Noutăți IT&C

Softlead

Startup-ul Innoship primește 550.000 de euro investiție Seed de la GapMinder Venture Partners

Finanțarea va sprijini compania în efortul de a deveni principalul agregator pentru multiple opțiuni de livrare rapidă pentru business-urile de retail și ecommerce din România și din CEE.

Citește tot arrow_forward

ENDAVA ROMÂNIA RAPORTEAZĂ VENITURI DE 647.7 MILIOANE RON ÎN ANUL FISCAL 2019, O CREȘTERE ANUALĂ DE 29%

După preformanța de anul trecut, compania urcă în topul producătorilor de software din România

Citește tot arrow_forward
Softlead
Softlead

Cât costă o aplicație software CRM și ce beneficii aduce unei companii?

Predicții, trenduri și idei de transformare digitală pentru următorii 2 ani

Citește tot arrow_forward

Competiția GPeC – unicul instrument din România dedicat optimizării magazinelor online pentru a vinde mai mult

Cu o tradiție de 15 ani, Competiția Magazinelor Online GPeC este considerată cel mai util instrument dedicat magazinelor online pentru a-și optimiza website-urile în scopul creșterii ratei de conversie și a vânzărilor. 72 de magazine online s-au înscris deja la ediția de anul acesta a Competiției GPeC, iar înscrierile sunt în continuare deschise tuturor magaz...

Citește tot arrow_forward

Atos va achiziționa EcoAct, lider în consultanță pentru strategii de reducere a emisiilor de carbon

 Atos, lider global în transformare digitală, anunță încheierea acordului pentru achiziționarea EcoAct, firmă recunoscută la nivel internațional pentru consultanță în strategii de reducere a emisiilor de carbon.

Citește tot arrow_forward

SAP și E.ON vor dezvolta o nouă platformă tehnologică care va susține operațiunile de rețea ale furnizorului de energie

SAP și E.ON anunță un parteneriat în vederea dezvoltării unei noi platforme ce va avea la bază soluția SAP S/4HANA Utilities. Platforma va moderniza și adapta procesele de facturare și schimbul de informații cu participanții din piața de energie pentru viitor.

Citește tot arrow_forward
Softlead

Agenția Ideologiq a dezvoltat pentru Porsche Inter Auto România, soft-ul Entigha

Agenția digitală Ideologiq a dezvoltat pentru rețeaua de cinci dealeri auto Porsche Inter Auto România, soft-ul Entigha. Special creat pentru distribuitorii mărcilor Volkswagen, Skoda, Audi și Seat, Entigha are scopul de urmărire, optimizare și raportare a potențialilor cumpărători care doresc să intre în contact cu echipele de vânzări. 

Citește tot arrow_forward

five elements digital: cum se vede revenirea românilor la viața cotidiană după starea de urgență, conform căutărilor de pe internet

Agenția five elements digital a realizat o analiză a ceea ce s-a întâmplat pe internet, în timpul crizei medicale, în România, încă din luna martie și până în prezent. Aceste luni au adus și vor aduce câteva schimbări puternice în piață. Comunicarea și munca de la distanță sunt susținute prin platforme de colaborare ca Zoom, ...

Citește tot arrow_forward
Softlead

Cumpărăturile s-au mutat în online: creștere de 50% în valoarea și numărul comenzilor din 2020

Numărul comenzilor efectuate la magazinele online de pe MerchantPro, platformă locală SaaS de eCommerce, a crescut cu 44% în primele șase luni ale anului, în timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% în același interval de referință. Dinamica din starea de urgență s-a menținut și, mai mult decât atât, a continuat trendul ascendent, semn că schimbarea de...

Citește tot arrow_forward