Descrierea aplicației

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001/2001.

Iată cîteva dintre avantajele oferite de aplicatie:

  • Reduce drastic timpul pentru procesele de lucru cu documente;
  • Elimina înregistrarea dublă a documentelor cu regi...
    Citește tot arrow_forward

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001/2001.

Iată cîteva dintre avantajele oferite de aplicatie:

  • Reduce drastic timpul pentru procesele de lucru cu documente;
  • Elimina înregistrarea dublă a documentelor cu regim special;
  • Ofera un mod unitar de lucru cu documentele si usor de întreţinut cu suport prin intervenţie rapidă pe server;
  • Evidenţa electronică a tuturor actelor (intrari, iesiri, interne);
  • Consultarea in orice moment a documentului de catre toti utilizatorii in functie de drepturile si restrictiile stabilite;
  • Circulaţia actelor în instituţie, borderouri de descărcare acte, borderouri de expediţie, documente de rezolvat;
  • Urmarirea modului de indeplinirea a rezolutiei conducatorului unitatii;
  • Arhivarea documentelor atunci cand timpul de pastrare s-a consumat;
  • Cautarea documentelor dupa criterii configurabile;
  • Gestionarea numerelelor de inregistrare date de unitate;
  • Avertizarea compartimentului ce are documentul spre rezolvare despre timpul consumat;
  • Evidenta actelor speciale (ex.: evidenţa soluţionării petiţiilor conform OG 27/2002).

La cerere pot fi configurate pentru o mai buna gestionare a actelor cu caracter special urmatoarele module:

  • registrul de Petiţii conform O.G. 27/2002 cu evidenţa soluţionării lor;
  • registrul de Audienţe cu gestiunea completă inscriere / audienţă / dispoziţie / rezolvare;
  • registrul de Cereri Acces Informaţii Publice conform Legii 544/2001 cu formularele legale;
  • registrul de Apostile conform Legii 146/2002;
  • registrul de Autorizaţii Colectare Deşeuri conform O.G. 16/2001, Legii 465/2001;
  • registrele de Urbanism (Certificate de Urbanism, Autorizaţii de Construire / Desfiinţare, Acord Unic, alte Avize, Certificate şi Acorduri);
  • evidenţa Hotărârilor si transparenţa în Administraţia Publică conform Legii 52/2003);
  • evidenţa Dispoziţiilor, Ordinelor, Radiogramelor;
  • evidenţa Adreselor altor Instituţii;
  • evidenţa Hotărârilor pe diverse Comisii (inclusiv transparenţa în administraţia publică conform Legii 52/2003);
  • evidenţa documentelor Secrete şi a accesului la acestea;
  • evidenţa Cauzelor si Termenelor de înfaţişare pentru departamentul Juridic;
  • evidenţa Actelor din teritoriu transmise Consiliilor Locale şi Judeţene sau altor instituţii.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
Software de Administrare a Locurilor de Parcare pentru Primarii

Module precum: Administrare locatii/parcari, Emitere documente, Configurator locuri de parcare, Rapoarte si Export informatii, sunt doar cateva din facilitatile pe care le ofera softul;  existand posibilitatea de a adauga si alte functionalitati solicitate de client. Panoul de administrare interactiv afiseaza informatii dinamice in timp rea....

SPS Public

SPS Public este o platforma web ce administreaza toate procesele aferente activitatii de achizitii publice, dar si din punct de vedere al managementului contractelor de achizitii publice. In acest sens, aplicatia este complet configurabila si deschisa pentru orice modificari legislative. Realizarea si gestionarea Programului Anual al Achizitiilor Publice - PAAP Generarea referatelor de necesit....

CTCE Registrul Agricol

Produsul informatic are ca obiectiv general evidenta si centralizarea automata a datelor din registrele agricole existente intr-o primarie. Astfel poate gestiona date referitoare la persoanele din gospodariile comunei, terenurile aflate în proprietatea persoanelor fizice si juridice, utilizarea terenurilor agricole, date despre animale domestice, despre utilaje agricole precum si constructi....