Descrierea aplicației

Pharmec Cabinet, liderul aplicatiilor IT destinate medicilor de familie din Romania, este o solutie software bazata pe modul de lucru de zi cu zi din cabinet. Aplicatia Pharmec este conceputa in jurul fisei pacientului, pentru o utilizare simpla si rapida. Medicii ii apreciaza multitudinea functiilor, suportul tehnic in cabinetul medical si compatibilitatea cu raportarile CAS – SIUI.

Pentru ca niciun cabinet medical nu poate functiona cu adevarat eficient fara un s...

Citește tot arrow_forward

Pharmec Cabinet, liderul aplicatiilor IT destinate medicilor de familie din Romania, este o solutie software bazata pe modul de lucru de zi cu zi din cabinet. Aplicatia Pharmec este conceputa in jurul fisei pacientului, pentru o utilizare simpla si rapida. Medicii ii apreciaza multitudinea functiilor, suportul tehnic in cabinetul medical si compatibilitatea cu raportarile CAS – SIUI.

Pentru ca niciun cabinet medical nu poate functiona cu adevarat eficient fara un sistem informatic complet, Pharmec are drept scop imbunatatirea activitatii cotidiene a medicului, astfel incat preocuparea sa de baza sa ramana ingrijirea pacientilor. Cu ajutorul Pharmec medicii obtin rezultate pozitive la nivel de profit, prin administrarea corecta a cabinetului si raportari fara erori si castiga timpul de care au nevoie pentru consultatiile medicale propriu-zise, desavarsind astfel relatiile cu pacientii.

Datorita functionalitatilor sale multiple, medicii utilizatori obtin beneficii deosebite in activitate:

  • Raportari intotdeauna corecte, actualizate in functie de formatul CNAS;
  • Prescrierea simpla a retetelor electronice in regim online si offline;
  • Gestiunea corecta a pacientilor si a intregii activitati informatice din cabinet;
  • Importul datelor din orice alt program software;
  • Scaderea timpului de operare prin rapoarte complete despre miscarea pacientilor si despre serviciile acordate;
  • Optiuni de verificare si corectare a erorilor, precum si avertizari pentru evitarea acestora;
  • Informatii actualizate permanent, conform normelor CNAS in vigoare;
  • Securitatea datelor despre pacienti si afectiuni, prin sistemul de chei de protectie si de confidentialitate a informatiilor personale;
  • Suport si consultanta online, telefonic si direct in cabinetul medical, asigurat de consultanti Pharmec specializati de pe intreg teritoriul tarii.

Aplicatia Pharmec este ideala pentru orice tip de cabinet medical: CMI, ambulatoriu de specialitate sau clinica medicala, indiferent daca functioneaza in contract cu CNAS sau in sistem privat, intrucat este configurabila in functie de specificul fiecaruia.

Pachetul Pharmec include:

  • Instalarea programului pe calculatoarele din cabinet
  • Instruire la instalare
  • Manual de utilizare
  • Suport online si telefonic prin Call Center
  • Sprijin IT profesionist (diagnostic, consultanta, mentenanta si service) in achizitia si functionarea echipamentelor hardware necesare in cabinet.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
BizMedica

Interfata este prietenoasa si usor de utilizatActualizarea aplicatiei cu versiuni noi se face automat, prin conexiune la internetAplicatia permite verificarea starii de asigurat a pacientuluiServiciile care intra in plata per capita sunt adaugate automatDocumentele se tiparesc rapidPacientii sunt evidentiati prin culori diferite, aspect ce permite un control sporit al acestora si acces in timp rea....

InteroCloud PM

Solutia online InteroCloud Practice Management permite furnizorilor de servicii medicale sa eficientizeze si sa creasca productivitatea afacerii, astfel incat acestia sa se poata concentra pe un singur lucru – sa ofere servicii medicale de calitate. Cele mai multe programe electronice de management pentru clinici disponibile astazi, perturba examenul pacientului, creand o munca suplimentara ....

Bento GDPR Ready

Bento GDPR Ready permite o înrolare rapidă, în doar 30 de secunde, direct în magazine, atât a cardurilor noi de fidelitate, cât și validarea informațiilor cardurilor existente, cu respectarea prevederilor GDPR. În cadrul procesului, după validarea sau eventual actualizarea datelor de identificare, fiecare utilizator acceptă, prin intermediul aplicației, ca....