Noutăți IT&C

Softlead

RFM Marketing Automation – Noul update SALESmanago

SALESmanago, aplicație pentru care Softlead a devenit reseller oficial în 2015, este o soluție în Cloud cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, utilizată de peste 5.000 de companii din toată lumea, cu mai mult de 200 de milioane de clienți. Aplicația se adresează specialiștilor din zonele B2B și B2C, oferindu-le soluții de tip Marketing Automation care să le ...

Citește tot arrow_forward

SALESmanago integrează reclamele Facebook în procesul de automatizare a acțiunilor de marketing

SALESmanago anunță implementarea unui modul nou în cadrul instrumentului de marketing, ce integrează anunțurile Facebook direct cu procesul de automatizare a acțiunilor de marketing. Prin utilizarea profilurilor comportamentale și tranzacționale, oamenii de marketing pot atinge mai ușor, într-un mod automatizat și eficient consumatorii sau grupurile de consumatori. Această i...

Citește tot arrow_forward
Softlead
Softlead

SALESmanago anunță noi actualizări ale aplicației

Implementarea sistemului de E-mail Marketing Automation crește cu peste 200% rata de conversie și cu 700% rata deschiderii mailurilor. SALESmanago, furnizorul aplucațiilor software cu rol în automatizarea acțiunilor de marketing, pune la dispoziția utilizatorilor o serie de actualizări simplificate, care vor ghida utilizatorul pas cu pas în procesele și în campaniile dedi...

Citește tot arrow_forward

3TS a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago

3TS Capital Partners a investit 6 milioane de dolari în SALESmanago, companie ce oferă soluții de Marketing Automation, top 6 mondial, cu peste 4000 de clienți B2B, B2C și Ecommerce din 40 de țări. În România, produsele SALESmanago pot fi achiziționate prin intermediul Softlead. Despre  SALESmanago Cu sediul central în Cracovia, Polonia, compania SALESmanago a...

Citește tot arrow_forward