Noutăți IT&C

Softlead

CAS genesisWorld X10 aduce noi funcționalități sistemelor CRM dedicate IMM-urilor

Design inteligent, funcții de asistență virtuală inteligentă, automatizări la nivel de marketing și securitate ridicată a datelor personale, cu versiunea X10 a  CAS genesisWorld, disponibilă acum și în România, companiile mici și medii au la dispoziție noi funcţionalităţi CRM inteligente pentru creşterea eficienţei şi îmbunătăţirea relaţiilor cu clienţ...

Citește tot arrow_forward

MiniCRM dublează numărul de clienți în România

53% dintre utilizatori accesează soluţia şi prin intermediul aplicațiilor mobile pentru Android și iOS, libertatea de a face business oriunde şi oricând fiind foarte apreciată. Creşterea înregistrată are la bază nevoia existentă în piaţa locală pentru un sistem CRM performant dar şi accesibil financiar, precum şi activitatea de consultanţă derulată de MiniCRM. C...

Citește tot arrow_forward

Domina Imobiliare – prima agenție imobiliară 100% tehnologizată cu ajutorul serviciilor Softlead

Astfel, în următoarele luni, Domina Imobiliare va finaliza extinderea sistemului integrat de management al ofertelor, semnării digitale a contractelor, raportare internă (pentru agenții imobiliari) și externă (pentru clienți), precum și a platformei web, crescând cu peste 70% transparența și acuratețea interacțiunii cu fiecare dintre clienți. De asemenea, Domina Imobiliare...

Citește tot arrow_forward
Softlead
Softlead

De ce este nevoie ca CRM-ul folosit să îndeplinească normele GDPR?

Este foarte posibil, ca noul regulament, dincolo de beneficiile evidente care le aduce, sa fie exploatat in scopuri negative: fie pentru a slabi competitorii, fie de catre diversi liber profesionisti care isi vor oferi serviciile celor bucurosi sa faca reclamatii. GDPR influenteaza toate activitatile companiei care au legatura cu datele despre privesc activitatile de marketing (colectare si calif...

Citește tot arrow_forward

SAP lansează SAP C/4HANA, noua suită de soluții CRM care înglobează Hybris, Gigya și CallidusCloud

În urma achizițiilor finalizate ale liderilor de piață Hybris, Gigya și CallidusCoud, SAP a integrat într-o singură suită modernă de CRM, SAP C/4HANA, toate funcționalitățile de front-office: confidențialitatea datelor cosumatorilor, marketing, vânzări, comerț și customer service. “SAP este prima companie care schimbă status quo-ul sistemelor CRM: vechile ...

Citește tot arrow_forward

Gartner: Aplicațiile CRM – cea mai mare cotă de piață în 2017 și continuă trendul de creștere și anul acesta

Julian Poulter, Researh Director în cadrul Gartner, previzionează o creștere cu aproximativ 16% a pieței de consum a soluțiilor CRM (Customer Relationship Management) pentru 2018: “Perspectiva de tip 360 de grade asupra consumatorului și nevoilor sale duce, de asemenea, către transformarea CRM-urilor tradiționale în adaptarea la o piață de consum puternic tehnologizat...

Citește tot arrow_forward

România generează 58% din veniturile regionale ale CAS CRM

Compania germana este prezenta in Romania inca din anul 2006 prin intermediul unei retele de peste 14 partneri, care in anul 2017 au crescut vanzarile de licente CAS CRM in Romania cu 23% fata de 2016. De asemenea, in 2017 a crescut numarul proiectelor cu peste 15 utilizatori. Peste 90% dintre clientii CAS CRM sunt companii private, restul fiind asociatii profesionale si alte entitati non-profit. ...

Citește tot arrow_forward
Softlead

Melior Cras – premiul pentru cea mai bună implementare CRM a anului 2016

Compania românească Melior Cras, specializată în implementarea de soluții de tip xRM (”any Relationship Management”) și soluții de raportare, a fost recent recompensată pentru activitatea sa printr-un premiu special, acordat de CAS Software AG, compania care oferă cel mai popular produs de tip xRM, pe piața germană a companiilor mijlocii. Premiul, de referinț...

Citește tot arrow_forward

Aplicațiile de tip CRM și amortizarea investiției (ROI)

Poziționată in multe cazuri doar ca o soluție software dedicată interacțiunilor dintre o companie și clienți, o astfel de solutie functioneaza optim daca asigura automatizarea si îmbunătățirea fluxurilor complete, nu doar punctual o componenta a acestui flux. Pentru a putea vorbi despre valori semnificative ale ROI (Returului pe investitie) in cazul implementării unei soluții de...

Citește tot arrow_forward
Softlead

Wizmo.ro integrează două noi soluții CRM: ImobManager și Immoflux: peste 600 de agenții imobiliare își pot lista anunțurile pe platforma de real estate

Una dintre strategiile Wizmo.ro este integrarea soluțiilor CRM disponibile pe piața locală, astfel încât utilizatorii platformei să aibă acces la o bază de anunțuri relevante, actualizate în timp real. Procesul de implementare a fost finalizat, prin urmare aceste agenții pot deja să opteze pentru promovarea proprietăților din portofoliu și pe Wizmo.ro. Odată cu ...

Citește tot arrow_forward