Noutăți it&c

RFM Marketing Automation – Noul update SALESmanago

16 octombrie 2016

SALESmanago, aplicație pentru care Softlead a devenit reseller oficial în 2015, este o soluție în Cloud cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, cu mai mult de 200 de milioane de clienți. Aplicația se adresează specialiștilor din zonele B2B și B2C, oferindu-le soluții de tip Marketing Automation care să le faciliteze crearea unor campanii digitale integrate eficiente. 

rfm-marketing-automation---noul-update-salesmanago 

1970-01-01 

Softlead

SALESmanago integrează reclamele Facebook în procesul de automatizare a acțiunilor de marketing

26 aprilie 2016

SALESmanago anunță implementarea unui modul nou în cadrul instrumentului de marketing, ce integrează anunțurile Facebook direct cu procesul de automatizare a acțiunilor de marketing. Prin utilizarea profilurilor comportamentale și tranzacționale, oamenii de marketing pot atinge mai ușor, într-un mod automatizat și eficient consumatorii sau grupurile de consumatori. 

salesmanago-integreaza-reclamele-facebook-in-procesul-de-automatizare-a-actiunilor-de-marketing 

1970-01-01 

Softlead

SALESmanago anunță noi actualizări ale aplicației

01 martie 2016

Implementarea sistemului de E-mail Marketing Automation crește cu peste 200% rata de conversie și cu 700% rata deschiderii mailurilor.

salesmanago-anunta-noi-actualizari-ale-aplicatiei 

1970-01-01 

Softlead

26 februarie 2016

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead. 

3ts-a-investit-6-milioane-de-dolari-in-salesmanago 

1970-01-01 

Softlead
1