G DATA se alătură inițiativei globale privind protecția împotriva infracţionalității cibernetice

08 noiembrie 2018
Furnizorul german de securitate IT, G DATA Software, subliniază angajamentul său în lupta împotriva infractionalității cibernetice. Cybersecurity Tech Accord este o coaliție de peste 60 de companii IT internaționale din întreaga lume. Scopul asociației este protejarea clienților de atacurile periculoase, indiferent dacă sunt venite dinspre infractori cibernetici sau servicii secrete. Pe lângă dezvoltatorul de solutii antivirus G DATA, dintre membri mai fac parte Microsoft, Oracle, Cisco și HP.

"Lupta împotriva infracţionalității cibernetice a devenit o sarcină pentru societate și devine din ce în ce mai importantă într-o lume digitalizată. În calitate de companie germană de securitate IT, G DATA susține în mod natural această inițiativă pentru securitatea digitală“, spune Hendrik Flierman, Global Sales Director la G DATA.

Despre Cybersecurity Tech Accord

Cybersecurity Tech Accord este un angajament public voluntar in care sunt implicate companii de tehnologie de vârf. Scopul este de a exploata sinergiile în lupta împotriva infracţionalității cibernetice printr-o cooperare sporită între participanți astfel incat acestia să facă față pericolului din ce în ce mai mare pe care îl reprezintă expansiunea amenințărilor din mediul online.

Cele patru principii ale colaborării sunt:

  • Protecția utilizatorilor și clienților de pretutindeni.
  • Oprirea atacurilor cibernetice împotriva cetățenilor și companiilor de pretutindeni.
  • Ajutorarea utilizatorilor, clienților și dezvoltatorilor în consolidarea protecției împotriva ameninţărilor cibernetice.
  • Parteneriate între membri și companii de acelaşi profil pentru a spori securitatea informatică.

În plus, sunt de așteptat să apară noi parteneriate formale și informale între companiile din industrie, cercetători în domeniul securității și societatea civilă. Semnatarii coaliţiei intenționează, totodată, să împărtășească informații despre amenințări limitand riscul de accesare a malware-ului de pe Internet.

Garanţia “No backdoor”, încă din 2011

Începând din 2011, G DATA a semnat o declaraţie " No backdoor ", în cadrul angajamentului voluntar al TeleTrust, denumit "IT Security made in Germany". În acest sens, compania s-a obligat în mod voluntar să nu ofere accesul la niciun fel de breşe de securitate pentru serviciile de informații și să nu deturneze sau să transmită date către acestea. G DATA susţine cu claritate că respinge propunerile de "cooperare" cu serviciile de informații. Situația juridică din Germania este, în acelaşi timp, foarte clară, iar G DATA nu poate fi obligată să răspundă pozitiv unor astfel de cereri.

În plus, G DATA este singurul furnizor de securitate IT cu software dezvoltat 100% în Germania.

g-data-se-alatura-initiativei-globale-privind-protectia-impotriva-infractionalitatii-cibernetice 

2018-11-08 23:13:46 

G DATA se alătură inițiativei globale privind protecția împotriva infracţionalității cibernetice

Softlead

Ai nevoie de o aplicație?

1
2

alte articole it&c

Până la 1 milion de euro investiți în start-up-urile din a treia rundă de accelerare a Techcelerator, prin partenerul strategic GapMinder.VC

Începând de azi, 22 ianuarie 2019, start-up-urile pot aplica aici pentru a se înscrie la cea de-a treia rundă de accelerare a Techcelerator, primul program de acest tip din România care susține și financiar companiile de tehnologie aflate la început de drum, cu ajutorul partenerului strategic, GapMinder Venture Partners BV, cofinanțat prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020.

citeste tot

Studiul „Hei, Alexa!” confirmă: 95% dintre consumatori generației Y sunt reticenți în a avea o experiență la cumpărături asistată de roboți

Studiul realizat la nivel global evidențiază clivajul imens dintre retaileri și consumatorii generației Y și oferă concluzii interesante despre rolul noilor tehnologii în experiența la cumpărături

citeste tot

CHIVAS anunță câştigătorul ediției a IV-a „Chivas Venture” în România

Chivas Venture, competiţia globală pentru antreprenoriat cu impact social lansată de Chivas Regal, a desemnat câştigătorul celei de-a patra etape locale în România. The Human Link este business-ul care va merge mai departe în etapa internaţională a competiţiei, unde va participa alături de alte 21 afaceri din toată lumea, în cursa pentru milionul de dolari pus în joc

citeste tot