Noutăți IT&C

Softlead

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Potrivit lui Andrei Radu, CEO & Founder GPeC, „creșterea de aproape 30 de procente este una dintre cele mai mari din Europa pentru al doilea an consecutiv, fapt care demonstrează potențialul uriaș al pieței românești de e-commerce. Dacă facem o medie, românii au cheltuit pentru cumpărături online aproape 10 milioane de euro în fiecare zi din 2018, în cre...

Citește tot arrow_forward

IT Genetics lansează prima aplicaţie e-commerce B2B pe mobil

Încă de la înfiinţare, IT Genetics s-a poziţionat ca un susţinător al inovaţiei în tehnologie, iar lansarea aplicaţiei vine să întărească dorinţa de a construi pentru clienţii săi cea mai avansată experienţă pe care un furnizor de soluţii ITC de business o poate oferi. Aplicaţia are o interfaţă intuitivă, cu filtrări pe categorii şi subcategorii de p...

Citește tot arrow_forward

ContentSpeed: Magazinele online își pot crește vânzările cu 20-30% în perioada sărbătorilor de iarnă

Doina Vîlceanu, Business Development Manager al ContentSpeed, prima agenție de e-commerce din Romania care oferă soluții dedicate magazinelor online, detaliază care sunt pașii necesari pentru a avea o campanie de vânzări cu rezultate sporite în perioada sărbătorilor de iarnă. ”Cum fiecare retailer va face tot posibilul să câștige cât mai mulți cli...

Citește tot arrow_forward
Softlead
Softlead

Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a

Ceremonia a reunit în seara de 13 noiembrie, la București, întreaga elită a industriei din online-ul românesc. Peste 500 de reprezentanți ai marilor jucători în e-commerce au participat la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a. Atmosfera festivă a fost inaugurată de concertul trupei Amadeus și întreținută de Andi Moisescu, gazda serii pentru cele două o...

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături. Cele mai ridicate bugete sunt destinate categoriilor IT&C și Travel

Conform studiului, românii intenționează să cheltuiască cel mai mult pe produsele din gama IT&C, astfel: Laptopuri, telefoane și tablete: 1.472 lei TV / Audio-Video / Foto: 1.393 lei Electrocasnice: 986 lei PC, periferice și software: 628 lei Vacanțele și călătoriile reprezintă cea de a doua categorie importantă pentru care românii sunt dispuși să cheltuiasc...

Citește tot arrow_forward

GDPR: Ce fel de date personale colectează magazinele online și ce măsuri trebuie să ia

GDPR sau General Data Protection Regulation, nu este un acronim tehnic, ci o prescurtare juridică a Regulamentului UE 2016/679, menit să protejeze persoanele fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și circulația acestora. În ceea ce privește magazinele online, principalele date personale pe care le colectează sunt datele clienților care cumpără un produs sau s...

Citește tot arrow_forward

Blugento anunţă „Blugento Express” – serviciul care permite cumpărarea de magazine online la cheie, gata de lansare

„Ideea acestei platforme, cu magazine online gata de lansare, a pornit de la nevoia de simplitate a comercianților şi în urma cererilor tot mai numeroase ale  antreprenorilor care își doresc să fie prezenți în online cât mai rapid şi să aibă din start un shop perfect funcţional. Accesând această platformă, comercianții își vor putea alege...

Citește tot arrow_forward
Softlead

De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

O piață care trece zilnic prin schimbări care au la bază comportamentul consumatorului, dar și automatizări care permit o mai mare eficientizare a procesului de cumpărare. Zilnic, proprietarii de magazine online se lovesc de provocări și situații care le arată cât e de important să fie la curent cu toate tool-urile, informațiile reale din industrie și mijloacele care să-i ajut...

Citește tot arrow_forward

Raportul pieței de e-commerce 2017: Românii au cumpărat online de 2,8 miliarde de euro

Valoarea de 2,8 miliarde de euro face referire strict la e-tail, adică la produsele fizice (tangibile) care au fost comandate online. Nu sunt incluse serviciile, plățile de facturi la utilități, biletele de avion, vacanțele, rezervările hoteliere, biletele la spectacole sau la diferite evenimente, conținutul download-abil etc. Dacă le-am adăuga și pe acestea, valoarea totală a achiziț...

Citește tot arrow_forward
Softlead

Extended dispune de un modul complet automatizat pentru integrarea magazinelor online cu eMAG Marketplace

eMAG Marketplace este una dintre cele mai usoare metode de a-ti aduce rapid comenzi, insa problema pe care o intampina majoritatea magazinelor online este reprezentata de actualizarea produselor si procesarea comenzilor. Din cauza faptului ca esti nevoit sa actualizezi produsele din propriul magazin online, si apoi din marketplace, acelasi lucru este valabil si cu procesarea comenzilor. De mu...

Citește tot arrow_forward