Informații suplimentare despre GoPrim

GoPRIM este prima si singura solutie software integrata care asigura managementul unitar al tuturor proceselor din cadrul unei institutii publice locale, disponibila si in varianta serviciu.

“Software as a service” (SaaS) reprezinta un mod de livrare de software sau mai degraba un mod de livrare de servicii (bazate pe software) prin care beneficiarul plateste pentru utilizarea serviciului/software-ului si nu pentru detinerea lui (modelul clasic prin licente). Aplicatiile software sunt gazduite, administrate  si intretinute  de catre un furnizor de solutii software si pot fi accesate prin intermediul Internetului,  pe baza de abonament. Plata abonamentului se poate realiza lunar sau anual.

In comparatie cu achizitia unei licente software traditionale, structura de plata esalonata pe baza unui abonament este unul dintre cele mai importante avantaje pentru institutiile publice. O cheltuiala lunara este mult mai usor de prins in bugetul previzionat decat plata unei sume mari, intr-un singur moment de timp. Un alt mare avantaj al acestei „externalizari de servicii de specialitate”, este eliminarea costurilor generate de infrastructura hardware, hosting, licentierea de baza, securitatea datelor, suportul , intretinerea legislativa.

Functionalitati de baza

  •  Managementul relatiei cu cetateanul– furnizarea de servicii online cetatenilor prin intermediul mijloacelor electronice
  • Managementul fluxurilor de lucru- automatizarea colaborarii intre participantii implicati in derularea unui proces
  • Managementul documentelor– inregistrarea tuturor documentelor in format electronic

Componente

  • goTax – Managementul taxelor si impozitelor locale
  • goAgricol – Managementul Registrului  Agricol
  • goSocial – Managementul procesului de Asistenta Sociala
  • goCivil – Managementul procesului de evidenta a populatiei si  stare civila
  • goUrbanism- Managementului procesului de Autorizare a Executarii lucrarilor de constructii, Urbanism si Amenajarea Teritoriului
  • goJuridic– Managementul actelor cu caracter juridic
  • goRegistratura– Registratura electronica
  • goSAL – Managementul procesului de salarizare
  • goPetitii– Managementul petitiilor cetatenilor
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Principalele funcționalități
Modalitate de licențiere
  • SaaS
Modalitate de accesare
  • Accesare prin internet
Sistem de operare
  • CentOS
  • MacOS
  • Redhat
  • Ubuntu
  • Windows
Limba în care este disponibilă aplicația
  • Română
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin browser
Integrare cu alte sisteme
  • Nu
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • Permanent (24/7)

Solicită un demo pentru GoPrim

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul GoPrim completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!