Studiu de caz: Optimizarea spațiului de stocare al documentelor în Cloud prin utilizarea DocuWare ”Hybrid”

04 Jun 2020

Solicitarea unui document presupune căutarea în diverse surse și, chiar și așa, uneori este nevoie de mult timp și efort pentru identificarea versiunii agreate.

Studiu de caz: Optimizarea spațiului de stocare al documentelor în Cloud prin utilizarea DocuWare ”Hybrid”

Noi, echipa Beck et al., înțelegem dificultățile privind organizarea documentelor atunci când activitatea echipei are loc în diferite locații.

Automatizarea verificării documentelor cu DocuWare ”Hybrid”

Sistemul DocuWare poate fi implementat atât în varianta On-Premise, care presupune achiziția licențelor și instalarea pe un server propriu, cât și în varianta Cloud, foarte atractivă datorită costurilor avantajoase, respectiv o serie de avantaje precum:

Sistemul DocuWare poate fi implementat atât în varianta On-Premise, care presupune achiziția licențelor și instalarea pe un server propriu, cât și în varianta Cloud, foarte atractivă datorită costurilor avantajoase, respectiv o serie de avantaje precum:

DocuWare ”Hybrid” se referă la implementarea unei automatizări între variantele Cloud și On-Premise. Avem un astfel de exemplu în cadrul unui distribuitor direct și producător, în același timp. La început, compania a optat pentru varianta Cloud ce îi permite scanarea facturilor ștampilate și semnate la destinație, precum și accesul la verificarea facturilor clienților, în cazul unui furt sau oricărui alt tip de litigiu comercial. Ulterior, achiziția DocuWare On-Premise a avut loc pentru stocarea unui număr nelimitat de documente.

Automatizarea prin DocuWare ”Hybrid” permite verificarea, eliminarea dublurilor, copierea și ștergerea în mod automat a documentelor din Cloud în On–Premise pentru arhivare. Sistemul este configurat astfel încât sincronizarea documentelor din Cloud în On-Premise se face fără nicio intervenție manuală.

În Cloud rămân numai documentele din ultimele 30 de zile prin trierea documentelor complete, mai vechi de 31 de zile, care are loc zilnic.Verificarea și transferul în On-Premise oferă optimizarea spațiului din Cloud.

Implementarea DocuWare ”Hybrid” a avut loc într-o etapă finală dintr-un proiect existent și a durat doar 4 zile. Acum transferul de documente are loc în funcție de ora și ziua planificată.

Cum se lucrează cu documentele în DocuWare?

DocuWare permite stocarea securizată a documentelor, găsirea documentului căutat, modificarea și trimiterea automată de pe telefon, tabletă sau de pe calculator. Se aprobă, resping sau generează documente în mod transparent și eficient.

Este o platformă modernă, flexibilă și ușor de învățat ce permite:

Dacă luăm exemplul de verificare a facturilor furnizori pe email, acestea se transmit direct în platformă, iar în final, plata acestora are loc într-un timp mai scurt. Practic, documentul se trimite la aprobare direct la persoanele responsabile din companie, în conformitate cu regulile predefinite în platformă.

Activitatea cu documente în DocuWare oferă flexibilitate echipei. Oamenilor le este clar ce anume intră în responsabilitatea lor, prin faptul că primesc specific în platformă ceea ce au de rezolvat. Există posibilitatea de dezvoltare a unor fluxuri simple care includ și parcurg numeroși pași. Sistemul selectează punctual din lista de utilizatori următorul aprobator sau pas din fluxul implementat.

Pe de altă parte, se pot genera automat documente, precum contractele cu clienții sau partenerii.

De ce utilizarea DocuWare?

Prin implementarea și dezvoltarea platformei de management a documentelor, DocuWare, companiile obțin următoarele beneficii:

Mai multe detalii despre platforma de managementul documentelor găsiți chiar aici: https://www.becketal.ro/produse-becketal/docuware.html

Aceste informații au fost publicate inițial pe pagina Medium a companiei noastre și pot fi identificate aici:

https://medium.com/@becketal.romania/optimizarea-spa%C8%9Biului-de-stocare-al-documentelor-%C3%AEn-cloud-prin-implementarea-docuware-hybrid-74136a2a0c0

Beck et al. este alegerea potrivită în obținerea performanței de top în afacerile clienților săi prin oferirea de servicii de consultanță, implementare și suport în accelerarea digitalizării.

Prin cunoștințele tehnice și de consultanță IT, digitalizează procesele și documentele clienților prin utilizarea unor platfome cu mii de utilizatori în momentul de față, la nivel internațional: JobRouter și DocuWare.

Scurt istoric al companiei:

1989 – S-a înființat grupul Beck et al. în Germania

2005 – S-a deschis filiala Beck et al. în Cluj-Napoca, România având ca principal obiectiv acordarea de servicii de suport IT pentru proiectele internaționale

2010 – Serviciile oferite s-au diversificat înspre consultanță de business, implementare proiecte de digitalizare și suport în utilizarea optimă a produselor

2011 – Partener autorizat DocuWare – produs recunoscut de Gartner, Nucleus și alte companii de analiză de piață, ca unul dintre cele mai bune produse de management al documentelor pentru companiile care au ca obiectiv digitalizarea documentelor

2012 – Partener autorizat JobRouter – una dintre cele mai versatile platforme de automatizare a proceselor si data management, potrivită companiilor care au ca obiectiv creșterea eficienței prin digitalizarea proceselor

2020 – Având 40 de angajați și 20 de proiecte implementate ne conturăm rolul de partener de încredere pentru accelerarea digitalizării afacerilor.

 

Află mai multe

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare
Softlead

Ce este tehnologia Text-to-Speech și de ce este importantă?

Comunicarea digitală are un rol important în cadrul business-urilor, astfel că tehnologia Text-to-Speech (TTS) devine un instrument valoros. Această tehnologie inovatoare nu schimbă doar modul în care percepem comunicarea, ci ne...

Citește articolul