Cum funcționează

Singurul marketplace de aplicații software din România!

Softlead este o platformă 100% dedicată aplicațiilor software, asigurând implementarea soluțiilor și tehnologiilor informatice în raport cu nevoile companiilor de tip end-user.

Procesul de selecție și de recomandarea a aplicațiilor, pentru fiecare caz, are la bază profilul clientului, definirea clară a nevoii de implementare, bugetul real, precum și nevoia de personalizare prin servicii sau funcționalități noi dedicate industriei sau domeniului de activitate al companiei.

Pentru end-useri (compania care caută) Pentru vendori
Procesul de bază dedicat recomandării soluțiilor software potrivite este GRATUIT Fiecare companie software listată în cadrul platformei Softlead poate primi lead-uri
Clientul poate solicita servicii suplimentare: consultanță, analiză de business, definirea proceselor organizaționale, pentru care vor primi o ofertă personalizată de costuri Fiecare lead este validat de echipa Softlead.
Fiecare solicitare de aplicație software este validată, pentru a asigura un răspuns elocvent și o suită de recomandări personalizate industriei de activitate și specificului companiei Lead-urile sunt definite ca oportunități de implementare software pentru acele aplicații software publicate pe platforma Softlead.
Clientul poate primi una sau maxim 5 recomandări de soluții/furnizori O companie nu poate primi lead-uri pentru servicii, ci doar pentru aplicații sau pentru mix-ul dintre cele două.
Clientul va avea acces la un demo și la o ofertă de costuri, în urma cărora poate lua decizia corectă specifică implementării Fiecare brief de lead primit are un cost asociat, care diferă în funcție de anumite specificații.
În măsura în care nu există corespondent între lead și portofoliul de aplicații ale unei companii sau clientul țintă, dar, totuși, aceasta a primit lead-ul, îl poate refuza.

Cum generăm lead-uri?

Softlead este un marketplace de soluții software, de tip B2B, care funcționează ca un generator de lead-uri pentru aplicațiile listate în cadrul platformei. Fiecare lead primit este validat, pentru a fi calificat și este dat mai departe, sub forma unui brief de vânzări companiilor care dețin în portofoliu soluția cerută. Metoda de monetizare este pay per lead, așadar fiecare lead, în funcție de anumite criterii definitorii, are un cost variabil, definit de criterii precum: tipul aplicației, număr de licențe, servicii complementare dorite (audit, consultanță, training, implementare etc.).

Fluxul complet de generare a oportunităților, precum și modalitatea de creștere a numărului de lead-uri pe care o companie le poate genera prin intermediul Softlead poate fi accesat de aici.

Cum arată un brief de lead?