Descrierea aplicației

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001/2001.

Iată cîteva dintre avantajele oferite de aplicatie:

  • Reduce drastic timpul pentru procesele de lucru cu documente;
  • Elimina înregistrarea dublă a documentelor cu regi...
    Citește tot arrow_forward

Programul permite gestiunea documentelor dintr-o instituţie bugetară oferind diverse instrumente de cautare, sortare şi arhivare documente. El reprezinta un instrument ideal pentru implementarea si menţinerea sistemului de management al calităţii ISO 9001/2001.

Iată cîteva dintre avantajele oferite de aplicatie:

  • Reduce drastic timpul pentru procesele de lucru cu documente;
  • Elimina înregistrarea dublă a documentelor cu regim special;
  • Ofera un mod unitar de lucru cu documentele si usor de întreţinut cu suport prin intervenţie rapidă pe server;
  • Evidenţa electronică a tuturor actelor (intrari, iesiri, interne);
  • Consultarea in orice moment a documentului de catre toti utilizatorii in functie de drepturile si restrictiile stabilite;
  • Circulaţia actelor în instituţie, borderouri de descărcare acte, borderouri de expediţie, documente de rezolvat;
  • Urmarirea modului de indeplinirea a rezolutiei conducatorului unitatii;
  • Arhivarea documentelor atunci cand timpul de pastrare s-a consumat;
  • Cautarea documentelor dupa criterii configurabile;
  • Gestionarea numerelelor de inregistrare date de unitate;
  • Avertizarea compartimentului ce are documentul spre rezolvare despre timpul consumat;
  • Evidenta actelor speciale (ex.: evidenţa soluţionării petiţiilor conform OG 27/2002).

La cerere pot fi configurate pentru o mai buna gestionare a actelor cu caracter special urmatoarele module:

  • registrul de Petiţii conform O.G. 27/2002 cu evidenţa soluţionării lor;
  • registrul de Audienţe cu gestiunea completă inscriere / audienţă / dispoziţie / rezolvare;
  • registrul de Cereri Acces Informaţii Publice conform Legii 544/2001 cu formularele legale;
  • registrul de Apostile conform Legii 146/2002;
  • registrul de Autorizaţii Colectare Deşeuri conform O.G. 16/2001, Legii 465/2001;
  • registrele de Urbanism (Certificate de Urbanism, Autorizaţii de Construire / Desfiinţare, Acord Unic, alte Avize, Certificate şi Acorduri);
  • evidenţa Hotărârilor si transparenţa în Administraţia Publică conform Legii 52/2003);
  • evidenţa Dispoziţiilor, Ordinelor, Radiogramelor;
  • evidenţa Adreselor altor Instituţii;
  • evidenţa Hotărârilor pe diverse Comisii (inclusiv transparenţa în administraţia publică conform Legii 52/2003);
  • evidenţa documentelor Secrete şi a accesului la acestea;
  • evidenţa Cauzelor si Termenelor de înfaţişare pentru departamentul Juridic;
  • evidenţa Actelor din teritoriu transmise Consiliilor Locale şi Judeţene sau altor instituţii.
arrow_backCitește mai putin
General rating
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Adaugă un review

Solicită un demo

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Produse asemănătoare
SYNTAXIS

SYNTAXIS informatizeaza fluxurile informationale din cadrul unei institutii (consiliu judetean, primarie, politie locala si alte autoritati publice) care pune pe primul plan respectarea procedurilor de lucru curente cu care personalul este deja obijnuit, asigurand plusul de tehnologie si inovatie specifice institutiilor secolului XXI.Propunerea noastra este un Sistem de Asistenta Manageriala pentr....

SPS PrimaDev

  PrimaDev reprezinta instrumentul ideal pentru pentru Beneficiari pentru evaluarea rapida a ofertelor depuse la procedurile de achizitii publice de lucrari, respectiv, urmarirea executiei investitiilor. Evaluarea automata a ofertelor prin importul ofertelor primite si afisarea unui raport global prin care se compara ofertele primite cu oferta de referinta (de regula, oferta proiectantulu....

Soft planificare orare

Program software pentru management orare cu funcționalitățile:- integrare in cadrul unui site web wordpress;- personalizare design- afișare orare pe clase/materii, profesori sau săli;- exportare în PDF;- verificare disponibilitate săli sau profesori;- definire intervale orare;- administratori multipli;- interfata de administrare in limba romana;- rezervare sala;- posibilitate de....