și unelte, care a decis încă din 2015 să folosească Sistemul modern de Management al Documentelor în Cloud, DocuWare, aflați din Studiul de Caz.

Citește tot arrow_forward