Aplicații software Managementul documentelor

Un Sistem de management al documentelor este un sistem software (sau un set de aplicații software) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.

Organization Management (ORMA)

Organization Management (ORMA)

STAR STORAGE

Organization Management (ORMA) este o componenta software esentiala gestionarii eficiente a unui sistem de arhivare la nivelul organizatiilor

M-FILES

M-FILES

SOFTVENTURE

M-Files este o solutie completa de document management, cotata de prestigioasele organizatii Gartner Inc si Forrester Research drept „leader” in acest domeniu. Aceasta permite gestionarea usoara a volumelor mari de informatii, regasirea rapida a documentelor cautate si automatizarea fluxurilor de lucru. M-Files integreaza experienta si

Charisma Document Management

Charisma Document Management

TotalSoft

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce ajută companiile să depășească provocarile specifice activitatii de management a

Agora DMS

Agora DMS

Soft Tehnica

Agora DMS este o aplicaţie pentru registratură, managementul documentelor și organizarea fluxului de lucru în instituţii, care determină reducerea timpului de soluţionare a problemelor care apar zi de zi. Aplicaţia este realizată pe platforma Microsoft .Net şi este o soluţie WEB, având astfel avantajul de mobilitate și

Administrarea Contractelor

Administrarea Contractelor

STAR STORAGE

Solutia de Administrare a Contractelor permite unei organizatii sa fie proactiva in gestiunea contractelor comerciale. Organizatiile care folosesc aceasta solutie obtin o intelegere mult mai adecvata a riscurilor, obligatiilor si beneficiilor asociate cu fiecare contract si posibilitatea de a informa pe toti cei implicati, inlesnind

Manager Financiar eDOC

Manager Financiar eDOC

SOFT EXPERT SRL

Modulul este destinat gestiunii documentelor si poate fi folosit in contextual implementarii standardelor managementului

Solutia e-SCIM

Solutia e-SCIM

Control Arhisoft Management

„Soluția e-S.C.I./M.” este o platformă complexă dezvoltată de compania noastră cu scopul implementării, dezvoltării și monitorizării Sistemului de Control Intern Managerial în entitățile publice, prin parcurgerea tuturor etapelor integrante ale acestuia: Proiectare Implementare, Gestionare, Monitorizare, Raportare,

ERA (Electronic Registry Administration)

ERA (Electronic Registry Administration)

STAR STORAGE

Solutie de management al inregistrarii documentelor de intrare, de iesire sau interne; functionalitati de scanare, captura de date si rutare automata a

Gestionarea litigiilor

Gestionarea litigiilor

STAR STORAGE

Solutia permite gestionarea dosarelor si a documentelor asociate acestora de la faza concilierii sau urmaririi penale si pe parcursul derularii termenelor de instanta pana la finalizarea

Index

Index

Ymens

Creșteți productivitatea prin gestionarea electronică a documentelor! Soluția Index pentru managementul documentelor electronice dezvoltată de Ello Digital Office România și oferită prin platforma cloud Ymens redă membrilor echipei dumneavoastră timpul și spațiul consumate anterior cu gestionarea documentelor în format

Documentatia portofoliului de proprietati

Documentatia portofoliului de proprietati

STAR STORAGE

Solutia Documentatia portofoliului de proprietati gestioneaza documentele tehnice, in functie de locatiile companiilor (reclamatii, autorizatii de functionare, managementul calitatii, ISO, etc.) si de documentele referitoare la dosarele

EvDoc

EvDoc

Filimon Stefan Andrei "WebMrk" PFA

Soluția software EvDoc reprezintă un registru electronic de intrări-iesiri pentru înregistrarea corespondenței cu partenerii și managementul documentelor în cadrul entității

Online Backup

Online Backup

ISSCO

O solutie completa si economica de backup onsite/offsite, o platforma de replicare si recuperare a datelor in cazul distrugerii acestora ce ajuta furnizorii de servicii si resellerii sa isi extinda portofoliul de clienti si implicit veniturile prin imbunatatirea calitatii serviciilor

Star Documentum Connector for HCP

Star Documentum Connector for HCP

STAR STORAGE

Star Documentum Conector pentru HCP reuneste functionalitatea tehnologiei de arhivare a volumelor mari de date - Hitachi Content Platform (HCP) si facilitatile oferite de platforma Documentum de la EMC, lider in Enterprise Content Management. Integrat perfect in infrastructura de stocare, atat pentru utilizatorii finali cat si pentru aplicatiile

SeeIT - Viewer documente

SeeIT - Viewer documente

STAR STORAGE

SeeIT este produsul Star Storage care permite accesul rapid la documente de dimensiuni foarte mari in conditii limitative ale infrastructurii de comunicatie sau de

StarCapture

StarCapture

STAR STORAGE

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital. Acest lucru determina pastrarea documentelor fizice cat mai

AvanDoc

AvanDoc

Integrisoft

Soluția software pentru gestiunea documentelor și fluxurilor organizaționale este o soluție versatilă potrivită oricărui tip de instituție. Ea poate fi privită ca o soluție software de sine stătătoare, dar este de fapt mai mult decât atît, punând la dispoziția utilizatorilor o platforma de lucru

SIVADOC

SIVADOC

SIVECO Romania SA

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului

Documenta DMS

Documenta DMS

INFRASOFT

Imbunătățește productivitatea și eficiența lucrului cu documentele folosind o soluție pe baza de metadate pentru a gestiona, găsi și urmări informațiile indiferent de mărimea

Dosarul virtual al clientului

Dosarul virtual al clientului

STAR STORAGE

Institutiile financiare inca se lupta cu gestiunea unei cantitati enorme de informatii provenite din documente in format fizic iar sistemele vechi nu pot gestiona orice tip de continut care este parte a unei situatii sau dosar. Alcatuirea unui dosar virtual al clientului este astfel o solutie

Nu ai gasit ce cautai?

Completati formularul si veti fi contactat de unul din consultantii nostri!