Despre SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE)

Principalele functionalitati

  • Posibilitate de operare a tuturor tipurilor de documente (intrare, iesire, consum, transfer, retur, storno) conform legislatiei in vigoare
  • Interfata operare folosind tastatura/touchscreen
  • Vanzare prin scanare cu emitere de bon fiscal, folosind diverse modalitati de incasare: numerar, card, bonuri de masa .etc, cu posibilitatea preluarii automate a greutatii din cantare integrate
  • Emitere factura la bon fiscal
  • Gestionare bani casieri, monetare, registru de casa
  • Modul specializat de inventariere (integral/partial-selectiv) integrat cu terminale portabile si posuri (valorificare "automata" sau "intarziata" la inchiderea acestora)
  • Operare documente de gestiune cu ajutorul terminalelor portabile
  • Definire retetare produse cu generare automata a raportului de productie
  • Mecanisme de inchidere de zi cu generare raport de gestiune si reevaluari automate, cu posibilitate de aplicare retroactiva
  • Gestionare stocuri nativa prin utilizarea codurilor de bare
  • Emitere de etichete de raft, conform prevederii HG947 privind modalitatea de indicare a preturilor produselor oferite consumatorilor spre vanzare
  • Gestiune discounturi si promotii (produse revista), fidelizare clienti
  • Atentionare produse cu termen scazut de valabilitate
  • Salvare/export liste in multiple formate (PDF, xls, html, csv, xml ...)
  • Calcul perisabilitate si scazaminte
  • Situatii stocuri curente sau la o anumita data pe grupe de marfa si furnizori, inclusiv sub forma grafica

Principalele beneficii

  • Scaderea costurilor administrative
  • Prevenirea suprastocurilor
  • Reducerea costurilor de inventariere
  • Controlul stocurilor
  • Diminuarea erorilor de operare
  • Obtinerea in timp real, cu acuratete a informatiilor generatoare de masuri corective
  • Controlul pierderilor
  • Diminuarea erorilor de operare
  • Reducerea timpului de lucru
  • Cresterea marjei de profit
  • Fidelizarea clientilor

Programul ofera o suita de liste si rapoarte menite sa determine un control total al furnizorilor, referitor la cantitatea livrata si pretul negociat de achizitie, asistenta in realizarea comenzilor, ceea ce duce la reducerea timpului necesar efectuarii comenzilor precum si la optimizarea cantitatilor comandate, rapoarte detaliate, comparative pe diferite perioade de timp, si produse, controlul casierilor, al stocurilor, etc. 

In functie de sezonalitate, dimensionand eficient cantitatile comandate, se obtine o crestere dinamica a spatiului de raft alocat produselor, astfel incat creste vizibilitatea produselelor cu rulaj accelerat si in consecinta are loc sporirea satisfactiei clientilor si obtinerea unui randament mai bun al profitului realizat.

Evaluare generală
Ușurința în utilizare
0/5
Funcționalități
0/5
Suport tehnic
0/5
Raport calitate / preț
0/5
Modalitate de accesare
  • Instalare pe calculator/server - Windows
  • Cloud, SaaS, Web
Modalitate de licențiere
  • On premises
Sistem de operare
  • Windows
Accesare de pe dispozitive mobile
  • Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
Integrare cu alte sisteme
  • Da, prin standarde
Instruire
  • Curs
  • Prin intermediul documentației
Suport tehnic
  • În intervalul orelor lucrătoare
Galerie

Solicită un demo pentru SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE)

Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!

Recenzii

Părerea ta contează!

Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!