Descrierea aplicației

Ce-ți oferă contul Calendis Business

  • Calendar pentru programări organizate, rapid și ușor de gestionat
  • Notificări SMS și email legate de programări trimise clienților
  • Rapoarte pe diverși indicatori de performanță ai businessului tău
  • Bază de date în care introduci informații despre clienții tăi
  • Funcționalitate de trimitere a email-urilor promoționale
  • Opțiunea de a le permite clienților să se programeze onli...
    Citește tot arrow_forward

Ce-ți oferă contul Calendis Business

  • Calendar pentru programări organizate, rapid și ușor de gestionat
  • Notificări SMS și email legate de programări trimise clienților
  • Rapoarte pe diverși indicatori de performanță ai businessului tău
  • Bază de date în care introduci informații despre clienții tăi
  • Funcționalitate de trimitere a email-urilor promoționale
  • Opțiunea de a le permite clienților să se programeze online la serviciile tale

Aplicația mobilă Calendis Business:

Calendis este asistentul tău digital, ce te ajută să-ți ții programările organizate și să fii mai eficient în desfășurarea activității.

Aplicația noastră vine în completarea contului tău Calendis Business, oferindu-ți acces permanent, rapid și ușor la orarul cu programările tale sau ale altor specialiști, de pe smartphone-ul tău.

Beneficii aplicație Calendis Business

Ca administrator:

  • Vezi calendarul cu programări pe orice zi pentru specialiștii introduși în contul Calendis Business, vezi în ce perioade sunt ocupați și când au locuri libere pentru clienți noi
  • Creezi și anulezi programări direct de pe telefon pentru toți specialiștii introduși, modificările în program putând fi imediat văzute și de către specialiști
  • Ai mereu în vedere schimbările care apar în programul specialiștilor și al businessului

Ca specialist:

  • Vezi calendarul cu toate programările tale pe orice zi, cu informații legate de clienți și serviciile pentru care s-au programat, și când ai locuri libere pentru noi programări
  • Creezi și anulezi programări pentru clienții tăi direct de pe telefon, oriunde ai fi și la orice oră, modificările putând fi imediat văzute și de către admini
  • Ai mereu în vedere schimbările care apar în programul tău

 

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review
Modalitate de accesare
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • Windows
  • MacOS
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
  • Prin aplicație dedicată pentru iOS
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Instruire
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Galerie

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
iBee VetPet

Care sunt principalele functionalități VetPet? 1. Realizare rapoarte. Centralizarea datelor, accesul rapid la informații și elaborarea imediată a rapoartelor. 2. Management bază de date pacienți. Acces rapid la toate informațiile aferente pacienților cabinetului veterinar: date de identificare, foi de observație, rezultate analiză, istoric vaccinări. 3. Organizare eficien....

Soft cabinet stomatologic

Dental Soft – Program de gestiune si management al cabinetelor si clinicilor stomatologice din Romania. Produsul dezvoltat de compania noastra este unul 100% romanesc.Am dezvoltat acest soft pentru cabinet stomatologic, din dorinta de ajuta si imbunatati relatiile medicilor stomatologi cu pacienti. Programul, fiind o solutie 100% cloud, ofera un control complet asupra tuturor activitatilor p....

eCab

    eCab ofera posibilitatea de arhivare, listare la imprimanta, transmitere la cerere precum si utilizarea ulterioara a datelor.     eCab poate prelua si arhiva, folosind suportul DICOM, imagini, filme si rapoarte de la ecografe.     eCab este o aplicatie modulara, fapt care ii permite adaptarea cu usurinta la nevoile individuale a....