Despre Optimall SFA

Acțiuni derulate de către agenții de vânzări:

  • Transmiterea în timp real a încasărilor, comenzilor, vizitelor și retururilor direct în ERP
  • Acces la informații detaliate despre articole, stocuri, discount-uri, promoții, solduri, rute, etc
  • Încasarea direct la client cu posibilitatea de tipărire facturi/chitanțe la imprimanta termică

Acțiuni derulate de către management cu automatizarea forței de vânzări:

  • Managementul terminalelor mobile
  • Alocarea routing-ului zilnic pentru agenți
  • Alocarea de nomenclatoare pe clienți
  • Alocarea de nomenclatoare pe produse
  • Setarea unor politici de prețuri/blocaje pentru fiecare client
  • Urmărirea comenzilor și încasărilor preluate de către agenți
  • Rapoarte personalizate specifice
Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
Modalitate de licențiere
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Android
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Demo/trial
  • Demo în cadrul unei prezentări

Solicită un demo pentru Optimall SFA

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația Optimall SFA completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!