Cum aleg un procesator de plăți? Costuri, beneficii, soluții

16 Nov 2016

În România, 2016 a generat un profit de 1,742 milioane de dolari pentru platformele de e-Commerce. Se estimează o creștere de 14,4% în fiecare an, așteptându-se ca, până în 2021, veniturile să ajungă la 3,417 milioane de dolari.

Cum aleg un procesator de plăți? Costuri, beneficii, soluții

În România, 2016 a generat un profit de 1,742 milioane de dolari pentru platformele de e-Commerce. Se estimează o creștere de 14,4% în fiecare an, așteptându-se ca, până în 2021, veniturile să ajungă la 3,417 milioane de dolari.

Profitul aproximativ per utilizator în acest moment este de 202,24 dolari. În comerțul electronic, pentru optimizarea costurilor și facilitarea modalităților de plată, ca parte a experienței utilizatorului pe platformă, este esențială alegerea unui procesator de plăți bun.

Procesatorul de plăți, cunoscut și sub denumirea de payment gateway permite acceptarea plății cu cardul și, uneori, prin SMS, în cadrul platformei, prin găzduirea și administrarea acestei soluții pe propriile servere dedicate, contra unui comision.

Circuitul virtual al plăților și rolul procesatorului de plăți:


Rolul procesatorului de plăți poate începe chiar de la dezvoltarea platformei, prin oferirea consultanței și suportului tehnic pentru implementare.

Implementarea unei soluții de plată online nu este complexă, dar necesită o analiză prealabilă asupra tarifelor de activare a conturilor, comisioanelor, ofertelor și altor opțiuni furnizate de către fiecare procesator de plăți. Cele mai cunoscute astfel de companii din România sunt PayU, MobilPay, LibraPay și EuPlătesc.ro. Costurile și serviciile fiecăruia întrunesc următoarele trăsături:

PayU

MobilPay

LibraPay

EuPlătesc.ro

Toate descrierile prezentate sunt informative, taxele și comisioanele exacte fiind primite în urma negocierii, în funcție de cerințele companiei.

Pentru Black Friday ediția 2014, Softlead a utilizat serviciile MobilPay, ca modalitate de plată cu cardul pentru aplicațiile de tip B2B (educaționale și antivirus). Taxa deschiderii contului a fost 0 și fluxul de integrare a fost foarte rapid și simplu, serviciile de suport și customer care fiind prezente pe toată perioada integrării.

Cauți o aplicație software?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Articole IT&C similare