Noutăți IT&C

Softlead

Studiu GPeC: Strategia de marketing, produsele comercializate și serviciul de Customer Support – factorii esențiali pentru succesul magazinelor online

În fiecare zi, în România se lansează peste 50 de magazine online. În 2018, numărul lor s-a dublat până la un record de 15.000 de comercianți.

Citește tot arrow_forward

Studiu GPeC & Eureka Insights: 7 din 10 români economisesc bani, așteptând reducerile de Black Friday și de Sărbători pentru a face cumpărături. Cele mai ridicate bugete sunt destinate categoriilor IT&C și Travel

Potrivit studiului realizat de GPeC împreună cu Eureka Insights, 7 din 10 români din mediul urban și cu acces la internet așteaptă în mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday și Crăciun pentru a achiziționa produse în perioada următoare. Doar 3 din 10 respondenți s-au arătat neinteresați de campaniile de discount, făcând cumpărături în m...

Citește tot arrow_forward

Românii au făcut cumpărături online în valoare de peste 3,5 miliarde de euro în 2018, cu 30% mai mult decât în 2017 | Raportul Pieței de E-Commerce GPeC 2018

Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce (sursele sunt menționate la finalul raportului), valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro....

Citește tot arrow_forward
Softlead
Softlead

ContentSpeed: Magazinele online își pot crește vânzările cu 20-30% în perioada sărbătorilor de iarnă

Deși finalul de an este încărcat pentru magazinele online, impactul acestei perioade asupra vânzărilor totale este semnificativ, dacă retailerii dispun de o strategie de marketing bine pusă la punct.

Citește tot arrow_forward

Cele mai importante premii în comerțul electronic românesc au fost decernate la Gala Premiilor eCommerce, ediția a XIII-a

Performanța în e-commerce-ul românesc a fost recompensată pentru al 13-lea an consecutiv la Gala Premiilor eCommerce 2018. 95 de magazine online înscrise anul acesta în Competiția GPeC s-au luptat timp de șase luni pentru cele mai prestigioase premii de excelență în comerțul electronic, trofeele GPeC. De asemenea, au fost răsplătite performanțele și contrib...

Citește tot arrow_forward

IT Genetics lansează prima aplicaţie e-commerce B2B pe mobil

IT Genetics, integrator de sisteme IT în domeniul identificării automate, colectării de date (AIDC) şi punctelor de vânzare (POS), lansează aplicaţia de e-commerce ITGStore.ro pentru platformele mobile ce folosesc sistemul de operare iOS. Aplicaţia, prima de acest gen pentru segmentul B2B, este disponibilă în magazinul online de aplicaţii App Store şi poate fi descărcat...

Citește tot arrow_forward

GDPR: Ce fel de date personale colectează magazinele online și ce măsuri trebuie să ia

Fie că vorbim despre datele necesare pentru a vinde, despre datele de facturare sau informațiile despre angajați, pentru a fi conforme cu legislația GDPR (General Data Protection Regulation), magazinele online trebuie să se asigure că folosesc datele cu un scop clar, fără a face abuz. Începând cu 25 mai 2018, business-urile în e-commerce vor fi obligate să țină eviden...

Citește tot arrow_forward
Softlead

Extended dispune de un modul complet automatizat pentru integrarea magazinelor online cu eMAG Marketplace

Extended pune la dispozitie magazinelor online un modul in cadrul platformei, complet automatizat, care faciliteaza integrarea cu eMAG Marketplace. Acesta asigura automatizarea fluxurilor de informatii din catalogul de produse, comenzi si clienti, astfel incat magazinele online sa-si optimizeze timpul de procesare a comenzilor, fara sa mai fie nevoite sa lucreze in 2 platforme simultan.

Citește tot arrow_forward

De ce trebuie să țină cont un magazin online în 2018? 4 elemente esențiale în eCommerce prezentate la TeCOMM

Comerțul online din România este estimat în anul 2018 la peste 3 miliarde de euro, cu 30% mai mult decât anul precedent, afirmă eCommerce Foundation.

Citește tot arrow_forward
Softlead

Blugento anunţă „Blugento Express” – serviciul care permite cumpărarea de magazine online la cheie, gata de lansare

Blugento, companie clujeană specializată în furnizarea de soluții de ecommerce bazate pe platforma Magento, anunţă „Blugento Express”, serviciul care pune la dispoziţia comercianţilor o platformă cu magazine online bazate pe soluţia Magento, gata de lansare, complet echipate, bine construite şi cu design de ultimă generaţie. Noul serviciu va fi disponibil încep&...

Citește tot arrow_forward