Principalele functionalitati
- Operare acorduri - creare / identificare articol, selectare partener, introducere / modificare pret intrare
- Evaluare acorduri - se introduce adaosul, se calculeaza pret vanzare , se introduce data.
- Clasificare articole pentru o mai buna organizare dupa tip, clase de cod bare, grupe.
- Export integral - ofera posibilitatea crearii unui sablon cu magazinele la care se doreste exportarea datelor
- Servicii specializate de comunicare - aceste servicii executa comenzi care permit comunicarea cu baza de date si declansarea de operatiuni diverse.
Principalele beneficii
- Management unic de cataloage retea
- Operarea de modificari preturi la contractele existente
- Supravegherea intregii activitati din toate magazinele din retea
- Propuneri referitoare la preturi
- Fidelizare clienti, management promotii
O retea de magazine nu poate functiona si produce beneficii insemnate fara:
- Control al intrarilor de marfa de la furnizori (stabilirea produselor agreate, a preturilor de achizitie si a discounturilor acordate)
- Control al preturilor de vanzare, pe fiecare magazin in parte
- Posibilitatea de a aplica politici de promotii si mai ales, de fidelizare clienti, unitar, in intreaga retea de magazine
- Analiza vanzarilor la nivel de retea de magazine
- Instalare pe calculator/server - Windows
- Cloud, SaaS, Web
- On premises
- Windows
- Prin browser
- Prin aplicație dedicată pentru Windows Mobile
- Da, prin dezvoltare la cerere
- Curs
- Prin intermediul documentației
- În intervalul orelor lucrătoare
SOFTWARE MANAGEMENT (HEAD OFFICE)
O retea de magazine nu poate functiona si produce beneficii insemnate fara :
- Control al intrarilor de marfa de la furnizori (stabilirea produselor agreate, a preturilor de achizitie si a discounturilor acordate)
- Control al preturilor de vanzare, pe fiecare magazin in parte
- Posibilitatea de a aplica politici de promotii si mai ales, de fidelizare clienti, unitar, in intreaga retea de magazine
- Analiza vanzarilor la nivel de retea de magazine
Fidelizare clientiPlecand de la un set bogat de strategii promotionale, s-a incercat gasirea unui model informatic care sa permita cat mai facil definirea si aplicarea acestora. Astfel, s-a ajuns la definirea unui set generic de reguli, prin intermediul carora putem sa consideram ca acoperim o paleta larga de posibilitati de definire a unor campanii promotionale cat mai variate si complexe.Exemple :
- Posibilitatea de a aplica discounturi procentuale la pretul de vanzare intr-o anumita perioada de timp si pe anumite intervale orare
- Produse cu promotie cantitativa
- Valoare discount la valoare bon pe intervale valorice
- Valoare / procent discount la produs
- Procent discount la bonuri aleatoare in intervalul orar
- Acordare de puncte si prem
Solicită un demo pentru SOFTWARE MANAGEMENT (HEAD OFFICE)
Completați formularul și veți fi contactat de unul din consultanții noștri!
Părerea ta contează!
Ne dorim să creștem industria IT&C din România, iar acest lucru nu poate fi posibil decât printr-un sistem transparent de evaluare.
Vă rugăm să adăugați un review pentru aplicația SOFTWARE MANAGEMENT (HEAD OFFICE) completând câmpurile de mai jos. Toate informațiile de contact sunt utilizate doar pentru validarea feedback-ului și nu vor fi publicate!