- Transmiterea în timp real a încasărilor, comenzilor, vizitelor și retururilor direct în ERP
- Acces la informații detaliate despre articole, stocuri, discount-uri, promoții, solduri, rute etc.
- Încasarea direct la client cu posibilitatea de tipărire facturi/chitanțe la imprimanta termică
- Managementul terminalelor mobile
- Alocarea routing-ului zilnic pentru agenți
- Alocarea de nomenclatoare pe clienți
- Alocarea de nomenclatoare pe produse
- Setarea unor politici de prețuri/blocaje pentru fiecare client
- Urmărirea comenzilor și încasărilor preluate de către agenți
- Rapoarte personalizate specifice
- Instalare pe calculator/server - Windows
- On premises
- Windows
- Română
- Prin aplicație dedicată pentru Android
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
- Demo în cadrul unei prezentări
Transmiterea în timp real a încasărilor, comenzilor, vizitelor și retururilor direct în ERP
Aplicația mobilă de automatizare a forței de vânzări permite preluarea comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă direct de la clienți, cu livrarea ulterioară a mărfii.
Pre-sales
permite preluarea comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă direct de la clienți, cu livrarea ulterioară a mărfii.
Van-sales
permite facturarea direct la client, concomitent cu livrarea mărfii. Pachetul include în plus față de modulul pre-sales și modul de tipărire facturi și chitanțe la imprimantă.
Solicită un demo pentru Optimall SFA
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru produsul Optimall SFA completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!