Descrierea aplicației

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceştia şi finalizarea lor în cele mai bune condiţii. Charisma Cost Control a fost adaptată î...

Citește tot arrow_forward

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceştia şi finalizarea lor în cele mai bune condiţii. Charisma Cost Control a fost adaptată în timp să răspundă nevoilor specifice ale companiilor din diverse sectoare de activitate, indiferent de dimensiune sau complexitate.

Eficienţa unei companii este dată de importanţa pe care managementul o acordă administrării bugetelor şi execuţiei cheltuielilor, atât în perioade de contracţie economică, cât şi pe parcursul unui boom economic. Mijloacele de evitare a blocajelor financiare sunt la îndemână, în activitatea operaţională de zi cu zi. Analiza cheltuielilor cu utilităţile (gaz, curent, apă), birotica şi echipamentele, asigurările angajaţilor, pot aduce informaţii valoroase despre excesele companiei sau despre eficienţa utilizării banilor firmei.

Charisma Cost Control este un produs proiectat special pentru a ajuta companiile să controleze fluxul de administrare a costurilor operaţionale şi contractele cu furnizorii. Produsul optimizează fluxurile de achiziţii, de la structurarea bugetului, administrarea cererilor de cheltuieli, gestionarea şi dezvoltarea relaţiilor cu furnizorii, şi până la urmărirea contractelor cu aceştia şi finalizarea lor în cele mai bune condiţii. Charisma Cost Control a fost adaptată în timp să răspundă nevoilor specifice ale companiilor din diverse sectoare de activitate, indiferent de dimensiune sau complexitate.

Charisma Cost Control are o arhitectură modulară, fiecare modul acoperind câte o arie specifică. Astfel, modulul eExpense Request Approval este dedicat eficientizării cheltuielilor, modulul eProcurement acoperă procesul achiziţiilor, contractării şi renegocierii cu diverşi parteneri, iar modulul Supplier Contract Management urmăreşte tot ciclul de viaţă al unui contract de achiziţie, de la formarea şi semnarea acestuia, şi până la punerea lui în practică. Fiecare dintre module poate fi instalat de sine statător sau integrat. Suita Charisma Cost Control este integrată nativ cu sistemul Charisma ERP, dar poate fi integrată rapid şi cu orice altă soluţie de tip ERP.

arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Modul Contabilitate

Modulul Contabilitate asigura controlul financiar, introducerea datelor si obtinerea raportarilor financiare. Modulul este perfect integrat, beneficiind de informatiile inregistrate in celelalte module. El ofera o privire analitica si sintetica, de repartizare pe conturi a tuturor documentelor si activitatilor introduse in program. Modulul poate fi configurat pentru a raspunde cerintelor actual....

Management Companie

Platformă pentru emiterea de facturi online destinată companiei tale. Mai mult decât un simplu program de facturare! Economisiţi timp, resurse materiale şi financiare!Emiteţi uşor facturi online şi chitanţe Deţineţi una sau mai multe companii? Creaţi-vă un cont şi puteţi administra toate companiile extrem de uşor, fără a fi nevoie să deschide....

Modul Banca

Administrarea lichiditatilor este vitala pentru societate in utilizarea capitalului si minimizarea creantelor fata de clientii rau platnici. O buna administrare a lichiditatilor va asigura stabilitatea financiara a firmei si va diminua costul total al cheltuielilor operationale. Gestiunea trezoreriei se realizeaza in program prin modulele Banca si Casa. Manager Financiar urmareste discounturile....