Principalele functionalitati
- Posibilitate de operare a tuturor tipurilor de documente (intrare, iesire, consum, transfer, retur, storno) conform legislatiei in vigoare
- Interfata operare folosind tastatura/touchscreen
- Vanzare prin scanare cu emitere de bon fiscal, folosind diverse modalitati de incasare: numerar, card, bonuri de masa .etc, cu posibilitatea preluarii automate a greutatii din cantare integrate
- Emitere factura la bon fiscal
- Gestionare bani casieri, monetare, registru de casa
- Modul specializat de inventariere (integral/partial-selectiv) integrat cu terminale portabile si posuri (valorificare "automata" sau "intarziata" la inchiderea acestora)
- Operare documente de gestiune cu ajutorul terminalelor portabile
- Definire retetare produse cu generare automata a raportului de productie
- Mecanisme de inchidere de zi cu generare raport de gestiune si reevaluari automate, cu posibilitate de aplicare retroactiva
- Gestionare stocuri nativa prin utilizarea codurilor de bare
- Emitere de etichete de raft, conform prevederii HG947 privind modalitatea de indicare a preturilor produselor oferite consumatorilor spre vanzare
- Gestiune discounturi si promotii (produse revista), fidelizare clienti
- Atentionare produse cu termen scazut de valabilitate
- Salvare/export liste in multiple formate (PDF, xls, html, csv, xml ...)
- Calcul perisabilitate si scazaminte
- Situatii stocuri curente sau la o anumita data pe grupe de marfa si furnizori, inclusiv sub forma grafica
Principalele beneficii
- Scaderea costurilor administrative
- Prevenirea suprastocurilor
- Reducerea costurilor de inventariere
- Controlul stocurilor
- Diminuarea erorilor de operare
- Obtinerea in timp real, cu acuratete a informatiilor generatoare de masuri corective
- Controlul pierderilor
- Diminuarea erorilor de operare
- Reducerea timpului de lucru
- Cresterea marjei de profit
- Fidelizarea clientilor
Programul ofera o suita de liste si rapoarte menite sa determine un control total al furnizorilor, referitor la cantitatea livrata si pretul negociat de achizitie, asistenta in realizarea comenzilor, ceea ce duce la reducerea timpului necesar efectuarii comenzilor precum si la optimizarea cantitatilor comandate, rapoarte detaliate, comparative pe diferite perioade de timp, si produse, controlul casierilor, al stocurilor, etc.
In functie de sezonalitate, dimensionand eficient cantitatile comandate, se obtine o crestere dinamica a spatiului de raft alocat produselor, astfel incat creste vizibilitatea produselelor cu rulaj accelerat si in consecinta are loc sporirea satisfactiei clientilor si obtinerea unui randament mai bun al profitului realizat.
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin standarde
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
Modul gestiune primara
- Posibilitate de operare a tuturor tipurilor de documente (intrare, iesire, consum, transfer, retur, storno) conform legislatiei in vigoare
- Posibilitate facila de etichetare preturi atat cu imprimante specializate cat si cu imprimante laser pe coli A4
- Un nivel de grupare articole
- Gestionare produse pe coduri de bare
- Emitere factura la bon fiscal
- Mecanisme de inchidere de zi cu generare raport de gestiune si reevaluari automate, cu posibilitate de aplicare retroactiva
- Salvare/export liste in multiple formate (PDF, xls, html, csv, xml ...)
- Drepturi de acces restrictionate la nivel de rol de operare
- Imagine reala asupra stocurilor
Modul inventariere
- Inventare integrale sau partiale doar pe anumite produse
- Introducerea stocului faptic prin scanare in interfata modului de gestiune
- Gestionarea listelor de introducere stoc faptic prin scanarea la punctul de vanzare
- Gestionarea listelor de introducere stoc faptic prin scanarea pe terminale mobile
- Scanarea unui produs de mai multe ori si cumularea cantitatilor scanate pentru determinarea stocului faptic
- Liste valorificare inventar
- Grupare produse pe grupe de perisabilitati pentru ajustare liste valorificare inventar cu procente diferite
Modul comenzi furnizori + grafic programare comenzi
- Orientare eficienta a comenzilor catre cerere
- Determinare automata a stocului optim
- Planificare comenzi si livrare
- Creare receptie la comanda, analiza livrare comparativ cu comanda facuta
- Vanzare medie zilinca la nivel de zi din saptamana
- Stocuri minime
Modul rezervari stoc
- Documente specializate cu mutarea stocului de marfa in stocuri rezervate, pentru a avea stocul scriptic de marfa real cu marfa vandabila
- Management de solutionare a documentelor de rezervare de stoc la inventar
Modul epuizare stoc
- Scoaterea in evidenta a produselor cu miscare lenta si stocuri mari
- Scoaterea in evidenta a produselor cu miscare mare si stocuri mici
- Folosirea algoritmului de vanzare medie zilnica la nivel de zi din saptamana
- Atentionare produse cu termen scazut de valabilitate
Modul registre casa
- Definire de tipuri de documente de monetar (predare banca, monetar casa, suplimentare casier, etc.)
- Evidenta fluxului de bani din magazin
- Fisa operator
- Controlul incasarilor
- Registru casa
Modul analiza manageriala
- Analiza frecventa si rulaj vanzare
- Calcul adaos cu algoritmul "pret mediu ponderat"
- Grafice de vanzari
- Analiza vanzari pe interval orar pentru optimizarea personalului
- Calcul prejudiciu determinat de lipsa articolelor cu rulaj mare in magazin
Modul cataloage extinse
- Grupare articole pe 3 nivele, arborescent pentru o analiza centralizata
- Grupare articole pe categorii de adaos pentru usurinta stabilirii preturilor de vanzare
- Categorii multiple de rotunjire a pretului de vanzare in functie de diferite praguri
- Asistare actualizare pentru mai multe articole simultan
- Asociere tari de provenienta articole pentru diverse analize
- Posibilitate blocare articole la vanzare in functie de stoc
- Multiple grupari articole pe orizontala, in functie de cerintele clientului (gust, vechime, culoare - pentru vinuri, marime)
Modul intervale valorice - Management operatori
- Analiza vanzarilor in functie de diferite praguri valorice
- Rapoarte productivitate operatori
- Monitorizarea timpului de operare si corectitudine operatori
Modul PECO
- Managementul pompelor si pistoalelor de combustibil din statia PECO
- Managementul tancurilor de combustibil
- Raport detaliat de final de tura
- Managementul unitar al magazinului din statia PECO
Modul restaurant
- Managementul sectiilor si zonelor din restaurant
- Managementul meselor dintr-o zona
- Managementul imprimantelor de sectii
Modul retetare
- Creare de retete pentru produse finite
- Documentele de reglare se folosesc de retete pentru a consuma materiile prime in functie de vanzarile produselor finite
- Documente de transformare a produselor achizitionate intr-o unitate de masura in produse in alta unitate de masura, la momentul receptiei
Modul mobile inventar
Aplicatie completa si usor de folosit, oferind diverse facilitati pentru culegerea de liste de inventar de marfa, folosind tehnologia codurilor de bare. Dintre avantajele folosirii acestei aplicatii instalate pe un terminal mobil, amintim:
- Timp de lucru scazut
- Costuri aferente minime in procesul de inventariere
Modul mobile intrari
Este o aplicatie completa si usor de folosit pentru utilizator, facilitand receptionarea de marfa
- Timp de lucru scazut
- Efectuarea receptiei in zona de aprovizionare
Modul mobile iesiri
Aplicatie completa si usor de folosit pentru utilizator, cu implicatii multiple in livrarea de marfa
- Operarea livrarii are loc la momentul livrarii, identificandu-se pe loc produsele livrate
Modul Mobile verificator stoc
Aplicatie completa si usor de folosit pentru utilizator, oferind multiple facilitati in obtinerea de informatii diverse despre orice articol identificat unic prin codul de bare.
Modul fidelizare vouchere
- Modalitate eficienta de readucere a clientilor in magazin prin emiterea de vouchere valorice daca valoarea vanzarii este mai mare de un prag stabilit
- Nu este nevoie de personal suplimentar pentru predarea voucherului clientului
- Verificare valabilitate voucher
- Un voucher nu poate fi imitat, fiind tiparit pe hartia termica a imprimantei fiscale
- Verificare voucher
- Configurarea regulilor de acordare a voucherelor
- Alocarea si listarea unui voucher pe imprimanta de coduri bare sau pe imprimanta laser in baza unui bon fiscal, in situatia in care datorita vanzarii, in context local, acesta nu a fost listat
- Urmarirea voucherelor acordate si a celor incasate
- Importarea bonurilor de la POS-uri si stocarea informatiile voucherelor, legate de fiecare bon
- Urmarirea voucherelor acordate si a celor incasate
- Rapoarte vouchere
Modul exporturi
Interfata pentru creare de fisiere text cu date pentru sisteme externe
Modul comunicatie cu sediul
- Servicii specializate in transferul datelor intr-o retea de magazine
- Arhivarea datelor pentru un trafic minim pe internet, oferind viteza in sincronizare
- Programarea facila a transferurilor pentru a beneficia de informatia dorita la momentul potrivit
- Posibilitatea de a transfera datele la comanda
Solicită un demo pentru SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE)
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SOFTWARE GESTIUNE (BACK OFFICE) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!