Filter

Modalitate de licențiere


Sistem de operare


Accesare de pe dispozitive mobile


Suport tehnic


Un Sistem de management al documentelor este un sistem software (sau un set de aplicații software) care furnizează, de regulă, module cu rol de stocare, versionare , securitate, indexare și de identificare rapidă a documentelor.

EvDoc

Web Marketing Transylvania SRL

Soluția software EvDoc reprezintă un registru electronic de intrări-iesiri pentru înregistrarea corespondenței cu partenerii și managementul documentelor în cadrul entității dumneavoastră.

vizualizare

Index

Ymens

Creșteți productivitatea prin gestionarea electronică a documentelor! Soluția Index pentru managementul documentelor electronice dezvoltată de Ello Digital Office România și oferită prin platforma cloud Ymens redă membrilor echipei dumneavoastră timpul și spațiul consumate anterior cu gestionarea documentelor în format fizic. Prin funcționalitățile sale de stocare, indexare și căutare a documentelor, Index asigură eficiență maximă în activitatea zilnică a angajaților dumneavoastră.

vizualizare

AvanDoc

Integrisoft

Soluția software pentru gestiunea documentelor și fluxurilor organizaționale este o soluție versatilă potrivită oricărui tip de instituție. Ea poate fi privită ca o soluție software de sine stătătoare, dar este de fapt mai mult decât atît, punând la dispoziția utilizatorilor o platforma de lucru colaborativă. Soluția, prin prisma arhitecturii flexibile, se poate integra și cu alte aplicații software existente în instituție.

vizualizare

Charisma Document Management

TotalSoft

Charisma Document Management, construită pe platformă Microsoft (Enterprise Content Management), este o componentă cheie a infrastructurii unei organizații, ce ajută companiile să depășească provocarile specifice activitatii de management a documentelor.

vizualizare

Ai nevoie de ajutor?

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

SIVADOC

SIVECO Romania SA

SIVADOC, sistemul de gestiune a documentelor şi a fluxurilor de lucru de la SIVECO Romania, oferă o platformă comună care unifică procesele şi informaţia, în scopul fluidizării circuitului documentelor, facilitării accesului la informaţii, dar, totodată, şi al protejării împotriva accesului neautorizat.

vizualizare

SEAL (Secure Electronic Archive Library)

STAR STORAGE

SEAL (Secure Electronic Archive Library) este un sistem integrat de management al arhivelor electronice, in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare (Legea 135/2007).    

vizualizare

StarCapture

STAR STORAGE

Documentele in format hartie au un rol deosebit de important in orice organizatie. In multe cazuri informatiile prezente in aceste documente nu se regasesc in nici un sistem informatic capabil sa structureze informatia si sa o puna la dispozitia utilizatorilor in format digital. Acest lucru determina pastrarea documentelor fizice cat mai aproape de spatiul de lucru zilnic pentru a putea fi accesate in caz de nevoie.

vizualizare

Administrarea Contractelor

STAR STORAGE

Solutia de Administrare a Contractelor permite unei organizatii sa fie proactiva in gestiunea contractelor comerciale. Organizatiile care folosesc aceasta solutie obtin o intelegere mult mai adecvata a riscurilor, obligatiilor si beneficiilor asociate cu fiecare contract si posibilitatea de a informa pe toti cei implicati, inlesnind colaborarea.

vizualizare
1234>