Noutăți it&c

NEWTON aduce inovație și tehnologie în școlile speciale

22 iunie 2017

Elevii de la școlile speciale pentru deficienți de auz vor învăța fizică și chimie folosind tehnologia 3D, Augmented Reality și Virtual Reality. Conținutul a fost dezvoltat de SIVECO România, în cadrul proiectului european NEWTON 

newton-aduce-inovatie-si-tehnologie-in-scolile-speciale 

1970-01-01 

Softlead

Wand.education: Revoluția creată de SIVECO în domeniul lecțiilor interactive

13 iunie 2017

Când accesul la informație este mijlocit de tehnologie de la vârste tinere, sistemul educațional nu poate decât să țină pasul cu inovația 

wandeducation-revolutia-creata-de-siveco-in-domeniul-lectiilor-interactive 

1970-01-01 

Softlead

SIVECO Belgia anunță lansarea Wand.education™ - platforma care îi ajută pe profesori să creeze ușor lecții interactive

09 decembrie 2016

SIVECO Belgia, filiala din Bruxelles a SIVECO România S.A., anunță lansarea pe piață a Wand.education™.

siveco-belgia-anunta-lansarea-wandeducation™---platforma-care-ii-ajuta-pe-profesori-sa-creeze-usor-lectii-i 

1970-01-01 

Softlead

01 iulie 2016

În perioada 29 iunie - 1 iulie 2016, se desfășoară la Sinaia Conferința Națională Inspiring Science Education, proiect în care SIVECO România este partener și coordonator naţional 

proiectul-european-inspiring-science-education-promoveaza-si-premiaza-proiectele-stiintifice-ale-profesorilor 

1970-01-01 

Softlead

Un nou proiect educațional, lecții digitale de biologie pentru elevii claselor a VII-a

20 mai 2016

Agenția interactivă Reea, prin portalul www.educatie.inmures.ro, lansează un nou proiect educațional dedicat elevilor claselor a VII-a. Tinerii care doresc să aprofundeze cunoştinţele acumulate în clasă au la dispoziție conținuturi ale lecțiilor de biologie aferente semestrului al II-lea. Lecțiile sunt în format digital, audio-video și sunt oferite gratuit.

un-nou-proiect-educational-lectii-digitale-de-biologie-pentru-elevii-claselor-a-vii-a 

1970-01-01 

Softlead

De ce să alegi o aplicație software pentru școala sau grădinița ta?

07 aprilie 2016

Piața globală de software educațional va ajunge la 70.62 miliarde de dolari până în 2020 potrivit unui studiu realizat la nivel global, 8,1% rată globală (Compound Annual Growth Rate).

de-ce-sa-alegi-o-aplicatie-software-pentru-scoala-sau-gradinita-ta 

1970-01-01 

Softlead

Profesorii pot crea de acum jocuri educaționale în mai puțin de 5 minute

05 martie 2016

SIVECO a lansat la GESS Dubai o aplicație ce promite schimbarea modului în care profesorii folosesc resursele digitale la clasă

profesorii-pot-crea-de-acum-jocuri-educationale-in-mai-putin-de-5-minute 

1970-01-01 

Softlead
1